Keresés

Részletes keresés

john08 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 776

Sziasztok!

A Libertyn szeretnék gumikat cserélni. Én konkrétan egy SAVA MC26 típust néztem ki. A mintázata miatt és persze az ára miatt is. Tud valaki róla vélemény mondani ? Érdemes ilyet venni ? Eredetileg VeeRubber van a robogón. A hátsó 17000 km-t bírt k. Az első nincs el kopva csak a bordák között eléggé be van repedezve. Ha valakinek van a SAVA-ról tapasztalata kérem, hogy írjon. Köszönöm. 

konig1976 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 775

Sziasztok!a következő gondom lenne: eddig is csinálta a gép, hogyha már kevés benzin volt benne, ha nagyon meghuzattam, és a tank hátuljába ment a benzin, elkezdett fulladni, de gáz visszavételre rednbejött. most viszont valószínűleg beszivott valami koszt, mert csurig tankoltam,és még mindig fullad. ha padló gázt húzok, teljesen fullad, mintha semmi benzint nem kapna, viszont ha csak kis ázzal, fokozatosan gyorsítok, elindul.hogy kell karburátort tisztíytani?

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.11 0 0 774

A 125 4t-n az ülés és a hátsólámpa között, le kell bontani mindent.lehet hogy ott van neked is.Amúgy elég szar helyen van.

Előzmény: (Fountain) (773)
(Fountain) Creative Commons License 2015.10.08 0 0 773

Tiszteletem !

Liberty 50 2T , merre találom a feszültségszabályzót ? Az elejét taposóig vissza bontottam , de nem találom. Neten napokon keresztül kerestem bármilyen leírást erről a típusról , a robbantott ábrán kívül szinte semmi sincs. 

zöld_I Creative Commons License 2015.10.08 0 0 772

Valószínű  a Ducatio trafód, a szereleőablakból ki tudod szedni. 25 ezer lesz. 

Előzmény: Zsolti 2105 (766)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2015.10.05 0 0 771

Közben részmegoldás született: az alapjárattal volt a baj, lejjebb kellett venni és így már a túlpörgés megszűnt. A túlfogyasztás viszont még mindig jelen van (70 km megtétele után kb. 4 litert megevett). 

Előzmény: abes (764)
Dzsino3 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 770

Sziasztok.

 

Érdeklődnék eléggé tuningolt vége kb max szakadékba hátszéllel 70km / óra, Piaggio 50 4T blokkról lévén szó.

Gyáriról, történő, Malossi variátor csere, és hátsó 107 es kuplung, vagy MALOSSI MHR Delta vagy Stage6 Racing kuplung MKII re történő cserével kapcsolatosan van -e valamelyikőtöknek érdemleges, gyakorlati tapasztalata??? Amit adtak hozzájuk, rugók, gyári görgősúlyok stb mennyire váltak be utcai használatban...??

 

Melyik alkatrész, kb mennyit hozott +++ ba a gépnek, fordulatszám tekintetében kb mennyivel nyitott később mint a gyári??

Illetve, mindeggyik cseréje bevált??

Vagy, hoz, hozott utcai használat álltal, elég előnyt??

 

Mivel sajnos, akiket én kérdezgettem ezidáig, szerelő haverok, stb... ki, ezt mondott, ki pedig azt. Fordulatszám, nyitását viszont, variátor esetében, gondolom, a görgőkkel be tudom lőni, Malossinál is, hogy pl pici fordulaton is nyisson ki, csak viszi magával a rugócseréket is, gondolom, és nem lessz, akkora nyomatékom, lenti tartományból indulva.... Gyári szett nagyon klassz, csak hátsó kontrasztrugó gyengének tűnik néha, de ugye ha már belenyúl az ember, lévén közeleg, a karácsony is, úgy gondolom, akkor Gyárit, Malossira kicserélni egyben. 

 

Várom véleményeteket, tapasztalatotokat.

Üdv.:Szalai Zsolt

Zsolti 2105 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 769

szia hasonló gondokkal küzdök a liberty-vel  504t, írd már  le  az mail címed l  tanácsra lenne szükségem.

Előzmény: Szolke (761)
Zsolti 2105 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 768

Udv igen ugy allt le.de a szikraval van gond .vagyis nincs nala szikra

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (767)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2015.09.30 0 0 767

Hogy állt le? Mintha kifogyott volna a benzin? Esetleg a vákuumcsövet ellenőrizheted a benzincsapon, én egyszer amiatt rohadtam le, hogy megrepedt és lejött, innentől fogva lezárt a csap és nem kapott benzint a motor...

Előzmény: Zsolti 2105 (766)
Zsolti 2105 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 766

Sziasztok.SOS ,Ma megállt alattam a liberty-m,50 4 t.nincs szikra.Hol keressem a  hiba  okát? trafó  vagy alaplap esetleg hogyan tudom megnézni?vagy kimérni a dolgokat  anélkül hogy mind  két  db alkatrész megvásárolnám hozzá.munkába járáshoz nem tudom nélkülözni. segítségeteket előre is  köszönöm.

RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2015.09.30 0 0 765

Amikor szétszedtem, ellenőriztem az állapotát, kifogástalan volt. Összerakáskor pedig figyeltem rá, hogy pont úgy legyen minden, mint előtte, tehát azt sejtem, hogy nem ez lesz a ludas.

Előzmény: abes (764)
abes Creative Commons License 2015.09.30 0 0 764

Tűszelep a karburátorban jó?

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (763)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2015.09.30 0 0 763

Sziasztok!

Videon az alábbi jelenség: reggeli hidegindításkor pöccre indul, viszont iszonyat felpörög a motor, 1-2 percig (mindig is felpörgött valamennyire, de ennyire sose), utána pedig amikor elindulok vele, szintén 1-2 percig iszonyat füstöl, majd meleg motornál beáll és semmi gond nincs vele. Mi okozhatja a problémát, szivató? Azt is ellenőriztem, aksira rákötöttem és szépen kijött a tű, tehát elvileg működik. Karbi teljes pucolása megtörtént nemrég, összerakás után a karbi keverékállító csavarja a régi helyzetében, az alapjárattal kellett kicsit kísérleteznem, de most már az is van. Ja és megnövekedett a fogyasztás, nem kicsit... 

 

Még valami: benzincsap is most lett cserélve, működik az is szépen. Mégis mintha túl sok benzint kapna az elején, gondolom ezért lehet... Nem zár időben a szivató talán?

 

Ti tapasztaltatok már hasonlót? A videon nem húzom a gázt, magától pörög ennyire fel, csak a legvégén húzom neki kicsit, hogy a füstölést is demonstráljam.

Kösz, ha valaki felokosít :)

 

 

 

 

superb1 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 762

Üdv.

Azután szeretnék érdeklödni hol találom a liberty 50 2t (2007) irányjelző automatát ?? 

Tul gyorsan villog fordulaton .!

 

Szolke Creative Commons License 2015.09.17 0 0 761

Üdv!

 

Alaplap csere lett a vége a dolognak. Ha felmelegedett az alaplap, akkor problémákat okozott. Most patent.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (743)
Szolke Creative Commons License 2015.09.17 0 0 760

Üdv!

 

1. tipp: Rakjál bele sűrűbb olajat. Nem tudom a nevüket, de jó minőségű legyen. Nem szabad sokat beletenni. a max alatt legyen.

2. tipp: Túl sok benne az olaj. Kicsit kell leszívni belőle. A max alatt legyen.

3. tipp: a dugattyún van valami hullám lehúzó gyűrű vagy mi. Na azt ha lehet cserélni,akkor csere, ha nem akkor új dugó.

 

Laci

Előzmény: Zsolt1979 (758)
superb1 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 759

Üdv.

Azután szeretnék érdeklödni hol találom a liberty 50 2t (2007) irányjelző automatát ?? 

Tul gyorsan vilog fordulaton .

Zsolt1979 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 758

Sziasztok,

 

Piaggio Liberty 125 4T - nek folyik az olaj a légszűrőházból.

Nem csak olajocska, hanem már konkrétan kifolyik belőle, ami nem túl jó jel.

A szerelő dugattyúcserét, meg gépmunkát javasolt, brutál összegért.

Van ötlet, hogy mi okozhatja, és hogyan kell orvosolni?

 

Köszi

Zsolti 2105 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 757

Üdv. ( Liba 50-4t) Szerintetek cserés  a benzin csap? mert hogy: álló motornál ha le húzom az üzem anyag csövet folyik a benzin,vagyis  nem  zár el. Ez hosszú távon nem káros? Gondoltam az automata szívató hibájára is  hogy esetleg  azért  nem cserélték annó. Találtam  ma  a kipufogó dobban egy 10 es furatot.gondolom ez egy  fojtás lenne,de  ha  teszek  bele  egy  csavart ugyan úgy  megy   csak olyan vérszegény  a hangja,jelent ez  vajon  valamilyen üzemanyag  csökkenést?

Szolke Creative Commons License 2015.09.07 0 0 756

Köszönöm.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (743)
Rob16SH Creative Commons License 2015.09.06 0 0 755

Szia, hívjál fel, és beszéljük meg.

 

harminc/négyhetvenkilenc huszonhat-hetvenhét

 

De ha gondolod tudunk találkozni az egyes főúton ha bejössz biatorbágyig. Szerintem ott vagy vele mintha utánvételeznéd, és legalább meg tudod nézni.

Előzmény: xantia1.9d (753)
N0rb3rt0L4ncz0s Creative Commons License 2015.09.04 0 0 754

Szia,

 

Szerintem mindegy, hogy melyiket veszi. Fogyasztásban mindhárom azonos lehet, megbízhatóságuk attól függ, hogy előtte miként bántak velük. Ajánlatos vétel után rászánni még és kicseréltetni a kopó alkatrészeket, olajat, stb, mert akkor biztos lehetsz abban, hogy azok újak.

Nekem liberty-m van, svájci postásrobogó. Sajnos a fogyasztása elég nagy, 4,6l/100km körül mozog, de megbízható járgány. Április óta megvan. Egy hónapja vittem el szerelőhöz, mert valami csapódott benne folyamatosan és 52-nél nem ment többel. Meghúztak pár "csavart", kapott két új visszapillantót, lett állítva, finomítva ez-az és 4000Ft lett a vége mindennel együtt és tökéletesen működik, sőt picit azóta kevesebbet is eszik. Nem sokkal, de pár decivel biztosan. Ezt látom a tankolásokból. Tavasszal fog kapni új szíjat, meg amit kell cserélni. Egyetlen hibája, hogy 60-nál nem megy többel sehogysem, de valamit valamiért alapon, minden tökéletesen működik rajta, pöcc-röff.

Előzmény: azmárOdébbia (747)
xantia1.9d Creative Commons License 2015.09.04 0 0 753

Szia, kell a kuplung.

Postai utánvét legyen vagy előreutalás?

Előzmény: Rob16SH (752)
Rob16SH Creative Commons License 2015.09.03 0 0 752

A harmadik képen van cikkszám, meg évszám is. Esetleg nézd össze. A ferodol réteg még teljesen jó rajtuk.

Előzmény: xantia1.9d (746)
Rob16SH Creative Commons License 2015.09.03 0 0 751

A képek: 

Előzmény: xantia1.9d (749)
Rob16SH Creative Commons License 2015.09.03 0 0 750

Én Biáról vinném :)

Előzmény: xantia1.9d (749)
xantia1.9d Creative Commons License 2015.09.03 0 0 749

Móri vagyok.

 

Előzmény: Rob16SH (748)
Rob16SH Creative Commons License 2015.09.03 0 0 748

Ha nívópálcás, akkor a tied leader blokk. Az a későbbi. Hova lennél valósi? Ma csinálok képet, este felteszem. Ha jó lesz, akkor 10 ezer lenne kompletten. 

Előzmény: xantia1.9d (746)
azmárOdébbia Creative Commons License 2015.09.03 0 0 747

Sziasztok!

 

Egy barátom nagykerekű, 50-es robogót akar vásárolni, és 3 márka jött képbe: piaggio liberty, aprilia scarabeo, honda sh.

Van lényegi különbség közöttük, vagy igazából csak vegye meg azt, ami tetszik neki, és amire pénze van?

Van-e bármilyen érv egyik vagy másik mellett?

Fogyasztás, megbízhatóság, alkatrész árak, beszerezhetőségük, típus hiba stb.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!