Az enyém 2013-as,és ehhez nem volt ilyen kártya.Sőt nálam már rádió kód sincs(nem kel)ha leveszem akku sarut,nem kel tanítani semmit.2009-esnél viszont ez esetben kéri a kódot,és az ablakokat is tanítani kel.Azt nézd meg,hogy a rádió kód meglegyen meg 2 db kulcs.Sikeres vásárlást kívánok,azért ha meglesz a gép jelezd,és nyugodtan tegyél fel kérdéseket ha kel.
Szia!Nos ezek a dízelek sem melegszenek be gyorsan(kb 5-10 km ilyenkor)viszont a fűtése az kiváló,már szinte indulás után meleget fúj.Van benne kisegítő elektromos fűtés,szóval azzal nincs gond.
Még egy kérdés: Régen volt új Focusom, első tulaj voltam. Akkor a két kulcs mellé kaptam egy kis kódlapot is, pontosabban ha jól emlékszem egy kis műanyag lapkát, azon volt. Ezzel lehetett volna pótolni a gyári kulcsot.
Elvileg egy gazdás, de ezt csekkolom. kereskedésben néztem, nagyon tetszik, szinte szalon állapotú. Indulni könnyen indult, bár nem tekerte izomból, de ezt betudom az akksinak. nem füstölt szépen járt.
Tetszik. 1-2 nap a finanszírozást rendezem. Beszámíttatni szerettem volna a sajátomat, de inkább megveszem kp-ra.
Nagyon hülye kérdés: mennyire hamar melegszik be, mennyire jó a fűtése? :))
A mostani Meriva nagyon nehezen melegszik be, konstrukció ilyen, a feleségem nagyon ki van emiatt akadva - én is.
Sziasztok. Valaki jár már úgy, hogy nem nyílt ki a bicskakulcs? Ha sokat piszkálom, sikerül olyan oontot eltalálni, hogy szépen kipattan, viszont gyakran megszorul és úgy kell szinte felfesziteni.
Ha tetszik a kocsi,és motorikusan is rendbe van,akkor azért vállalható.Mindent jól nézzetek meg rajta,hiba jelzések ne legyenek,motor ne füstöljön-kartergáz ne legyen túl nagy,nívopálcán ha minimum jelnél van,akkor nagyobb olajfogyasztás gyanús.Ezeknek a tdci motoroknak szinte pöccre kel indulnia,ha sokat teker az már nem jó jel.Tehát ha beindítás után műszerfalon marad hibajel,azt már nem érdemes megvenni,míg a hiba okát ki nem javítják.Alapjárat szép egyenletes legyen,fordulatszám mérő nem ugrálhat az stabil kel legyen stb-stb.
Az 1.8 as nem a legjobb választás,jóval drágább pl a vezérléscseréje is a kombinált,olajban futo lánc szíj hajtás miatt.De kényes a kettöstömegű lendkerékre,és az őninditora is.Sokkal jobb választás a 2.0 tdci.
Köszi az infót.Kipróbáltam( hazakísérő fény)és működik.Viszont nálam ha egyszer meghúzom magam felé,akkor felkapcsolja a tompítottat,és ha még egyszer meghúzom,akkor lekapcsolja a helyzetjelzőkkel együtt.Úgyhogy ez a része megoldva,csak még a műszerfal díszkivilágítása vár megoldásra.Azt nem tudom,ezt az ajtók(pl csomagtér ajtónál is) nyitásánál mi kapcsolja be.Régi kocsiknál volt egy kapcsoló az ajtókeretnél az működtette pl a belső világítást,de itt ilyen nincs.
Ismeri valaki a Ford C-Max(2013-as) ok lelki világát?Gyárilag úgy van programozva,hogy álló motornál( gyújtás nélkül) ha ajtót nyitok műszerfaltól kezdve minden létező belső fényforrás aktiválódik. Ezekből rengeteg van,(olyan mint a kivilágított karácsonyfa)és ez kb 10 percig tart minden ajtónyitásra.Szerintem felesleges ez az akkut terhelő díszkivilágítás ilyenkor.Ja,és van hogy a helyzetjelzőket is kapcsolja. Tud valaki esetleg megoldást,hogy lehetne ezt orvosolni?Előre is köszi.
Szia, nekem anno volt egy benzines Puntom, ami ha jó pár napot állt (télen 10-12 napokra is letettem) akkor pont igy indult, dadogott és volt hogy lefulladt de egyébként semmi gond nem volt vele. Utána ment mint a golyó és hibátlan volt. Bele tettem 100000 km-t és nem volt vele semmi gondom csak ez ha napokra letettem. Pár km után mindig a régi volt. Napi használatban sosem jelentkezett ilyesmi.
Érdekes,hogy mennyit tudnak variálni. Az új modelleken amiben már nem 1,6-os hanem 1,5 ös DCI motor van a kerékméret is 205/55/16-ra változott gyárilag.Mindig variálnak.
Megcsináltam a leírtak szerint a resetelést,és minden ok,eltűntek a sárga ikonok.Tavasszal mikor visszamegy az eredeti kerék, akkor ismét vissza kel majd állítanom a resetelést.