Hát igen! Vettem jó pár MB romot, elférnek egy kis dobozban. A mocik 200 négyzetméteren (egy régi ól) is szűkösen vannak. A Galant, meg a Zsiga maradványa lassan belesüllyed a földbe. Egyszer majdnem elhoztam egy XJ-t 80.000 HUF-ért (nem elírtam). Ott ücsörögtem volna bent a garázsban, ha ki nem szorult volna. Ezért jó az 1:64. Ebből lehet az embernek egy egész flottája.
Na, ehhez is értesz! Én a Suzukimat hegesztettem ki aknából, volt rajta vagy 6-8 kisebb lyuk, az elején még poén volt, de ahogy a papírvékony lemezen csak jöttek és jöttek a lyukak, eléggé idegesített. Korábban volt egy törtfehér, padlóváltós 353 S-em DeLux változatban 88-ból imádtam, aztán kezdtek beszivárogni az utángyártott alkatrészek. Messze jártam dolgozni, az állás meg nem használt neki. Amennyiért lefestették, annyiért vitték el. Most már csak a polcon áll egy sárga kombi. (Meg egy csomó korábban szebb napot látott moci 1:1-ben)
Illetve egy játszatlan, dobozos, - nagyon ritka - full fehér. Illetve eddig volt egy kissé hiányos sárga, amihez vettem egy "romos" pirosat (inkább vérnarancs). Pont azok az alkatrészei voltak meg, amik a sárgáról hiányoztak: elülső lökhárító, 1 hiányzó króm dísztárcsa, ilyesmik.
Most folyik az összeépítés; Így lesz egy szép / hiánytalan okkersárga is :)
Egy adott évben kiadnak X darabszámot pl. 2019-ben 100db. (elvileg). Vegyük most a Dodge Charger Pursuit típust. Egyszer Rescue 20/20 vagyis ebben az évben 20db Rescueból a 20-ik. Ok. Akkor van az MB49 vagyis a 49-es a 100-ból 2019-ben. Ez is OK. Van még egy MB933 ez a MAN szám, ez talán ennek az autótípusnak a FIX száma. Az előző években kiadott ugyanilyen Chargernek is ez a száma, csak a festés más. Fogjuk rá ezt is értem. Amit viszont nem, hogy van még az autón egy W4888-as szám és a netes listákon még egy FYR15 , na itt már elvesztettem a fonalat... 🤔