Mivel a Tiszaújváros - Mezőcsát vonalon dolgozik, így nem is láthatod. Napközben Tiszaújvárosban van kiállása, így van, hogy - szükség esetén - kivált bizonyos járatokat.
Jó kérdés, hiszen elvileg még nincs kivonva, szóval ha selejt is, valószínű még csak mostanság lett az:
Rendszám: FVJ-465 Gyártmány: IKARUS Típus: 263.01 Szin: NARANCS A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
A BPR-177-es a JSG-517-es helyett van, már az őszi szünetben is ő volt kiadva novemberben (október végén még LKT-228... volt helyette). De hogy árnyaljam, Miskolc milyen jól áll csuklós tartalékokból, a GEW-918 előtt EVL-424 is volt BHR-358 helyett, csúcsidőben, a Miskolc-Barcika vonalon...
A Miskolc-Kazincbarcika vonalon dolgozik még a BPR-177 és a GEW-918 is.
A 918 van kiadva az iskolás fordára a BHR-358 helyére, mivel a 358 jelenleg a HPF-267-et pótolja Miskolcon. A 177-et szerintem ma hozták ki, nem tudom mi helyett, Mercibe való tábla volt elől.
Tegnapi érdekesség még, hogy bő másfél évnyi kihagyás után ismét forgalomban volt, és van ma is az FLX-680-as Iveco C50C MidiCity kisbusz Barcikán, a BHR-303-as fordáján láttam dolgozni, a kis forgalmú helyi járatokon. Amennyire tudom, a BHR-303-as fordájában van egy-két helyközi járat is, ráadásul csúcsidőben, ahova nem elég a midibusz, de csak remélni tudom, hogy azokon a járatokon másik gépet/gépeket vetnek be, mert olyankor nem vagyok "látótávolságon" belül.
Az NWX-327-est helyettesítő gép robbanhatott le, mert az NWX-327-es már pár napja nincs kiadva. Mivel közeledik a használt Volvok műszakija, így lényegében az NWX-310-es 7700-ason kívül egyik sem közlekedik. A dédesi NWX-326-os helyett a DUH-539-es van, a másik barcikai 7700-as, az NWX-399-es helyett a KPX-982-es dolgozik, és a miskolci 7700-asok sem járnak, NWX-403 helyett GEW-934, az NWX-405 helyett pedig a BPR-182-es dolgozik.
Az viszont engem is meglepett, hogy az LDL-594-es FLX-176 helyett dolgozik, mert így akkor nem tudom, Hídvégardón mi van az LDL fordáján.
Elnezest de tegnap tevedtem BHR-303 helyett CKH-901 es LVJ-231 helyett volt talan CCX-868.
plusz LDL-535 helyett FKF-378 es FLX-176 helyett kint volt LDL-594 (nm tudom igy van e meg)
Tegnap az edelenybe tarto ,,NWX-327,,(15:30) lerobbant es FLR-863 ugrott be a helyere
Visszatért az LDL-591 IK 263.10 autobusz , ma a NWX-325 helyet dolgozik a Szerencs-Monok vonalon , ahol a Volvo megérkezése előtt dolgozott , Kűlsőleg megújult állapodban .
Újabb 4 gépet selejteztek le Barcikáról: BHR-303, BHR-370, JLA-458 és JOB-697. A műszakijuk elvileg még él, tehát könnyen lehet, hogy a központi telepen még árvízi tartalékként fellelhetőek lesznek jövő tavaszig, de menetrend szerinti forgalomban valószínűleg már nem fognak részt venni. Ezzel Barcikán lezárult egy újabb korszak, mert így november elsejével, ha nem is egy konkrét típus, de annak ikonikus, meghatározó altípusa tűnt el Barcika és a környék útjairól, vagyis az utolsó 4 db 260.32-es is törlésre került az állományból.
"Az Észak-magyarországi Közlekedési Központ Zrt. és a KMKK Középkelet-magyarországi Közlekedési Központ Zrt. részére 1-1 db új, felépítményes haszongépjármű és autóbusz mentésére alkalmas új autómentő beszerzése."