Először tegyél bele 175 hőértékű gyertyát, menj vele 2-3 km-t és nézz gyertya képet. Ha fekete, akkor tedd azt amit írtam: vedd le a műanyag maszkot a porlasztóról, és nézd meg mi a változás.
Amíg ezeket nem csinálod meg, addig minden elmélkedés csak fingreszelés!
Sajnos megvenni és kicserélni nem tudom helyetted......"miko?" kollega megadta a pontos infót......3.oldal műszaki adatok! Ha figyelmesen elolvasod és látsz is nem csak nézel,akkor ott lesz az! ;)
Laci bácsi, ha megy, de lassan gyorsul, akkor az első gondolatom a lehegölt 2-es sebesség. De ne legyen igazam!
Tuci, hétvége a családé, és az enyém is, mert a kivett szabadnapokat lazán végigmelóztam. Jövő héten amelyik nap nem zuhog az eső, átkompozok a szigetre, és célbajuttatom a cuccost. (Talán nem csinálok rendszert a perecelésből.)
A több éven át álló motornál többnyire már nem elég az alapos tisztítás. Nagy valószínűséggel az összes szimering már bekeményedett, elöregedett. Ugyan ez lehet a helyzet a többi papír tömítéssel is. A porlasztót állítgatnám legutoljára, mert az az állásban csak elkoszolódhat, de el nem állítódik. Ellenőrizd le a légszűrő fém szivacsát, a váz és a karbi közti csövet. ha beindul menj egy legalább 5 km-es tesztkőrt, hogy ki tudjon alakulni egy értékelhető gyertyakép.
Sziasztok! Van egy 210 -es babettám .És lassan gyorsul.ilyenkor mit csináljak neki? Mert tizenévig nem használták, én megkaptam kitisztítottam a karbit és a tankot. És a karburátort hogyan lehet beállítani hogy pöcröf induljon?