Én fehérvári vagyok, ha csak babrálnivalód van olaj, betétek cseréje, féktárcsa stb, abban szivesen segítek neked, de nagyobb lélegzetvételű dolgokhoz nekem sincs időm.
Mivel a gyári világítása nem éri el a 30 évvel ezelőtti ETZ-m szintjét, szeretném kérdezni, hogy van arra irányuló tapasztalat, hogy egy H4-est kibír e a lámpa??
Motort már sikerült vennem (XTZ 750, 93-ból), de mivel nem vagyok egy neten élő ember (nincs fész meg ilyenek) így nehezebben megy kicsit a dolog.
Egy ideje keresgélek magasított plexit a vashoz, mert az már kiderült ez alatt a kb. 400 km alatt, hogy a gyári nekem (is) alacsony s mivel a jövő héten mennék Erdélybe, jó lenne egy magasabb, de rendre csak a 660-hoz találok.
Ha egy linket dobna valaki, azt alkalomadtán egy reális sörrel is honorálnám!
szerintem ez egy sín lefogató szög, jó eséllyel valami kisvasút hagyatéka a múlt évezred középső harmadából
mindenesetre ettől nagyobb már jó eséllyel nem lesz :))
most már mindegy, de ha újra kezdené az ember érdemes lenne egy szép nagy térképet a garázs falára festeni aztán az ilyeneket oda beverni ahol szerezte, de a veszteségeket is fel lehetne jegyezni
Én se fiatalodom már... Sitt volt kiszórva kb másfél-két méteren - lehet, hogy abból került hozzám. Elteszem emlékbe és vonszolom magammal - hátha elriasztja a többi szögecskét-csavarkát ezután!
Ha nem, Érden, a Szent (István, vagy László) úton van még egy tippem, de azt inkább privátban, mivel hivatalosan már nem működik! (Autó-és motorszerelő)
Érd-Diósd határán, a Homokbánya úton, a körforgalom melletti autókereskedés mögé gurulj be a Firnixmotorhoz, és kérdezd meg, hogy télen, hosszú átfutással vállalja-e. Üdv Nektek, Hadvezér voltam!
Bizony, létezik, hogy H4 van benne - merthogy az való bele :-) Nekem nagyon bejött az emeltfényű, Osram, Philips, Tungsram, GE - majdnem mindegy milyet teszel bele.