Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 2000.06.16 0 0 617
a telep bejáratánál készült még fénykép, ahogy egymás mellett áll az utolsó "hosszú 75" és a -remélhetőleg csak rövid ideig- utolsó 83-as
Előzmény: division by zero (616)
division by zero Creative Commons License 2000.06.16 0 0 616
83-ast is búcsúztattunk az Elnök utcán át (már aki le nem maradt a futásban...), igaz nem az utolsót...
226 volt az utolsó "hosszú 75"
division by zero Creative Commons License 2000.06.16 0 0 615
még a külföld is jobb lenne, mint a kohó...
division by zero Creative Commons License 2000.06.16 0 0 614
a városi topicban az írta Takilaci:
"Európa sok VK múzeuma örömest megveszi és helyreállíttatja.
Amszterdamban havonta-kéthavonta jár KÖZFORGALOMBAN a mi 28xx-as villamoskocsink.
Kb. 1970 körül selejteztük.

A 100-as trolira is lenne önként jelentkező !
Nem kellene sokat hírdetni. "

Soma L. Creative Commons License 2000.06.15 0 0 613
Ha jól értelmezem az eddigieket, akkor a 100-ast már eladták a Fefének. Tehát tőlük lehetne megvásárolni. Az értéke nem lehet túl sok, kb. ócskavasár + színesfémhulladék - szétvágás költsége. Nagyságrendileg százezer forint körül gondolom. A felújítás költségei viszont már aggasztóbbak lehetnek.
Előzmény: illesf (606)
KóMa Creative Commons License 2000.06.15 0 0 612
Nemolyan túl régen próbáltak itt pesten egy 412-es Ik-t, világoskék-fehér volt, azt láthatta aki figyelte. Próbarendszámmal. Ganz elektronikával. Valahova az nagy szovjet utódállamokba készült. (nem jó nekik a ZIU???)

*már készülök a 75-ös búcsúra...*

KóMa Creative Commons License 2000.06.15 0 0 611
A 100-as megvásárlása ócskavas áron lehetséges. Erre KáBa talán érdemben tud válaszolni. Azthiszem olyan 9/kg. Talán. *12200kg... , ja de ennek nem teljes állománya ócskavas.
Előzmény: illesf (606)
KóMa Creative Commons License 2000.06.15 0 0 610
Korong utca:
ebben az utcában lakott József Attila. (a város peremén) A mozgássérült iskolánál meg is van az emléktábla. Már amikor ő itt lakott is "osztottpályás" volt, ugyanis annakidején ez lett volna kijelölve *Városba bevezető nagyforgalmú sugárút*-nak a következő nyomvonal is egyértelműsíti: Ajtósi Dűrer sor-Korong utca-Kerékgyártó utca-***akkor még bolgárkertészet meg káposztaföld volt arra kifelé, így azt nem tervszerűen építették be.
Előzmény: takilaci (590)
KóMa Creative Commons License 2000.06.15 0 0 609
A ZIU-k ajtóműködtetése valóban elektronikus volt, ám azzal is voltak bajok. Pl: amikor (mert előfordul) hogy odazáródik valaki, akkor az elektronikus ajtózáráskor azt egy baromi erős villanymoitor végezte. És bizony egy erős villanymotor ereje a szuszt is kinyomta belőled. Mert nem olyan kuplungos volt, mint most a Tátra T5C5 ajtaja.
Előzmény: laczi (588)
tom sawyer Creative Commons License 2000.06.15 0 0 608
Sziasztok trolibaratok! Mar egy ideje olvasom ahozzaszolasaitokat.nekem ez a masodik(az elsot kb.2 perce kuldtem a varosi topicba) Imadom a pesti trolikat(atobbi jarganyt is villinger,busz satobbi)Az en kapcsolatom a trolikkal 1995-ben kezdodott amikoris a pesti rokonomhoz jartam nyaralni.Felejuk a 79es jar.Egyszer kiserlet keppen felszaltam egy ZIU-ra.Azota ha ott vagyok mindenhova ahova csak lehet trolival jarok.Foleg azokat a vonalakat latogatom ahol ZIU-k jarnak(70,73,76,78)hat egyenlore ennyi.Udv mindenkinek.
illesf Creative Commons License 2000.06.15 0 0 607
Elnök utcai vonalat nem búcsúztatunk? Az is ma szűnik meg - vagyis holnap - a Fővám térről 0.15-kor indul az utolsó járat.
Előzmény: SzigDani (603)
illesf Creative Commons License 2000.06.15 0 0 606
Kérdés: mennyiből jönne ki a 100-as megvásárlása kb?
Előzmény: Lajoska (575)
totyus Creative Commons License 2000.06.15 0 0 605
Az a troli nem a bkv tulajdona, csak tesztelésre kapta. Állítólag bevált, csak nem volt rá akkor píz.
Most úgy néz ki, hamarosan beszerez - nem pont olyat, de hasonlót - egypárat a bkv.
A szovjet kacatok is maradnak még 7 évíg, ahogy egy bennfentes megjegyezte pár hozzászólással lejjebb.
adamskij Creative Commons License 2000.06.15 0 0 604
Az az, nagyon király kis járgány.

Miért nincs belőle több?
Sokkal esztétikusabb és gazdaságosabb,
mint ezek a szovjet kacatok.

Előzmény: division by zero (601)
SzigDani Creative Commons License 2000.06.15 0 0 603
Ott leszek, és máris írom a közlistára. Egyúttal arra kérek minden indexest, hogy amennyiben a közlistára tartozó hírt talál (villamosok, találkozók, miegymás) oda is írja fel röviden, hogy akinek csak terminálja van, az is értesüljön róla. Köszi! Ja, és ezt is aki hallja, adja át!

SzigDani

Előzmény: John Howard (596)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.15 0 0 602
hoszzu 75-os bucsuztato:
1. talakozo: 21 ora 77-es lefel szallo hely,
23.40 kor utolsoval menet dozsa gyorgyfelol, vegig nepliget, onnan be a garazsig, ha KaBa- nak sikerult elintezni (elore is kosz, Balazs :-))

2. 411 rol volt szo adamskij hozzaszolasaban. Most szegeden dog, tobbnyire fekhibaval. Amugy egyben van, ultem benne a telepen majusban, belulrol korrekt (azthiszem az akksi nem volt lekapcsolva, mi kapcsoltuk le, eljenek a kozlekkaros trolimentok, hurra-hurra :-) )

Pa:
Lac

Előzmény: division by zero (601)
division by zero Creative Commons License 2000.06.15 0 0 601
szerintem az IK411T-re gondol, ami 400-as pályaszámmal mászkált Pesten, én is láttam a 70-esen, meg a 74-esen is! (NZA 3. CD-jén van is kép róla a 74-esen)
ha jól tudom most ez Szegeden van döglötten :-(
Előzmény: takilaci (599)
John Howard Creative Commons License 2000.06.14 0 0 598
"...Tehát a legszélső pontnak benne kell lennie a 25 méter sugarú körben..."

Hmmm, inkább "átmérőjű". "Sugarúnak" kicsit soknak tűnik...

Előzmény: takilaci (581)
adamskij Creative Commons License 2000.06.14 0 0 597
Az új Ikarus trolibuszt a 70-es viszonylaton próbálták ki. Teljesen jó kis troli,
sokkal kényelmesebb, mint az átlag Ikarusok, és nem olyan ormótlan az elrendezése,
mint a legújabb alacsonypadlós Ikarus buszoknak.
Előzmény: takilaci (581)
John Howard Creative Commons License 2000.06.14 0 0 596
Valahol (talán a Véevk-ben, mert itt nem találom) már felbukkant egy hely és idő a találkozóra, 21 órakor a 77-es végállomásánál... Ha minden igaz, és a munka is úgy engedi, én megyek...
Előzmény: division by zero (595)
division by zero Creative Commons License 2000.06.14 0 0 595
ki jön holnap Népligeti 75-öst búcsúztatni?
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.14 0 0 594
Ez az eredeti terv?
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (570)
tom0477 Creative Commons License 2000.06.14 0 0 593
KáBa: Lehet mát tudni, hogy mikor lesz a PÁV?
névtelen Creative Commons License 2000.06.13 0 0 592
JESSZUS!

most olvasom, hogy vágni akartak (100-as troli)!!!
szörnyű...
van valami eredménye az ellenakciónak?

totyus Creative Commons License 2000.06.13 0 0 591
Köszi takilaci, de hogy fejből csak ennyit tudsz...:-)))
Hát ez a 413-as ( vagy mi ) is olyan szűk belsejű lesz mint a 412-es?...-(((
Nem lenne jobb a 415-ösre építeni? Az se olyan magas, és a belső tere sokkal tágasabb, valamint talán a szar utakat is jobban bírná.

Apró:
Elcserélném józsefvárosi lakásomat ( ahol a szüleim laknak, ja és már nem jár az utcában a hangos 23-as sem ), vagy a keresztúri albérletemet ( a kifejezetten "halk" Pesti út szélétől 15 méterre ), hangos fogas melletti lakásra. Ráfizetést kérek ( füldugó )...-)
Jelige: hát nem is tudom......

cyber.greg Creative Commons License 2000.06.13 0 0 589
laczi Creative Commons License 2000.06.13 0 0 588
"Hát ha nem sípol, hanem berreg, akkor az valószínüleg a légsűrítő hangja. (az termeli a levegőt, pl az ajtók működtetéséhez, fékezéshez)"

Ha jol emlekszem, az orosz troliknak is elektromos ajtomukodtetesuk volt valamikor. Az sokkal csendesebb. Az uj trolik ajtajai pneumatikusak. Zajosak, rosszabb hatasfokuak, telen befagyhatnak a levegovezetekek, es meg sorolhatnam a hatranyokat. A kompresszor hangszigetelese pedig igen gyenge, ha egyaltalan van neki. Lehetne javitani rajta, nem is tul nagy koltsegek aran. Hogy szeretett trolibuszaink ne zajban versenyezzenek a buszokkal.

Előzmény: Fecóka (587)
Fecóka Creative Commons License 2000.06.13 0 0 587
"egyébként micsinál a troli, mikor berreg?"
Hát ha nem sípol, hanem berreg, akkor az valószínüleg a légsűrítő hangja. (az termeli a levegőt, pl az ajtók működtetéséhez, fékezéshez)
Fecó
Előzmény: sip pista (586)
sip pista Creative Commons License 2000.06.13 0 0 586
szia,
hát nemtom, buszvégállomás fölött még nem laktam ... egyébként micsinál a troli, mikor berreg? vagy inkább olvassam el a topika elejét is?
p
Előzmény: Fecóka (584)
Gödény Creative Commons License 2000.06.13 0 0 585
Azért nem ártana a halkabb légsűrítő egy-két öregebb járgányba.
Előzmény: Fecóka (584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!