Az simán lehet,hogy falsot szív. Igaz akkor nagyon pörög. Nézd át szimeringeket,de lehet a szívócsonknál szív falsot. Nincs elvetemedve a karbi henger felöli oldala?
Babszi 210 elég megbízható konstrukció. Mi oka,hogy ledobtad a Jikov karbit? Tény,hogy azt nehéz pontosan belőni,de ha sikerül akkor nagyon jól,megbízhatóan üzemel vele a motor.
Régebben egyszer már sikerült, szépen ketyegett is, de most... lehet falsor szív valahol, esetleg kiszáradt a főtengely szimering..álltában bedöglik a motor:/
Jobboldalinak is hegyes végünek kell lenni,csak az nem annyira hosszú hegyű.Az állítja a kis lapkát. Ez a fajta csavar van felújító készletben általában.Ha nagyon becsavarod emeli,ha kitekered csökkenti az alajáratot. Levegő szűrő legyen rajt. K60 egyszerű szerkezet,be lehet azt lőni,csak türelem kell hozzá.
Nagy nehezen sok-sok tekerés után beindult, pörgött mint az állat vagy lefulladt, állítgathattam a karburátoron bármit bármerre többnyire ez a két lehetőség volt, ha esett a fordulatszám és gázt adtam felpörgött és egyre gyorsult.
Ez a két állító csavar volt a K60 karbiban benne, ebben a sorrendben, korábban ezekkel működött, de a jobboldali akkor is gyanús.
Én erre nem is gondoltam , hát jó egy igazi Rigás szaki a háznál , köszönjük az ötletet . Csak közben , kérdem hogy az a rugó vége valószinü hogy le törött , az ott belül nem csinál még nagyobb kárt ?
Ha igazan de igazan pipec es jo a blokk. Vetek ezert szethuzni. Dekni csere az ujabbera es kesz is a kulsorugos megoldas. Aztan majd motorfelujitasnal vissza lesz alakitva. Bevalt megoldas. Alkalmaztuk mar parszor.
Darusferi eljött Nyíregyházáról, utánfutóval, hogy hazaviszi a Verhovina 6-ost. Kipróbálta az udvaron, beszélgettünk, újra berúgta - és lent maradt a berúgó kar...
Szóval, maradt a V6-os, blokkszéthúzás, rugócsere...
Levegőn is 2 tekerhetsz. De figyelni kell hogyan reagál a motor,s úgy beállítani. Ha magas az úszószint nincs olyan tömités ami ne engedné a benzint. Én kiönteném és tennék bele 100- as benzint.
Köszi a segítséget! Levegőből mennyit tekerjek elsőre? Olajos dobozból vágtam először az úszóházhoz, de azon átszivárgott a benzin. Elfelejtettem megkérdezni, hogy ha öreg a benzin, akkor előfordulhat, hogy azért nem indul be?
Alapból tekerd be az alajáratot teljesen,majd 2 szer teljes fordulatot meg egy felet ki és hozzá állítani a levegőt. Aztán meglátod fúllad-e,vagy pörög és még állítani rajt. Tömitést én olajos doboz oldalfalából szoktam vágni. Puhább vastagabb műanyag. Nekem bevált. Yamaha jog tűszelep a legjobb megoldás,de sz úszót hozzá kell állítani.
Kis segítséget kérnék, egy k60 karburátor alapjárat beállításához, régebben sikerült beállítanom, de most szét kellet szednem a tömítések miatt, el is tekergettem a csavarokat. A lényeg, hogy az istennek sem találok leírást hozzá, hogy melyik csavar mit csinál, hogy állítsam be.
A másik, miből lehetne tartós, jó tömítést készíteni az úszóházhoz, (esetleg a fedélhez) mert a korábban vásárolt felújítókészletből való kikeményedett? Most spirálfüzet fedlapjából vágtam jó-jó, de enyhén átnedvesedik.
Az "eredeti" tűszelepet Yamaha Jog -éra cseréltem, méretre vágtam, de mintha más lenne az úszó magassága. Egyébként egy Babetta 210-en használnám, ha működne. Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv! Egy barátommal egy jó ideje projekt motort keresünk, ha még megvan a Star lehet, hogy vevő lennék rá, telefonszámot vagy valamilyen elérhetőséget, árat kérhetek esetleg? Az állapotáról nem kérdezek a blog alapján azt hiszem tudok mindent amit tudnom kell róla :D
Feri, megvolt az első, 5-6 km-es próbaút a V6-osoddal. Jól megy, jó erőben van, a kuplungja kifejezetten jól adagolható.
Egyetlen kifogásolható dolog rajta, hogy a kerekei nem a legjobbak; nyolcas is van bennük meg ütnek is, nem elviselhetetlenül, de hosszabb távon, nagyobb sebességnél fárasztó lehet.
Van egy 1969-es Simson Starom, amit, úgy látom, sohasem fogok befejezni. Egy barátomtól vettem (19 évvel ezelőtt elesett vele az édesapja, azóta csak állt), elkezdtem az üzemképessé tételét, de már jó ideje nem haladok vele, mert nincs rá idő. A menthetetlen alkatrészeket kicseréltem, a blokkot rendbe tettem (új főtengely, csapágyak, szimeringek). A villamos rendszer bekötése után használható. A festése részben eredeti (tank, oldallemezek), részben ecsettel átkent. Ha valakit érdekel újraélesztés, restaurálás céljából, keressen. Alkatrésznek nem adom.
Nem nagyon lehet itt okosat mondani. A legtöbb utángyártott alkatrész hulladék minőségű. Én jártam úgy, többször is (igaz, nem kuplunggal), hogy ugyanazon a webshopon ugyanazt rendeltem s más-más gyártmányt kaptam, szóval ez is teljesen esetleges.
Egyébként meg kuplung alkatrészeket már alig-alig árulnak, leginkább csak az általad is említett, Kárpáti dobozos cucc van.
Marad a börze meg a használt, bontott alkatrészekre való vadászat.
Feri, a V6-osod k35-öse valami tuningbetyáré lehetett. Betömte a túlfolyó furatát - erről a múltkor tettem fel képet. Az én karburátorommal jól működött a motor, úgyhogy a saját karburátorával volt valami gubanc - ma jártam a végére.
A fúvóka ki lett tágítva, tettem bele másikat.
A benzinállító csavar tekergetésére nem reagált rendesen - kitekertem, ezt találtam:
Cseréltem ezt is.
A gázbovden is javításra szorult:
Ezek után sem működött tökéletesen; szívatás után egy darabig rendben volt, de egy idő után elkezdte kevesellni a benzint.
Az úszó tűjével volt gond: a hegye ki volt csorbulva. Gondolom, a benzinszint emelése érdekében bentebb kalapálták és közben tönkretették a hegyét, s nem tudott megfelelő ütemben folyni a benzin.
Cseréltem ezt is. Most úgy néz ki, jó lesz. Remélem is, hogy jó lesz, mert már nem nagyon van cserélhető alkatrész a k35-ösön.
Fémlamellák nem lényegesek, az idő míg tönkre megy.Csak azt a kárpáti dobozos új vackot nem akarom venni mert abban minden moslék.A muanyag valami mállós szar mi párszáz kmt se bír ki, a fém is lágy...