Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne,ha a csapágyfészekből kézzel kivehető a csapágy,sőt el is tud forogni benne,akkor az már kuka,vagy létezik valami jó megoldás?
Lehet, hogy nem mindenki érzi. Még én sem éreztem soha, de folyton azt hallom, hogy milyen elviselhetetlen bűzt árasztanak. A színek sem mindenkinek ugyanazok, gondolom a szagok sem.
Sajnos a sűrített levegővel való tisztítás nem lesz hatékony, az esetleges lerakódás okozta szűkület orvoslására. A fúvókát ezért célszerű, az esetleges félreértések / saját magunk szívatása/ elkerüléseként, fúvóka kaliberrel ellenőrizni. Ez nagyon fontos az újonnan vett fúvókák esetében is. Az ami rá van írva, nem mindig fedi a valóságot.
Fúvókát vegyi úton valamint sűrített levegővel érdemes tisztítani. Ha fizikai módszert választasz, akkor előbb-utóbb elrontod a kalibrálást. De biztos van aki esküszik rá, hogy Szentiván éjjelén tépett szőke szűzlányhaj nem árthat a fúvókának és ő csakis azt használ. Én nem.
Ha félreérthető voltam akkor elnézést kérek! Lehet, hogy nem írtam le minden infót, ami fontos lehet.
A fúvóka kibővülése az elmúlt közel 30 év összes tisztításának eredménye. A legutóbb ecset sörtével történt.
Az, hogy egyik nap jó volt a másik nap meg már nem, ezt még most sem értem, a lényeg, hogy most jó. Illetve a gyertyakép is jobb, és az alapjárat is stabilabb.
Egy kicsit félre vezettél mindenkit. Nem írtál semmilyen fúvóka tisztásról. Amit úgy látszik,hogy brutális módon végezted.
A táv gyógyítást ezen infó alapján kezdték meg a markatásak. Ami a te billentyűidből ered: "Illetve ment egyik nap, majd másnap alig volt benne erő"....
Pár napja írtam, hogy kevés levegőt kap a 210-es. Igazából benzinből kapott sokat.
Kicseréltem a fúvókákat utángyártottra és a rendszer helyreállt.
A régi fúvókában szemre is nagyobb volta lyuk mint az újban. Ez valszeg azért lehet, mert sokat szétszedtem én már a karbit takarítás céljából (rozsdás tank miatt), biztosan kibővítettem.
Most gyönyörű őzbarna a gyertya (nem is emlékszem, hogy valaha volt-e ilyen). Amikor beindult az alapjárat jó magas volt, régi fúvókával feljebb kellett tekerni a csavart, hogy legyen alapjárat.
Most újra erős, nyomatékos, jó mély hangja van, óra szerint 55 fölé megy ki a mutató.
A jó Isten tartsa meg ezt a gusztusát! :-)))))))))
Sajnos nekünk se fürkészdarazsunk, se kaszáspókunk nincs, így kénytelen vagyok manuálisan megsemmisíteni a rohadékokat. Csak ne lennének olyan förtelmesen büdösek! :-((((((((((