Hetfon akkor kene menni uj vonalat avatni :)) Vajon ugyanakkor allnak ki a trolik a Kobanyai uton, mint amikor az Elnok utcan alltak ki, vagy valtozott egy nagyot a menetrend?
Elkészült a 955-ös is, a 969, és 966 után. Sallay-s design, kár, hogy a már kint hibaként jelentkező bal oldalablaki páramentesítő fújóka elhelyezésén ezen sem változtattak. Visszateszik oda, ahol a régi tipusú vezetőablak volt, holott a kisméretű Ikarus ablak hátrébb és feljebb van. Figyeljünk rá oda Urak! Irgum-burgum. Meg nem hiszem, hogy nem tudnak a Sallayban a vészcsengőlámpa elhelyezésén változtatni. Tegyék eleve a helyére, a gyengeáramú bizt.fedlapra. Vannak még kritikáim. Akit érdekel személyesen elmondom.
KURRIÓZUM!!! Érdemes kilátogatni Erzsébet királyné útja 70-es trolivégállomásra, és megtekinteni az ideiglenes tartózkodót. Fényképezőgépet is célszerű vinni, a látvány magáért beszél! A 964-es trolit (id. selejt) kivontatták oda, és berendezték, hogy lehessen benne enni, aludni, olvasgatni, telefonálni -ui. a telefon is be lett kötve!!!- , bár este kissé sötétkés, pilács még nincs benne.Azonkívül, hogy a lámpákat már lelopták elölről -meg az egyik ablaktörlőt is- semmi különös nincs benne első ránézésre a laikus számára, így elő-elő fordul, hogy fel akarnak rá szállni, amikor jön a meglepetés. A pisi-kaki problémát biovécé oldja meg, ami a troli mellett van fölállítva. Este ez is kissé borongós.
kerítésen belül nagyobb kárt nem okoznak :-)))), de amit az utcán művelnek? Megtiltanám nekik a vezetést. Ha valaki olyat lát, hogy se index, se körül nézés, se semmi, egyszer csak hirtelen fordul 99,9 %, hogy kínai. Ha valaki kínait lát vezetni, nagyon messzire kerülje el.
A Pongrácz úti troligarázsban mióta van autós tanpálya? Úgy meglepődtem rajta, hogy majdnem tömegkarambol lett belőle...
Ennyi fölösleges hely van (volt), vagy ennyire csóró már a BKV?
Oda vészfék kellett! A bal szedő ment jobbra, a jobb balra. Félúton meg találkoztak, pont akkor, amikor bebólintottam. Tolni meg nem lehetett semerre (esetleg előre lehetett volna, hogy kibújjon), de ha valaki nem figyel, hát oldja meg a kezelőrúddal a problémát :) (Végülis ezt is meg kell tanulni!)
Phúúú... Úgy hétig, keringtünk, mint a dervis. Megvolt az első kiugrásom is, a "gödörbe" vezető váltón, ráadásul jól beékelte magát a bal szedő a keresztdarab fölötti vezetékekbe, elég hosszas rábeszélés után tudtam csak lecserkészni onnan...
Na igen. Meg már rég' leugrottam a menetpedálról, a vonali kontaktorok meg csak "holnap" ejtenek ki. A szakasz meg "jön utánam" ívvel, a váltó meg át akar állani...
Lajoska:
Ma azt hallottam, hogy várhatóan szerda reggel lesz.
Nekem ma sikerült 50 percet nyomnom, meg két kört a garázsban a kiskormányossal. Továbbra is ereszt a fékszelep, de valszeg megbőrözték, és így nem jelentős a vesztés.
Kétszer borítottam bólyát, mert próbáltam minél közelebbről kerülni és néha nem indul azonnal, mert a T kontaktor bennmarad.
Azonkívül élveztem. Kimentem, beültem a Landyba és majdnem letéptem a kormányát, mert izomból megtekertem :-)
Először akartam reagálni valami (mérsékelten) értelmeset, hogy pl. mégis mikor utaztál utoljára trolibuszon, vagy hogy hány vonalat ismersz. Meg hogy tudod-e, hogy a régi szovjet járműveken kívül azért léteznek elég modernek is, melyek vonalán európai színvonalú megállók vannak és kényelmes, tágas, digitális kijelzős, csulkós Ikarus járművek közlekednek.
De aztán a szakmabéliek hamar reagáltak :-)
Na mindegy, egyébként tegnap jártam először a Ligetvárosban, és láttam, hogy a jelében egy trolibusz van, és örültem.
Aki a trolit nem szereti az jo ember nem lehet...
En hallottam, hogy az ilyen emberekre ugy rabasszak az ajtot a fiatal lelkes trolivezetok, hogy az "utalo" delikvensenk meg az elettol is elmegy a kedve (es gyorsan megszereti a trolit :-)