Olyan kérdésem lenne, hogy valaki itt a fórumon használt-e benzin-gázos autót és milyenek a tapasztalatok vele?
Az én esetemben a konkrét példa egy Lancia Delta 1.4 Tjet EcoCich LPG (EU5) lenne. Úgy tudom ez gyári megoldás az olaszoktól és több más Lanciában (Y, Musa) használták. Szóval érdemes lenn-e egy ilyen motorral szerelt autót venni?
Közben megérkezett a vezérlésrögzítő. Szerinted tudom valahogy ellenőrizni, hogy tényleg jó e a profilja? Nehogy szétszedés után derüljön ki, hogy valami nem klappol, épp eleget olvastam már a rossz profilu rögzítőkről.
Tájékoztattak, hogy felülvizsgáják, és a vett gjmű forgalmi, törzskönyv díját és a vagyonátruházási illetéket fogják még tériteni, ha sikerül a roncsot eladni nekik. Addig legyek türelemmel.
Ford. Jó. Ugye ez már nem a 2000-es évek terméke. Jó vezetni, a tempomat király. Elég érdekes karakterisztikája van ennek a dieselnek, kell a fordulat neki. Menni megy, megállapította a fiam is. Sok állítási lehetőség van a sync rendszerén, még meg kell tanulnom. Az alap az megy, de nincs magyar nyelv benne. Nem értem miért. Úgy gondolják, hogy mi már nem leszük eu tag és akkor minek nekik. Bezzeg orosz, meg arab, meg kinai van alapból benne. Jól variálható a belső tere, csomagtartó is elég nagy.
No, hát ma úgy alakult, hogy volt lehetőségem csak ránézni. Az a baj, hogy a köteg kettéágazik és befut a tűzfalon lévő szigetelés alá a két oldal irányába. Ez nem egy külön kibontható köteg, bekapcsolódik abba a nagy kábelkötegbe, ami egy darabban van a kocsiszekrény belsejében.
Tavaly ki kellett cserélni az abs kockát mert beszart, satuzáskor zúgott mint egy betonkeverő, majd eltörte a bokám, a fékpedál elengedése után még vagy 10-15 mp-ig zúgott. Hiba üzik: nem működik a szivattyú, alacsony akkufesz, abs visszajelző lámpa nem működik. Vettem használtat, a szeről kicsrélte. Még haza se értem vele a szerelőtől, kb 4 km-t mentem már világított is az abs visszajelző, vissza a mühelybe, laptop rádug. Hibaüzik: nem működik a szivattyú, alacsony akkufesz, abs visszajelző lámpa nem működik, bal hátsó abs jeladó. A szerelő csinált pár fékpróbát, működött rendesen (azóta is működik rendesen), mondta hogy vigyem villamoságihoz.
Nem hiszem hogy majd nekiállna a villanyos egyesével kimérni hogy melyik kábel vagy csati szart be.
Engem nem zavar de jövő hónapban vinni kéne vizsgázni.