Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73133
Arról nem tudtam :) Délelőtt volt?
Előzmény: ymuh (73131)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73132
A 18asnak érdekes a közlekedése hétvégén.
Savoyaparkban 5-7 perc van a fordulásra, váltásra a Moszkva téren pedig 14 perc. Ezt nem lehetett volna fordítva?
ymuh Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73131
...és szombaton is meghalt vagy 3szor egy Ipari, és K-Tátra volt helyett a 41-esen.
Előzmény: Törölt nick (73130)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73130
Az elmúlt pár nap érdekesen alakult a dél-budai villamosközlekedés életében:
- csütörtökön meghalt egy ipari
- pénteken 3x volt csatolt ipari a fehérvári úton....
- szombaton autó a síneken
KZsoci Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73129

- Na és a csatolt ICS miért nem mehet hegyipályára?

- Pontosan ugyanazért, amiért a csatolt hannoveri nem mehet hegyipályára.

 

Világos, mint a nap.

Előzmény: FVV-1100 (73128)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73128
Pontosan ugyanazért,amiért a csatolt ipari sem minősül hegyipályásnak,nem is véletlenül nem mehetett fel hegyipályára!
Előzmény: Intersziti (73101)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73127
Köszi!

Én is csak próbafutás közben láttam, legutoljára másfél hete...
Előzmény: Intersziti (73101)
mestska Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73126
FVV-1100 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73125
Arra gondoltam:

4.Nincs felszálló,nincs leszálló,nincs vaskerekű,akkor nincs baleset.
Előzmény: rezgaras (73117)
FVV-1100 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73124
Zsákutcába nem megyek..:! -)))
Előzmény: zsig (73092)
DAttis Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73123

Nem tudom ez az új "rendszer" miért olyan félelmtes, hogy már előrevetitik balesetek (gázolás, ütközés) óriás elszaporodását.

Máshol ez a rendszer tud működni (pld Brüsszel)

Világosnak kellene lenni hogy áthaladás esetén nem döngetve (50el) halad át a tuja.

 

A gyalogátkelőknél nyilván ki kell rakni figyelmeztetést (gyalogosoknak) hogy áthaladó jármű is lehetséges. (az adott helyeken)

 

Nem tudom én rutinból nem megyek át mozgó villamos előtt (ahol lámpa van ott se) - lehet jobban bízhatnék a fékrendszerükbe, de megvárom míg megáll vagy hát áthalad nyilván...

Szóval nálam nem kérdés ha jön a tuja meg kell állnom az átjárónál.

Előzmény: rezignált (73104)
illesf Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73122
Szerintem nem fog az áthaladások miatt megnőni az események száma (eddig is elég sűrűn haladtak át nem forgalmi járatok megállóhelyeken, nem tudok olyan eseményről, ami ebből adódott volna).
Előzmény: Csibike999 (73120)
mestska Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73121
Csibike999 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 73120

Figyeljétek meg ahol veszélyes megállók vannak,( utána keresztezések vagy egyéb problémás helyek), ott a megállók biztonsági megállóvá lesznek minősítve.

Nem akarok ötletet adni, de szerintem így fogják kivédeni ezen helyeket, mert itt úgy is meg kell állni, ha kell ha nem.

 

ui.: Illés mit szólsz az ötlethez?

illesf Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73119
És 52 nap múlva gyakorlatilag mindenhol, ahol erre alkalmas kocsik közlekednek (kivéve persze a 18-ast, ahol amiatt a két Kátra szerelvény miatt nem érdemes elrendelni a dolgot).
Előzmény: ymuh (73114)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73118
Valaki tud valamit a Határ út menti 30as lassan bejárandó pályarészről. Csak nem a " tol és vaj kereskedők " fújtak meg valami kábelt? Vagy az erdőben élő hajléktalanok panaszkodtak, hogy túl hangos a villamos és kérték a lassabb közlekedést. Én már semmin sem lepődnék meg.
rezgaras Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73117
FVV-1100 írta:

> A 4. verziót valahogy kihagytad...! -)))

Hm, az mi? (hogy nincs sem leszálló, sem felszálló, mégis megáll? :-)))
Előzmény: FVV-1100 (73086)
Uezbeck Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73116
17-esen (ugye mostmár full KCsV) és 61en miért nem tervezik? Vagy az majd a 3.-ik ütemben lesz?
Előzmény: ymuh (73114)
V43 1346 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73115
Köszi. Ezt örömmel hallom, remélem ez megvalósul pl a 3/62-esen is. :)
Előzmény: ymuh (73114)
ymuh Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73114
Ja, és még az 52-esen is.
Előzmény: ymuh (73113)
ymuh Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73113
Igen. 21 nap múlva a 24-esen, és a kis2-esen.
Előzmény: V43 1346 (73112)
V43 1346 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73112
Sziasztok!

Tervezik bevezetni ezt a "nem-megállós" rendszert más vonalakon is?
cucu Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73111
Kösz, így már más.
Előzmény: rezignált (73110)
rezignált Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73110
F.2. 11.7:

"A megállóhelyen megállásra nem kötelezett járatok a megállóhely jelzőtábla mellett úgy haladhatnak el, hogy a szerelvény sebessége a jelzőtábla mellett való elhaladás esetén nem lehet nagyobb, mint 20 km/h, valamint ha szükséges Figyelj jelzést kell adni. Nem kell a sebességet csökkenteni szükségleszállóhelyen történő áthaladáskor, illetve az olyan megállóhelyeken, ahol nincs a közúti vasúti pálya mellett peron."
Előzmény: cucu (73105)
cucu Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73109

Nem ez lenne a megoldás.

Vagy álljon meg, vagy ha spórolni akarnak a villannyal, akkor is legyen kötelező mondjuk 20 Km-re lelassítani a megállóban. Eleve lassítani kell, hiszen a megállónak van fedett váró területe és ha átdönget, akkor nem veszi észre az utast.

Előzmény: rezignált (73104)
Casillas86 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73107
Ha nem is közvetlen, de közvetve ő fizeti meg a kárt a kötelező biztosítása révén.
Előzmény: További magyar hang (73102)
cucu Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73106
javítás: 50-el
Előzmény: cucu (73105)
cucu Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73105

Jó. Erről van valami belső szabályzat, vagy csak reméljük, hogy nem fog 50-es átcsattogni a megállón?

Én azt mondom, hogy álljon meg a megállóban, legfeljebb ne nyissa ki az ajtókat. Egyébként is ez a módszer felborítja a menetidőt. A véletlenen fog múlni, mikor érkezik a következő megállóba. Egymást tolják majd a pályán, akár.

Előzmény: hungeri (73069)
rezignált Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73104
biztos vagyok benne, hogy sokat lendítene a megállókihagyás biztonságán, ha a kritikus helyekre (mh utáni keresztező út, gyalogjáró, stb) kitennének egy-egy táblát, ami közli, hogy a villamos nem feltétlenül áll meg. Esetleg mindez megtámogatható valamilyen informatív kis piktogrammal is.
Előzmény: pnyaki (73097)
Intersziti Creative Commons License 2009.02.07 0 0 73103

Esetleg azért, mert szakadáskor csak a RET jön be automatice? :-?

Előzmény: Intersziti (73101)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!