Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Beci Buda Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842228

Elszakadt a szij es 2 szelepet elhajlitott. Ki lett cserelve az osszes. Megmerte a kompressziot 11 van a hengerekben. Stijszakadas utan 3 honapot allt az auto,mire oda kerult a szervizbe.

Előzmény: Suleczki Anatolij (842227)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842227

Kompressziomérés történt? Azért vitted oda az autot hogy motorfelujitás legyen vagy elszakadt a szij és emiatt szétverte a szelepeket?

Előzmény: Beci Buda (842226)
Beci Buda Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842226

Visszavittem,az volt ra a valasz,hogy at kell gyuruzni az autot.  

Előzmény: Suleczki Anatolij (842225)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842225

Ebben az esetben vidd vissza a szerelöhöz hogy csinálja meg ujra garanciában

Előzmény: Beci Buda (842224)
Beci Buda Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842224

De az a gond,hogy azota fustol amiota vezerlest es a szelepeket kicsereltek

Előzmény: Suleczki Anatolij (842223)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842223

egy fog eltérés miatt nem igazán szokott füstölni

Előzmény: Beci Buda (842222)
Beci Buda Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842222

Attol fustolhet az auto,ha nem jol van felteve?

Előzmény: Suleczki Anatolij (842220)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842221

na még egy kis segitség

 

Előzmény: Beci Buda (842218)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842220

a felsö jelzés nem a függöleges tengelyben van hanem kicsit jobbra eltolva

Előzmény: Beci Buda (842218)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842219

csak ez van olvasd el,csak egy kis lelogo fül van ott

 

  

Előzmény: Beci Buda (842218)
Beci Buda Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842218

Alul meg van. A hengerfelyen nem talalom sehol. Igy ahogy feltette a szijjat,azota ugy fustol az auto,hogy nem latni a hatuljat

Előzmény: Suleczki Anatolij (842217)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842217

A fötengelynél alul keresd a jelet,a vezérmünél felül van csak egy kis bevágás

Előzmény: Beci Buda (842216)
Beci Buda Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842216

A kedves szerelo a szelepfedelen levo kozepso akar mihez allitotta.

Előzmény: Beci Buda (842215)
Beci Buda Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842215

A tarcsakon megtalaltam,de a hengerfehen nem talalok semmit

Előzmény: Suleczki Anatolij (842213)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842214

Az uj szijon is szokott lenni jelzés,az is segit

Előzmény: Beci Buda (842211)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842213

Ha a 96 os rol van szo akkor megtalálod a jelzéseket a szijtárcsákon alul felül egyaránt,a blokkon ésöa hengerfejen is

Előzmény: Beci Buda (842211)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842212

Nem mindegy milyen 1.4 es motor

Előzmény: Beci Buda (842211)
Beci Buda Creative Commons License 2020.06.26 0 0 842211

Hello.Tudna valaki segiteni,hogy hol keressem a vezerles beallitasanal a jelzeseket?Renault Megan 1.4. benzin. Koszi

zibo73 Creative Commons License 2020.06.24 0 0 842210

Szia!

Az ismerősömnek már 320000km van benne de még nem volt cserélve.

Igaz ő ujjonan vette és minden olajcserével tesz bele metabondot.2007 évjárat.Olajcsere 10-15000km enként.

Előzmény: Labitttt (842209)
Labitttt Creative Commons License 2020.06.24 0 0 842209

 

1.5 dci 106 LE, 158 ekm. Biztonsági hajtókarcsapágy csere, de úgy látszik, időszerű volt.

 

Viszont a lónak a nemesebb szerve a q-va gyártóba, és tervezőbe aki az idő előtti elavulást betervezi!

Megmértem a rétegvastagságot, ahol nincs kopásnyom és a legkopottabb részen, ahol már a közbenső réz galvanizáláshoz szükséges tapadó rész van.

A felvitt csapágyfém rétegvastagsága 0,05 mm. Van bőr a pofájukon aranyfüst vastagságú kopóréteget felgalvanizálni!

Undorító! Így nem kell csodálkozni a 150 ezer km-es élettartamon.

Annó, ha magas csattogó hang volt az a dugattyú csapszeg persely kopása volt, ha tompa kattogás volt hallható, az a hajtókar csapágy, de akkor a csésze teljes anyaga csapágyfém volt. Nem is ragadt össze a főtengellyel, csak maximum zajos lett. Fogyasztói- akarom mondani gyártói társadalom.

Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.23 0 1 842208

Az akku lekötése bizonyos hibák törlését eredményezi de vannak hibakodok amik bent maradnak,ezeket érdemes diagnosztikával elökeresni és törölni, de most már lényeg hogy müködik,nyomjad neki ami a csövön kifér :)

Előzmény: Zsolt8503 (842207)
Zsolt8503 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 842207

Sziasztok!

 

UHC "problémához" feedback:

Tehát volt egy lemerülgető, rosszabb állapotú aksi, amire gyanakodtam, hogy okozhatja az UHC megbolondulását, így a különböző, indító hozzászólásomban részletezett hibákat. 

Aksi csere ugye nem oldotta meg, így időpontot kértem a márka szerelőjéhez. 

 

Nagyjából két hétre előre tudtunk egyeztetni és én továbbra is olvastam külföldi fórumokon az UHC bajairól. Öcsém javaslatára szétszedtük az akku tetején a piros dobozt, végig tisztítottuk minden alkatrészét, majd a negatív ággal is megcsináltuk. Kb egy órát pepecseltünk vele, mindent a helyére vissza. 

 

Mire a szerelőhöz jutottam, az utolsó 3-4 úton semmilyen hibát nem produkált az autó. Szerelő is mondta, hogy ez így nehéz lesz :) . Azért szétszedte az UHC dobozt is, hátha talál beázásokat, de semmi ilyesmi nem volt. Ellenben volt újdonság is!

- 2007 októberében már biztosan újabb UHC került az autókba, amik lakkozottak (így ázni is nehezebben vagy nem is tudnak) és kevesebb SMD alkatrészt tartalmaz. 

 

Eljöttem, lassan 1 hónapja hibamentes az autó.

 

Egy amerikai autókban guru barátom hívta fel a figyelmem: a régi akku ki - új be, csak néhány perc (se) volt feszültség nélkül. Amikor a sarukat szétszedtük, összeraktuk stb volt akár egy óra is.... Szerinte itt a megoldás, mert az amerikai autói éppen ugyanígy viselkednek a lemerülő akku végnapjain és utána: nem normális alapjárat, olykor érthetetlen hibaüzenetek, nem működő segédberendezések. Neki a megoldás mindig egy éjszakára lekötni az akkut, másnap be az új aksi és az első néhány km-en még képes érdekességekre az autó, de utána minden szépen helyre áll. Eddig ezeket legendának tartottam, de miután az én Megane-om is kb így gyógyult (?) meg, igazat kell adjak neki...

 

Tehát tanulságok:

1. 2007 október után nem igazán lehet probléma UHC beázás

2. furcsa tünetek, hibaüzenetek felbukkanásakor, pláne, ha az akku már öreges, akkor érdemes akkut cserélni ÉS egy éjszakára feszültség nélkül hagyni az autót.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Zsolt8503 (841829)
ivókút Creative Commons License 2020.06.23 0 0 842206

Igazából egyik sem. A kilincs és a zárhenger kiszedés volt kicsit macerásabb, amíg rá nem jöttünk, hogy mit kell kiakasztani...

Előzmény: Suleczki Anatolij (842205)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.23 0 0 842205

Melyik volt nehezebb a motor javitása vagy a kárpit leszedése? :)

Előzmény: ivókút (842204)
ivókút Creative Commons License 2020.06.22 0 0 842204

No, a zár probléma letudva, valahol beázott a motor és úgy megállt mint a szög! Ami durva, hogy sehol nem látni víznyomot, viszont a motor kicsit rozsdás volt. Kapott wd-40-et meg lett mozgatva és pöpec. Ami még holnap vissza van, hogy újra leszedni a kárpitot, mert valami akadál az ablaknak... :-(

Előzmény: Suleczki Anatolij (842203)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.21 0 0 842203

Ha a szomszédasszonyt simogatom én akkor kapok :)

Előzmény: ivókút (842202)
ivókút Creative Commons License 2020.06.21 0 1 842202

"érzékenyebb mint az asszony :)"  Nem biztos! Az is megszólja, ha sokat simogatom...  ;-))

Előzmény: Suleczki Anatolij (842201)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2020.06.21 0 0 842201

Jaj nem szabad bántani sértegetni,mindig meg kell simogatni udvarolni neki azt meghálálja,érzékenyebb mint az asszony :)

Előzmény: ivókút (842200)
ivókút Creative Commons License 2020.06.21 0 0 842200

Egyébként ez biztos bosszú a részéről, mert a héten pont beszéltünk menet közben, hogy mivel nem régen hoztunk a sógornak egy A4-et( és az tetszik is) mikor hozunk nekem is egyet. Erre kb. 20-km múlva elpukkant egy cső a turbónál és elég érdekes hangja lett. A szervizben azt mondták nem vészes, kedvezménnyel 38eft a cső maga, de mivel úgy is lesz vezérműlánc csere, megcsinálják azzal együtt. Erre tegnap azt veszem észre nem zár a bal első ajtó... Egy szavam nem lesz rá többet!

Előzmény: Suleczki Anatolij (842198)
ivókút Creative Commons License 2020.06.21 0 0 842199

Úgy legyen!

Előzmény: Suleczki Anatolij (842198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!