Hello most látom hogy tmiklosi vagy nem tudsz vmit a tmiklosi motorostalálkozorol? én meg fegyverneki vagyok és ugy hallottam h idén már ott is meg lesz rendezve!
Eddig egy ember "jelentett" fel csak minket! :-))) Scr7 kolléga volt! :-))))) Nagyon meg maradt a fejemben: "Inotánál egy nem éppen bejáratós sárga ER, és egy ZX jött velem szembe." :-))))))))))))))))))))))))
Már lefizettem, meg is rendelték. Április közepére igérik. Remélem, úgy lesz. Öcsémnek meg hoznak Németországból, egy 2006-os, 0km-es, EU garos Z1000-et 2,2-ért. Az nem is rossz ár, bár az előző modell.
Múlt hétvégén Szolnokon láttam egy sárga n-est a MediaM..t előtt. Körbenéztem doboztartó , sport tükrök, gyári bukógomba volt rajta: a motoron semmi sérülés a fényezésen, de a bal oldali gomba le volt csiszolva rendesen. nemhogy a kawasaki felirat nem látszott rajta de még az a kis kúpossága is el volt kopva. A lábtartó feletti részen volt még néhány karc. Lehet hogy újra lett fényezve vagy cserélve lett a tank ill. idom de egyébként semmi. Nem tudom, de amikor én "betakaróztam" a vassal, nekem szépen védett a gyári.
A kiállításon az új 6-os és a kisebbik Z-n volt gyári gomba felszerelve, ha csak fele annyit véd mint amennyire szép.... Végre egy eszköz ami jó ha van de nem csúnyít a vason...grat. Kawa designerek!
Csutka! Jövő héten bolondok napja! van valami hír vagy változás a tréningről? Vagy elég időre odatalálni, fizetni és nem elesni...?
Kérdezte, hogy hívok-e rendőrt, mondtam hogy ha elismeri akkor nem.
Javasoltam, hogy menjünk el a Kawa kereskedésbe és ott nézessük át a motort, mert lehet hogy más probléma is van amit akkor nem veszünk észre.
(Meg hát 2*2 sávos út belső sávjában nem akartam sokáig feltartani a forgalmat, nehogy megint belénk szálljanak.:)
Beleegyezett, és ott kifizette kp-ban a kárt.
LSL bukógomba, én a Debreceni Kawasaki kereskedésben vettem, illetve amikor a motort vettem akkor a bukógombát és a forgalombahelyezést kaptam ajándékba.
Szerintem bárhol lehet kapni, ahol LSL-t forgalmaznak. Annyit kell mondani hogy ER6-n - hez szeretnél LSL bukógombát.
Ja, ha jól emlékszem Te szoktál Debrecenbe járni, a Böszörményi úton van a kereskedés.
Fúúú, sajnálom, szerencse a szerencsétlenségben, hogy Neked semmi bajod! Ugye az autós megállt, és vállalja, hogy ő a hibás?
Más: légyszi a bukógombád paramétereit (beszerzési hely, fotó?) sürgősen megadni... :-))))))))))))))) Tényleg nem lettek karcosak az idomok???? Mert a gyári kawás tapasztalatból nem ér semmit. :((((
Szomorú aktualitása van, hogy most írok. Ma 14:05-kor hátulról belém szálltak.
Nem nagyon, csak egy kicsit, szerencsére.
Lámpánál mentünk nem túl nagy sebességgel, egyszer csak megindult a sor, aztán hirtelen lelassult a sor és mindenki el kezdett erősen fékezni, többek között én is, én elegendő követési távolságot tartottam az előttem lévő autó mögött, viszont mögöttem hallottam egy gumicsikorgást és a következő pillanatban megugrott a motor előre. Szerencsére az előttem lévő autónak nem löktek neki. A motort már nem tudtam megtartani mert elvesztettem az egyensúlyt és eldőlt mint a rohadt nád, én pedig mellé estem. A bukásnál már nem volt nagy a sebesség, így az LSL bukógomba kitűnőre vizsgázott, a motor oldalalának nem lett baja, még a tükör sem tört össze. (a bal oldalára esett a motor). A seb.váltókar egy kicsit behajlott. A rendszámtartó konzol megy a kukába, az irányjelző nem tört össze, csak kijött a helyéről. A szép új rendszámtáblám is ütött kopott lett.
Szegény motor tényleg úgy feküdt ott mint egy hervadt madár. ( Azt hiszem helloman írta ezt néhány hozzászólásal korábban:))
Őszínte leszek fogalmam sincs, mi ez a nagy kíváncsiság, és hogy miért van, vagy hogy egyáltalán hogy jött...De érzem és tudom, hogy nekem azt valami miatt látnom kell. Nem véletlen lettem Szökés fanatikus sem:)
Igen tudom, hogy nem ilyen egyszerű a dolog. De azért azt is számoljátok, hogy én nem egy adott valakihez akarok bemenni, tehát az az esély kizárható, hogy megszöktetni vagy, segíteni akarok valakinek onnan kijutni. Így szerintem ezzel picit előnybe kerülhetek. Vagy fogom magam és újra kezdem a fősulit, és a jog előadáson nem hagyom magam, és kiharcolom, hogy engem vigyenek be, szétnézni. (hozzáteszem, olyan lány ment az én helyemen, akit bazira nem is érdekelt, és nem is volt rá igazán kíváncsi....dehát ilyen világban élünk)
Ok Jim: Te nyertél, Sopronhoz tartozik:))) így viszont majd írok Sopron Önkormányzatának egy levelet, hogy javítsák át a táblát: Sopron-Sopronkőhidára, azt hiszem ilyen szokott lenni kirakva. Pl. Veszprém-Gyulafirátót (mostanában ezt láttam sokat):)))))
Majd elmondja, vagy leírja. :-)))) Most remélem tanul, és majd este válaszol. Okka!? :-)))))
Amúgy a mozdulatokban van valami. Akkor fogod jól tudni az adott dolgokat, mikor már készség szinten megy. :-))))) (pl. vezetés)
Készséghez egy kis történet: Anno egyszer volt egy olyan eset, hogy kinyitottam otthon a konyhaszekrényt, és valami miatt előre nyúltam, nem tudom miért, de előre nyúltam, és ott volt a kezemben egy műanyag pohár, olyan amit büfékben szoktak adni. Amit nagyon könnyű összeroppantani, de teljesen sértetlen állapotban ott volt a kezemben. :-))))))
Hát igen egy gyakorlatot kb. 250 ezerszer kell ismételni, hogy tudd rendesen. Éles helyzetben pedig jó ha a 70%-kát meg tudod csinálni annak, amit nyugodt körülmények között tudsz. Még mindig nem derült ki, hogy cicca miért akar bejutni börtönökbe? Legtöbben onnan kijutnának :-)
Cicca: Most igy csutka hozzászólása után nekem is eszembejut, hogy még mi sem mehettünk be látogatni, mert a havernak előre meg kellett neveznie aszem 5 embert akik látogathatják, és azt is csak havonta 1x vagy 2x mehetek be hozzá.
Igy nekünk nem maradt más, mint a börtön elöl kiabálni neki. :)) (amit a börtönörök azzal jutalmaztak, hogy áthelyezték a havert a lehető legbelsőbb celába)
Persze ha valaki benfentes, lehet hogy tud külön engedélyt szerezni neked.
pár hete volt ez téma, hogy használjuk e a hátsó féket, és hogy az mennyire hatásos.
Most olvasgatom a motorrevüt, és pont ez is benne van.
Két motorral teszteletek
1m.= Honda CBF 1000s (252kg)
2m.= Suzuki 1800 R (348kg)
Az eredmények a következőek lettek 100km/h ról fékezve.
Csak első féket használva (megtett ut):
1m: 46,6m
2m: 58,5m
Csak hátsó fékkel:
1m: 93,6m
2m: 86,7m
Mindkét féket használva:
1m: 40,0m
2m: 41,9m
tehát ugy megközelitöleg: 6-8 méterrel lehet rövidebb féktávot venni, és minnél nagyobb sebességről fékezel ez az érték annál nagyobb lesz.
És szerintem érdemes normál fékezésnél is használni mindkettőt, csak hogy hozzászokjon az ember, mert előfordul, hogy ha nincs benned rutinszerüen, akkor egy kritikus pillanatban elfelejted használni.
és hogy mennyire is fontos a rutin, vagy másnéven beidegződés: pár évig jártam kick-boxolni és azt birtam, hogy egy csomó embernek elmagyaráztam, hogy hogy kell ütni rugni, ugy hogy az a leghatásosabb legyen, (csak sima védekezés szinten) és sokan azt hitték, hogy ha egy ütést meg tudtak csinálni 10x egymás után jól akkor azt már ők tudják is és további gyakorlásra semmi szükség (és ezt igy nyiltan ki is jelentették, hogy amit ők egyszer megtanulnak azt már ugy is tudják).
De volt hogy csak ugy poénból, fél óra után "rátámadtam" az illetöre. No akkor aztán mindent csináltak, csak azt nem amit fél órával elötte mutattam.
Szal mint mondják: Az ismétlés a tudás anyja.
Persze ez a fenti példa nem hasonlitható össze egy fékezéssel, de azt is gyakorolni kell, és lehetöleg ne vészhelyzetben, mert ugye nem mindegy mikor melyik féket használjuk, és milyen intenzitással. Mert könnyen megeshet, hogy egy lassú fordulonál a homokos uton húzunk egy első féket, aztán csak lessük, hogy kimegy a motor, de ugyanigy egy nagy sebességü erössen döntött kanyarban sem jó a hátsó fékre lépni homokos uton mert abból is bukta lehet.
Ez utobbit saját bőrömön éreztem, amikor ugy 120km/h val elszáltam és nekicsusztam egy trabantnak, a moci meg be a lábam közé. Hát a trabant sem volt kellemes, de a motor az még rosszabb volt. (a fiuk tudják mire gondolok :))
OFF: az unokatesóm biztos szívesen meghív látogatásra... :)))))) Sajna halandó embert aligha engednek be körülnézni "csak úgy". Beszélgetésre (látogatás) is csak hosszas egyeztetés után hivatalos meghívóval. Egy élmény amúgy, sorbanállás, motozás, stb. Nem lehet bevinni egy hangyát sem.