Nem vagyok viszont biztos benne, hogy a túlmelegedés okozta, ugyanis az akkori XT 2KF feszültségszabályzója nem volt igazán a helyzet magaslatán. Lehetségesnek tartom, hogy kapott egy kis túlfeszültséget akár...
Autóban is használtam, hosszú órákat is elvolt ott menetszél nélkül.
Adott egy Kínai projektoros lámpa.Na most,ez ugye villog,gyenge fényt ad és erőset ez után,ha tápot kap.Nekem a villogásra nincs szükségem.Ezt kiiktatni hogyan lehet?
Megmondom miért.Eszeltem a régi tokon ,hogy kifúrom és egy villany kötési doboz vizmentes dugaszával összehozom.Mivel nekem nincs 4000-esem így nem vesztek semmit ha elbasznám a dobozt.:)
Viszont ha már gyári a rendszer akkor ezzel nem kell eszelnem.
A tok maga szerencsére nagyobb ,így simán belefér az SJ7.
Úgy hogy Petikém ezt megbótóljuk.De ragaszkodom a bartelhoz!!!:)
Egyetlen ember jött el megnézni minket,Bucho.A többieket nem is érdekelhette hogy ketten lerohadtak...akkor már kezdett fasza lenni a társaság.
Reggel elindítottuk mindkét motort és mentünk tovább.Ő felvásárolta az összes olajat egy kúton ,aztán utána töltögette a TT-t.Később szétváltunk,nem tudom hogy ment haza.
Engem meg csontkovácsolt Döme Robi, míg te kalapáltad mellettem a kereket. De végülis hazajöttem. Útközben vettem egy fonott kaskát az asszonynak, aki hazaérve nagyon nagy örömhírrel fogadott, majd később azzal a kassal mentünk húsvétolni a kisfiammal.
Szóval nekem az egy jó túra volt, mégha nem is tudtam végigjárni. Emlékezetes.
Mikor Gerke megállt akkor elkezdtek megállogatni mögöttem az emberek, így én is megálltam valami sötét erdei úton, mikor eltünt mögöttem a lámpafény. Mint kiderült nem messze a táborhelytől. Valaki aztán csatlakozott hozzám és komáztunk ott egy 15-20 percet, de nem emlékszem ki volt. Te esetleg, vagy Manó? Nemtom.
Gerkével nekem az van meg, hogy gurultam hazafelé, ő meg szembejött, megismert megálltunk elmesélte mi volt, kérdezte mit kóricálok egyedül, meg hol vannak a többiek?
Ez egy nagyobbacska útépítésnél volt, kanyargós úton. Nem annál az útépítésnél ami egy marha nagy füstölgő büdös gyártelep mellett volt.
Tehát nem messze a csapágy csere helyétől.
Volt Gps60csx-e bele volt töltve a track de le volt vágva minden napi út vége, mert több volt a pont mint 10000. Itton magamnak szerkesztgettem meg, többe darabolva töltöttem fel. De ott az övével nem tudtam mit csinálni, meg mondta az út őt nem érdekli, megy toronyiránt. :-)))
Bepötyögtem neki, hol lesznek a további napok sátorhelyei, aztán utánatok eredt.
Gerke motorjai legendasan szar allapotuak voltak, amiket ide hozott es gyilkolta oket a hegyek kozott :)
Nem biztos, hogy nekem megvan minden esemeny, de csak egy alkalomrol tudok, amikor elfosta magat a motor, amikor en kisertem vissza Makora eleg eros olajfolyassal.
Sztiv: ez nem ugyanaz az alkalom volt, amikor beallt a motorja es ketten aludtatok az ut mellett feljebb, amig mi lent a pataknal, ugye?
Akkor reggel felkeredzkedett egy kamionra (traktorra?) es elment, majd megjelent, amig en elso kerekcsapagyat csereltem.
Sikerult neki atforgatni es beinditani, onnan mar jott velunk.
Most hogy szétszedtem az 500as felső részét azt kell hogy mondjam eléggé elpusztíthatatlan. Ha most így ahogy van összeraknám még elmenne vagy 20 évet.
Csak az 550re még egyszer..szerintem a milliót súrolná most egy rendbetétel.
A Scenic 600ért lett megvéve,minden kutyafülével együtt már kb 9 be van.Na jó ebben benne van két garni gumi ,könnyűfém felni,átíratás stb.és némi alkatrész,aminek egy részét(nem is kicsit)Manó segített.
Drága az élet,az emberélet viszont roppant olcsó:)
Hát igen.És mi is lesz ebből?Ez az ötszázas ugye?Gondolom "új"dugót kap:)
Van itt a közelben egy S Tenere nagyon legyepált állapotban valami 350 körül(rendszámos)Gondolkoztam rajta...de tanulva a Kymco-ból,mármint a költségekből,pedig a kínaihoz tényleg fillér minden.)..tehát olyan 100 körüli lenne az ajánlatom.Az meg ugye sértő már:)