Magyarország-Salgótarján: Buszok és távolsági buszok 2014/S 246-435064 Ajánlati/részvételi felhívás Egyes ágazatokban
Név, cím és kapcsolattartási pont(ok) Nógrád Volán Autóbusz-közlekedési Zrt.
Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés: 2 db +50 % azonos gyártótól származó, használt, távolsági szóló autóbusz beszerzése.
Az eljárás fajtája Tárgyalásos
Bírálati szempontok Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok 1. Ajánlati ár. Súlyszám 75 2. Környezetvédelmi és energetikai hatások a 48/2011. (III.30.) KR. szerint. Súlyszám 15 3. 2.1. Energetikai hatás. Súlyszám 7 4. 2.2. CO2 kibocsátás (g/km). Súlyszám 2 5. 2.3. NOx kibocsátás (g/km). Súlyszám 2 6. 2.4. NMHC kibocsátás (g/km). Súlyszám 2 7. 2.5. részecske kibocsátás (g/km). Súlyszám 2 8. Az Ajánlatkérő székhelyéhez legközelebbi szerviz távolsága (km). Súlyszám 5 9. Szállítási határidő a szerződéskötéstől számítva (nap). Súlyszám 5
Ajánlattételi vagy részvételi határidő 27.1.2015 - 10:00
15) Az ajánlattételi felhívás megküldésének tervezett időpontja: 10.2.2015. 16) Ajánlatkérő az ajánlattevőkkel az ajánlat szakmai tartalmáról, valamint a megkötendő szerződés feltételeiről és a kereskedelmi ajánlatról teljes terjedelemben tárgyalni kíván, így ezek tekintetében, illetve a bírálati részszempontra tett vállalások tekintetében az ajánlati kötöttség az első ajánlat benyújtásával nem áll be.
Az óra csak az egyik szempont. A kihasználatlan kapacitás az, amit ezzel tudtak megoldani. Illetve a kocsicserék is közrejátszottak a helyzet kialakulásában.
Nálunk a balatonendrédi kocsik járnak felváltva két fordát: a "hosszú endrédi" az első Balatonendréd-Siófok járattól az utolsó Tab-Balatonendrédig tart, a "zalakarosi" az első Balatonendréd-Tabtól a 18.15-ös Siófok-Balatonendrédig tart. A zalakarosi után visszakezd másnap a hosszú endrédin sofőrbá, aztán két nap pihi. Így vannak meg az órák. Ilyesmi lehet a két tiszafüredi járatos kocsi esetében is?
Most már kiderítettem: Hétfőn a CCR-450 átmegy Füredre Egerből, felmegy Pestre, aztán onnan meg Egerbe. A Budapest-Tiszafüredet meg a GUP-349 csinálja, ő pedig Tiszafüredről tér haza Egerbe. Másnap ugyanez megy, csak fordítva, a sorrend pedig ebben a mintában cserélődik.
Csak van néha, hogy a menetrend változásáról az információs értesül utolsóként. Ismerős vasúti pénztáros mesélte, hogy az utasok jöttek oda hozzá, hogy az óra 30-as vonatra kérnek jegyet. Ő lesett nagyokat, mert addig 50-kor ment az a vonat. Utána rákérdezett, akkor meg jajbocsieztelfelejtettükmondani...
Az lenne az igazán tiszta sor, ha mind a Volánok, mind a MÁV vonalankénti bontásban is kitennék a honlapjukra, könnyen megtalálható helyre a menetrendeket, nem csak egy országos keresőre irányítanának.
Épp a lentiek miatt a múltkor már ott tartottam, hogy megkérdeztem a Keletiben az információs hölgyet, hogy mit ajánl. Kb. életemben először - a digitális világ kellős közepén.
Mondjuk, ha elvesztem a türelmem, hagyom a fenébe az egészet, aztán nézek buszt. Ha millió átszállásos falujáró jön össze, az sem gond. Vagy végső megoldásként, ha az sincs, előrángatok egy MÁV-os ismerőst, hogy nézzen már utána nekem.