Keresés

Részletes keresés

balint22 Creative Commons License 2000.05.10 0 0 483
Tud valaki olyan boltot Budapesten, ahol játéktrolit lehet kapni? Hároméves kisöcsém Zuglóban lakik, és bár mindenféle jármű érdekli, de a trolibusz az abszolút kedvence.

Bálint

SzigDani Creative Commons License 2000.05.10 0 0 482
OFF

Próbajárat, új információt nem hordoz

83A

ON

SzigDani

Előzmény: névtelen (478)
SzigDani Creative Commons License 2000.05.10 0 0 481
OFF

Próbajárat, új információt nem hordoz

83< sup >A

ON

SzigDani

Előzmény: névtelen (478)
SzigDani Creative Commons License 2000.05.10 0 0 480
Sajna pillanatnyilag ex :((( Én örülnék az egyik legjobban ha Bf. Városház tér-Nyugati Pályaudvar, illetve Etele tér-Nyugati Pályaudvar lenne!

SzigDani

Előzmény: névtelen (479)
névtelen Creative Commons License 2000.05.10 0 0 479
a 47-st ne "ex"-eld ki, plíz.........
Előzmény: SzigDani (477)
névtelen Creative Commons License 2000.05.10 0 0 478
< sup > és < /sup >

Azaz, ha sikerül:

83A

az alsó index: "sub"

Előzmény: SzigDani (475)
SzigDani Creative Commons License 2000.05.10 0 0 477
Örs-B32-B9-exV47-49-Arany.

SzigDani

Előzmény: Gödény (476)
Gödény Creative Commons License 2000.05.10 0 0 476
Milyen útvonalon gondoltad ezt az Ors - Deak-ot ?
Előzmény: SzigDani (475)
SzigDani Creative Commons License 2000.05.10 0 0 475
Nem lehetne inkabb Ors-Deak, sot Ors-Arany? Es legyen O a 83, a mai meg a 83A :))) (Ha valaki megtanit felso indexet csinalni, akkor majd ugy irom:)))

SzigDani

Előzmény: John Howard (474)
John Howard Creative Commons License 2000.05.10 0 0 474
Illés, félreértettél, én a 83-ast teljesen úgy hagynám, ahogy van (pont a Fővám tér meg a Csarnok megközelíthetősége, a megszokás miatt), gyakorlatilag a 9-es buszt váltanám ki egy ÚJ trolijárattal (mondjuk 84-es)!
Előzmény: illesf (473)
illesf Creative Commons License 2000.05.09 0 0 473
OFF
Trolisok, mégvalami: A Kovács Lóri dolgozik már (a 77-esen volt régebben). AMikor utoljára találkoztam vele, még betegállományban volt.
/OFF

John: Ha a Deákig menne a 83-as, akkor ki kéne hagynia a Fővám teret.

Előzmény: illesf (472)
illesf Creative Commons License 2000.05.09 0 0 472
Minden esetben ilyen hosszú ideig tart a 300-asoknál ez a motorcsere, mint ahogy a 302-esnél tartott, vagy ez egy kivételesen hosszú időtartamú akció volt?
Előzmény: KóMa (459)
John Howard Creative Commons License 2000.05.09 0 0 471
Bocs, nem cikiztem, sajnáltam...

Szóval: maradjon a Baross utcában a 83-as a Vásárcsarnokig. DE: új vezeték kellene a Kálvin tértől a Deák térig, összekötni a Dohány utcával is. A 74-es menjen be a Deák térre, egy megállóval hosszabb, jobb átszállási lehetőségek (pl. 3-as metróra). Aztán: a Kőbányai úti kocsiszíni vezeték meghosszabbítása a Liget térig. Deák tér és Liget tér között új 84-es troli indítása, a 9-es busz emlékét pedig megőrizzük. Oké?

Üdv:
John Howard

Előzmény: Törölt nick (470)
Törölt nick Creative Commons License 2000.05.09 0 0 470
na de uraim, ez a topik trolibuszmentokent indult, erre most csak azt irjuk le hogy a haromkilosok mikor hol doglenek,es milyen vackok.
Tutommal 12 kocsi ki van adva a 15bol reggelenkent, ami nem olyan rossz ertek szerintem, tekintve az egy dog 300-ast is.
Amugy szivesen hallanek valamifele olyan adatokat, hogy hany dogles van melyik tipusnal milyen okkal.

941frvr

Előzmény: John Howard (469)
John Howard Creative Commons License 2000.05.09 0 0 469
Szegény 309-es! Reggel óta áll egy megállóban a 81-esen, már a légrugói is egészen leeresztettek...
Előzmény: John Howard (467)
division by zero Creative Commons License 2000.05.09 0 0 468
megkaptad az SMS-t? :-)))
Előzmény: John Howard (467)
John Howard Creative Commons License 2000.05.09 0 0 467
302-eske ma a 81-esen dolgozik :)))
Előzmény: John Howard (466)
John Howard Creative Commons License 2000.05.08 0 0 466
Húúú! Mázlista...
(Dobtam egy mail-t!)
Előzmény: division by zero (465)
division by zero Creative Commons License 2000.05.08 0 0 465
302-est sikerült lencsevégre kapnom, mégpedig a 77-esen!
Előzmény: KóMa (459)
Törölt nick Creative Commons License 2000.05.08 0 0 464
lehet hogy ilyesmirol volt szo (tutommal 5 darbrol) de semmikepp nem uj elektronikaval, hanem csak tulajdonkepp teljes kasznicsererol lett volna szo.
azonban elorelathatolag a dologbol -szerencsere- nem lesz semmi, ujabb ziu nem lesz, marad a sallais felujjitas, ami olcsobbnak tunik.
Uj jarmu ha lesz a tizenot szolo lesz remenyek szerint, infok szerint ik415, ik412 borbe bujtatott elketomika (kiepe? ) nos az el. tipusat tan meg senkisem tudja.
Előzmény: Grimbi (463)
Grimbi Creative Commons License 2000.05.08 0 0 463
Pénteken dumcsiztunk egyik trolis ismerősömmel, mesélte, hogy szóltak néki, hogty majdan le kéne vizsgázni valami ziu9-es félére, állítólag érkeznek (vagyis tán kilátásban van) ugyanilyen külsővel, csak teljesen új elektromos kacatokkal. Hogy mennyi a valóságalapja, azt nem tudom.
Törölt nick Creative Commons License 2000.05.07 0 0 462
941rol irtak stimmelnek, csak eppen tervezik az ideji javitasat. na akkor meg azert kell nezni, hogy mar nem sokaig ilyen otvar kulsore, es hogy milyen szep lesz...

Előzmény: Törölt nick (461)
Törölt nick Creative Commons License 2000.05.07 0 0 461
illes: a negykilos szegeden pihen fekhibaval, Budapestre johet, de nem tudok rola hogy kozeljovoben terveznek.

Az idei terv allitolag 15 ziu+ 10 gvm.
Osszes pszam most nem megy, de gvm a 255 lesz legkozelebb kesz, ziu a 955 960 meg ketto a kit szamszerint nem ismerek.
a 246 hazi felujjitas kapott azhiszem valami rogyas miatt(nem pontos info, a c epuletbe azt mondtak, hogy egyszeruen valami vazszerkezeti okbol szukseges volt, hogy ott helybe javitsak, teljes kulso fennyel egyutt.
a 202 a sallaiban van javitason tores miatt.

Lehet fikazni a haromkilosokat, de a szorosules az nem az o hibajuk, lehet hogy koszosak, de jobbak mint a mubor ules az tutter.

Aki teheti nezze a 941-et, 70esen jar, nagyjavitasat idenre asszem nem tervezik, ha lesz uj szolo kocsi akkor gondolom sima selejt lesz.
Extragaz a kocsi kulsore, de azert en nagyon csipem, mert
ZIUFOREVER
lac

Előzmény: totyus (460)
totyus Creative Commons License 2000.05.07 0 0 460
Hát én nem tudom, de azok a 300-asok nagyon ótvarosnak tűnnek.
A plüssülések is már ránézésre is ocsmányabbak, mint a buszokon.
Kiváncsi lennék egy olyan "sötétebb" árnyalatú ülés bacileletére....:-)
KóMa, lehet válogatni, hogy melyik trolit viszitek ki? De csak amig a készlet tart, nem?.....:-)
KóMa Creative Commons License 2000.05.07 0 0 459
Kiszivárogtatott Híeck:
-Kint jár a 302-es, de szegény igen lepattant a sok állás után. Kiugrál (szakít...), belül poros, hiányzik ez-az...
-Jónéhány ZIU-n állapotjavítást végeznek: fékgenerál, vezetőfülkenagytakarítás festegetéssel, utastérnagytakarítás rongált ülések cseréjével, lökhárítófestés. (enyimet is megcsinálták, KÖSZI, jó lett!-)
-Ma meg holnap a 76-oson ismételt utasszámolgatás van, a mérések megerősítése végett. Csiklósok járkálnak emiatt, akit érdekel. Lehet máshol is ismételnek...
-Fogynak a buszok a troligarázs kerítése mellől.
-Várhatóan gázolajkút épül a mosó mellé. A vegyes garázs miatt.

FIN

illesf Creative Commons License 2000.05.06 0 0 458
400-as Budapesten van már?
totyus Creative Commons License 2000.05.06 0 0 457
A GVM-ek felujitasa hogyan zajlik?
Mennyit?
Melyeket?
Mennyire? ( padlo, fokgyem, fenyezes? )
Es a ZIU-k?
MIHI Creative Commons License 2000.05.06 0 0 456
ma de. amikor a 109.109 indulását figyeltem meg a Nyugatiban, realizáltam, hogy a Ferdinánd hídon csuklós trolik járnak. Valószínűleg a múltkori aszfaltozás miatt elmaradt hétvégi utasszámlálást pótolják a 76-oson. Aki tud, 76-osra fel!
Hatvani Szabolcs Creative Commons License 2000.05.05 0 0 455
Totyus!

Tapasztalataim szerint munkanapokon a körúttól kifelé az Orczy térig is már jelentősen csökken a létszám, megállónként általában 5-15 (persze napszaktől függően, ez úgy nagyjából munkából hazafelé, 5-fél 6 felé igaz) leszálló van (mondjuk a Horváth Mihály téren 5-10, a Koszorú utcánál 12-15 és a Kálvária téren is 10 körül). Az Orczy tértől nem tudom. Szombaton viszont egyértelműen a Kőbányai út 31. a csúcsmegálló a piac miatt. Befelé az Orczyn még elég zsufi, aztán a körútig szép lassan leapad a létszám (Chinatown).

Szab

Előzmény: totyus (454)
totyus Creative Commons License 2000.05.05 0 0 454
9-es:
Liget tértől a Nagykörútig viszonylag egyenletesen nagy.
Húzós megállók:
- Északi járműjavító után ( műszak végefelé) sokszor púpos a busz.
- Piac, Orczy, Kálvária, Koszorú, Horváth Mihály téren szinte csak felszállnak.
- Nagykörúton leszáll a busz 3/4-e.
- Onnan már gyenge
Vasárnap még zsúfoltabb ez a szakasz ( de szombaton is, amikor viszont van 83-as ).

DeákLiget tér
- Na itt viszont már szinte a Deákról tömve indul el, amely a Nagykörútnál tetőzik ( ebben a megállóban mindig @rva nagy tömeg van ).
- Orczytól kifelé egyenletesen csökken.

SZVSZ hasznos lenne a 83-as a Kőbánya városközpontig.
Emellett (egy picit) lehetne a 9-est ritkítani, de nem annyival, amennyi pluszt jelentene a 83-as.
Egyébként szerintem a külső részből fog több utas jönni az 1-esre. ( Onnan pedig a két metróvonal felé intenzíven nagy lesz a forg. )

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!