Sziasztok. Éreklődnék azoktól akiknek volt croma-juk. Milyen tapasztalatok vannak a 2.5 td-vel? Most készülök egyet venni. Főleg trélerezni használnám. De nem sokat max havi 3-4E km-ert mennék. Érdemes belenyúlni? Mivel hasonló árban nem nagyon találok semmi ilyesmit.
Sziasztok! Van egy '92-es 2,0ie Cromám, amiben van egy automata fűtésszabályzó egység. Sajnos újabban azt csinálja, hogy ha bármilyen fűtésértéket, vagy szellőzést beállítok rajta, pár másodperc múlva magától kikapcsol és aztán nyomkodhatok rajta bármit, semmire sem reagál (lefagy). Csak, ha gyújtáskapcsolóval leállítom és újraindítom az autót, akkor tér újra magához, de ha megint próbállok beállítani valamit rajta, pár másodperc múlva ugyanezt eljátssza. Tud valaki valami tanácsot adni, esetleg van-e ilyen egység eladó valakinél? Előre is köszi.
1. Kellene találnod egy olyan lakatost, aki nagyon jól megcsinálja. Minöségi munka esetén 6-8 évig birnia kell, ha az utcán áll, de ilyen lakatost nagyon nehéz találni.
2. A Croma-knak nyomott az ára. Én a sajátomat 300 ezerért nem tudom eladni (1993-as). Találni szép darabokat, és ezeknek alapból nagyon jó a kaszniuk. Akkor rohadnak csak, ha sérült volt. Esetleg gondolkodj egy másikon.
Én láttam ősszel az autószalonon. Nem győzőtt meg. :(( Mindegy, ugyis céges autóval nyomulok. Az én kis 2.0-met meg majd kicsit rendbehozom. Kellene rá valami felni nyárra.
Tegnap láttam egy új Cromát, igaz nem túl közelről, kb 15 méterről. Szép nagy böszme autó! Nekem tetszik. Csak a szürke színe nem tetszet. Közelről lenne jó már megvizslatni.
Ha valakit érdekel van Fiat Croma-hoz TD egy műszerfalam műszerekkel (kmóra, ford.szám, viz, üzemanyag, olajnyomás és olajhőmérséklet műszer) Csak a műszeregység beszerelve, de plexi nélküli!!
Ha valakit érdekel, dobjon egy mail-t! Árban, esetleg cserében megegyezünk!
A Croma nagyobb, és igen nyomott az ára. Az enyém müszakilag tök rendben van. Az elmúlt két évben cseréltek teljes kuplung szettet, hűtőt, AC-pumpát. Generátor és önindító felújítva, vagyis a kritikus dolgok, amikkel otthagyhat az autó. Emellett még sok "apróság", pl. tavaly a vizsgára új kézifék kötelet, bowdeneket raktak be, első gátlókban 30 ezer km van, első kerékcsapágyak cserélve lettek, világításkapcsoló új, meg mit tudom én még mi jött elő.
A kasztnira kell majd idővel költeni, mert van egy repedés a szélvédőn, a jobb hátsó sárvédő ív rohad, valamint a bal első küszöb rohad (ez megsérült az előző tulajnál).
Azért adom el, mert kaptam céges kocsit, és van egy Tipo-m is, amivel a barátnőm mászkál. 3 kocsi azért sok egy kicsit.
A belseje egész jó. A megszokott tágasság. Külsőre egy fokkal jobban jobban néz ki, mint a képeken. Szerintem egy jellegtelen trendi autó. Maradok a réginél.
Jó is lenne! Nem adok autóért ennyi pénzt, mert nem ér ennyit nekem semelyik autó, kivéve ha nyerek a lottón :)) Jelenlegi felállás szerint 2milkánál meghúztam a határt, amennyit autóért adnék. De erre is várni kell jópár évet, amennyiben szándékomban áll megválni autómtól.
Csak már szívesen megtapogatnám, kipróbálnám, beleülnék.