Minden, ami az egykori Bakony/Balaton/Somló Volánnal, ezek jogelődjeivel, valamint a megye jelenlegi helyközi és helyijáratos buszközlekedésével kapcsolatos.
Üdv! Az új Mercedes távolsági buszok az alábbi buszokat váltották ki; A maradék kettő (AAIL-171 és AAIL-175) mely buszok helyén álltak/állnak forgalomba; illetve a leváltott buszok mely buszok helyére kerülnek? Választ előre is köszönöm!
JRT-299 Mercedes citaro KBJ-112 mercedes citaro JOU-408 ikarus c56.42 elvitték a bontóba HGC-652 man sl 222 HXU-690 raba contact 292 PIE-840 Ikarus E95 GXD-208 ikarus c56.42 Ezeket viszik még el a bontóba A 2 .32 itt marad nálunk(HLD-636,FLR-766) és lesz egy E95 GMY-382 leműszakizott
HPR-617 műszakizik
HGC-654 lerobbant
3 mercédes forgalomba(AA IL 158-At egy suzuki meghúzta)
JOU-732,LNN-805 decemberben lesz döntve a sorsukról
Egyenlőre többet nemtudok,ha tudok frissítem az írást
Az ISE-841-ről nem hallottam ma sem sofőröktől, csak a KNR-647et. Igazából egyelőre az szűrhető le, hogy napról napra változik és nincs semmi normális szakmai elképzelés, ahogy azt már Veszprémtől megszokhattuk... Meg azt is lehet hallani, hogy a tervezett 10 helyett csak 9 jön, de például az új 3 tengelyes Volvoból 6-7 darab lesz Veszprémé, a többi Sümeg, Ajka és számomra kissé meglepő módon Pápa és Tapolca a biztos kimaradó. Ami biztos, hogy az első kettő MXU már megérkezett Veszprémbe, méghozzá az MXU-933 a zánkai járaton váltotta az MYR-749-est. A telepen pedig ott áll, ha jól láttam MXU-941, szóval azt még nem sikerült kitalálni mit is vált majd.
Meg az FJZ-590 is selejt és az lesz az ISF-210 is aztán utána gondolom majd a GSG-356 hamarosan. Utána meg jön egy nagyobb átrendeződés, mert jó néhány B12-es Alfa Volvo helyére érkeznek MXU-... rendszámú Volvo 8900-esek Zala megyéből meg ugye a 3 tengelyes Volvok is. Ami már biztos info, hogy a szombathelyi járatos SWW kerül az LTL-783 helyére kaposvári járatra, az MYR-749 kerül Balatonfüredhez. Nekem mondjuk alapból is mindig érthetetlen volt a veszprém megyei buszelosztás, de ez után még inkább az. A leghajmeresztőbb nekem az, hogy például a klímás KNR-647es 10-15 kilométeren belül mozog reggel 5-től délután 4-ig, (és a sofőrje a klímát nem is használja) míg a klímátlan MNN-049 másfél órás menetidejű járatokat csinál. Most meg a KNR helyére majd MXU kerül, ez egyszerűen szégyen.