Nem akarom elkiabálni, de mostanában van egy kis javulás felénk. Mintha kevesebb rongálás lenne Káposztásmegyer térségében. A villamosok tisztábbak, de van még hová javulni.
Szóval sietett, felháborodott, hogy otthagyta - mert SIETETT- , utána meg oda megy kiosztani a végállomáson a villamosvezetőt? Nem semmi! :-D Akkor mégsem volt olyan sietős....
A rombolásnak nem szükséges feltétele az, hogy a járat dél-pesti legyen. Észak-pesten (V3120, V3140, V3690, V0204, V0301 stb) is akadnak bőven szellemileg csonkultak, Budán talán kevésbé.
Volt a hét elején egy beparkolás a Böszörményi úton, legalább fél órát állt ott az 59-es a kocsi mögött, a BKV szólt a rendőrségnek is. Aztán hirtelen előkerült a tulaj, már épp indulni akart, mikor a villamos mögül megérkezett a rendőrautó. A forgalom elindult, az illetőt pedig remélhetőleg "kezelésbe vette" a rendőrség. De ha 2 perccel később érnek ki, akkor gondolom szokás szerint nyomtalanul eltűnik a szabálytalankodó...
nem csak az éjszakai járatokra kellene szekurity....random időközönként váltogatni őket 42-50-52.Valósznűleg egy idő múlva rend lenne (egy kicsit,talán)
Moderáljanak ki érte, de ezen cselekmények döntő részét a miskolci rendőrkapitány által is megnevezett csoport műveli. Tenni ellenük egy járművezető nem tud, mert a kedves társaság a késeivel "méretre szabja" a kollegát. Mire a rendőrök kiérnek persze, nyomuk sincsen, már ha kiérnek, mert a rend éber őrei sem végzik a dolgukat.
Az ilyen emberek hatalmas többsége nem olvassa a neten a közlekedéshez kapcsolódó oldalakat, akik meg igen azok a BKV figyelőnél nem jutnak tovább ahol a "9 ezres bérletért már meg kell várnia, hogy futok" hozzáállást erősítik csak.
Az említett esetről meg csak annyit, hogy bizony ez is azok közé az esetek közé tartozik, hogy az embernek igencsak vigyázni kell magára ne találjon olyat mondani....
Tudod, az a baj, hogy sok jóérzésű, közlekedést szerető ember "tépi a pofáját" ezeken a topikokon, de soha semmi javulás, csak rosszabb és rosszabb.... :-(
"Kocso84 kolléga is leírta, hogy a fizető utas azzal amikor a bérletét, jegyét megveszi elfogadja az utazási feltételeket. Egyszer olvasd el Te is, tanulságos lenne." 50-esen történt egy szép példa erre...3-5 percezés csúcsban,Lehel utcánál futó utast Kolléga nem várta meg.(Kossuth téren állt már a követő kocsi). Határ úton odajött a fiatalember,és "kedves "stílusban közölte,hogy "miért nem vártál meg,Te ****,amikor látod hogy szaladok,és különben is nyócezer forintos bérleté' meg kéne várnod!"(eleve ez a csendőrpertu színvonal márönmagában módfelett ingerel) Kolléga higgadtan közölte,hogy a bérletért "nem az adott járművet béreli ki,hanem lehetőséget teremt magának arra,hogy a szolgáltatást igénybe vegye." A másik,hogy ilyenkor azért elkérném én azt a jegyet/bérletet,mert az ajtófeszegetős,villamost teliszotyizó,szemetelő,oldaltáblkatpoénból ellopó "utasok" nagy része szerintem szociális juttatásnak véli a tömegközlekedést.
Szerény emlékeim szerint a KCsV csak szirénázik, tiltja a menetvezérlést, megrogyasztaja a jobb1-et, és miután megálltál, akkor kinyílik teljesen, utána tudod csukni (próbáltam már fülkevilágítást kapcsolni :$)
52-esen is kirántják az ajtót menet közben,kiugrálnak,sőt múltkor nem az ajtónyitót nyomta meg,hanem be akarta ütni az ajtót,hogy felszálljon,csak kicsit keményebb volt az ajtó,és így ott maradt...egyébként ez a tendencia elképesztő....nem írom le amit gondolok,mert kimoderálnak érte....
Szokás szerint a politikai dolgok miatt a ráugrott valamira amit meglátott. A VEKE-nek sem most kéne magyarázni, hogy ezt nem így kellett volna. Várom már, hogy mikor látják meg azt, hogy Hűvösvölgyben is behajtott tükörrel mászkálunk ;)
Jellemző példája a hozzászólásod a félinformációk birtokában írtakhoz... A tükörbehajtás sohasem volt hivatalosan érvényben. Ráadásul - a cikkíró helyében - én azt firtattam volna inkább, hogy mi a francnak kellett a régi szélsőperont (a Kálvinnal egyetemben) megszüntetni és a helyére ezt a középperont behányni. A balesetveszély nem indok, ugyanis ha valami, akkor ez az új elrendezés, na az eszement módon balesetveszélyes. A régi az kismiska volt ehhez képest. Ja és a villamospótlásnak is lőttek! De legalább baromira korszerű és illik a metró elkúrtságához. Ezt a tervezőgárdát le kéne már csukni a francba!
Hannoverin, ha menetközben nyitják fel az ajtót, akkor is bejön a rögzítőfék. KCsV-n dettó. Amit a KCsV-n nem értek: a vezetőállásból ki lehet nyitni akár 50 km/órás sebességnél a jobb első ajtót, de akkor természetesen bejön a rögzítőfék. Enek így mi értelme? Miért nem lehetett letiltani a jobb egy nyitás parancsot, mint a felúított iparikon, menet közben? Csak mert ha egy gyakorlatlan járművezető menetközben....
OK-OK, utast szállít :-) De mióta van itt és mi helyett? A 1426 a 1475 helyett volt, azt tudom, de 1475 már van, azzal is mentem a napokban...a 1465-öt hétfőn láttam itt először, pár hónapjha még Budán mentem vele....
Egy fontos dolog kimaradt, hogy egyes "ős" ICS-k még mennek nyugodtan nyitott ajtókkal is... Itt csak az zárt ajtó jelzés megy el, de semmi más nem történik.