Keresés

Részletes keresés

MIHI Creative Commons License 2000.03.23 0 0 311
ma olvastam, hogy utasszámlálás lesz, ezért
március 27-től április 2-ig a 73-as,
április 3-tól 9-ig a 78-as,
április 10-től 16-ig a 76-os csuklós,
míg ezen idők alatt a 72-es szóló lesz.
BahnScorper Creative Commons License 2000.03.23 0 0 310
Háát bezony!

Azok a botváltós vidibuszok tényleg semmivel se kultúrosabbak a sokéves átlagnál. Menetrend tré maradt, buszok nem változtak, csak lassabbak lettek!
Nade ez Magyarország, és nem Bécs...

Előzmény: qjon (308)
Fecóka Creative Commons License 2000.03.23 0 0 309
qjon:
"Vajon a vizfeju BKVnak miert nem erdeke a vonalak privatizacioja? Mert eddig berba adtak ugyan 3-4 kisjelentosegu vonalat, amely a 100egynehany vonalhoz kepest nevetseges arany. "
Mert ugye baromira tolongtak a cégek, hogy szeretnék bérbevenni a vonalakat? (Egy cég közül lehettett választani - így mit versenyeztessenek?)

"Es lass csodat azota ezeken a vonalakon szinvonalasabb buszok jarnak, az utasoknak jobb lett, a BKV megsem nagyon beszel a privatizacio folytatasarol."
1. Színvonalasabb? Legfeljebb tisztább. Nem nevezném 1999-2000-ben a magaspadlószintű buszokat, mechanikus váltóval színvonalas busznak.
2. Beszél, csak legfeljebb Te nem hallottál róla. (Konkrétumot ne kérdezz, én sem tudok róla többet, csak azt, hogy idén is szeretnének néhány járatot privatizálni)
Hozzászolásod többi részével maximálisan egyetértek.
Fecó

Előzmény: qjon (308)
qjon Creative Commons License 2000.03.23 0 0 308
Kedves Trolibaratok!

Ime egy cikkrészlet, amelyet ma reggel talaltam:

"Csaknem egymilliárd forintra lenne, szüksége a Szegedi Közlekedési Társaságnak (FKT) feladatai
maradéktalan ellátására. Az önkormányzati tulajdonú cég vezetői és a közgyűlés tagjai úgy vélik:részleges privatizációval megoldódhatna a fejlesztési program.
A cégnél KIEMELT FELADATNAK tartják a TROLIBUSZHÁLÓZAT fejlesztését, a villamospályák
felújítását, korszerű forgalomirányító és járműkövető, jegyérvényesítő, valamint utastájékoztatási rendszer kiépítését. Mindez közel egymilliárd forintba kerülne, amit csak
tőkebevonással, vagyis privatizációval lehetne
biztosítani. "

Vajon a BKV igen tisztelt vezetoinek eszebe jut e azz, hogy azon kivul, hogy allami tamogatast koveteljenek -- amiben azert van logika --, esetleg tanacskozzanak mas tomegkozlekedesi cegekkel?

Hogy lehet az, hogy Szegeden nem akarjak felszamolni a trolikat, villamosokat? Ami Pesten dragabb, az ott olcsobb, vagy hogy is van ez?

Nekem itt valahol -- magam sem tudom hol -- kilog a lolab a BKV reszerol....

Ami meg a privatizacio kerdeset illeti, nos hat Becsben is tobb ceg nyujtja a tomegkozlekedesi szolgaltatast, ha jol tudom (vannak piros-szurke es kek-feher festesu buszok, mas mas ceghez tartoznak), es lam a Becsi tomegkozlekedes szinvonalas es igenyes...

Vajon a vizfeju BKVnak miert nem erdeke a vonalak privatizacioja? Mert eddig berba adtak ugyan 3-4 kisjelentosegu vonalat, amely a 100egynehany vonalhoz kepest nevetseges arany. Es lass csodat azota ezeken a vonalakon szinvonalasabb buszok jarnak, az utasoknak jobb lett, a BKV megsem nagyon beszel a privatizacio folytatasarol.

Hogy is van ez?

Fecóka Creative Commons License 2000.03.21 0 0 307
Most olvastam egy interjút dr. Tölgyesi Vilmossal a Műszaki főmérnökség vezetőjével és a következő volt benne:
"Előnyben kell részesíteni azonban azokat az értéknövelő felújításokat, amelyek valamilyen támogatáshoz kapcsolódnak. Ily módon a környezetvédelmi alap céltámogatási pályázatán nyertes ZIU-9-esek felújítása is bekerül ebbe a körbe"
Mit jelent itt az, hogy értéknövelő? Változtatnak rajta valamit? Hány db.?
Fecó
SzigDani Creative Commons License 2000.03.21 0 0 306
Csekely allomanyommat en is felajanlom!

SzigDani

Előzmény: KáBa (302)
Törölt nick Creative Commons License 2000.03.20 0 0 305
Aramszedo Ur:
Miert pont a 305,307 jar tobbnyire a 81-esen, a kicserelt, nagyobb teljesitmenyu motor indok?
302-essel mizus? A ZIU_k idei nagyjavitasaval mi van? Van mar valamelyik kocsi soron?

KaBa:

Latom kertel segitseget sitekeszites ugyeben, ha szukseges enis szivesen folajanlom szereny segitsegemet, mondj egy idopontot a megbeszelesre.

Laca

Előzmény: KáBa (302)
Fecóka Creative Commons License 2000.03.17 0 0 304
Kicsit Off:
Mi Brusz Lee (igy kell irni?)kedvenc jarmuve?
???
Hat a tro-lee!
division by zero Creative Commons License 2000.03.16 0 0 303
mail ment
Előzmény: KáBa (302)
KáBa Creative Commons License 2000.03.15 0 0 302
division by zero

Hol, mikor jó Neked megbeszélni a trolis hompage-t. Már múltkor is említetted, hogy szívesen segítenél hát most élnék is vele.
Előre is köszi !

KáBa

Előzmény: division by zero (284)
Glück Creative Commons License 2000.03.15 0 0 301
Lehet, hogy ismétlek, de családi tanácsra le kell írnom: A TROLIKAT MEG KELL HAGYNI!!! Külön a lelkemre lett kötve, hogy azt is irjam meg, miszerint a feleségem ragaszkodik hozzá. Különben nemrég olvastam, hogy Londonban ujra inditják a villamos járatok egy részét, mert óvják a környezetet.
Előzmény: Ziuka (299)
dzsodzso Creative Commons License 2000.03.15 0 0 300
No comment.
De kicsit el kellene gondolkodni a megoldás lehetőségein is...
Előzmény: Ziuka (299)
Ziuka Creative Commons License 2000.03.14 0 0 299
Sziasztok Trolibaratok!
Elsokent udvozolnem illesf et, en tudom te ki vagy, majd felfedem magam.
Orulok ennek az oldalnak, kivaltkepp azert, mert akit megcsapott egyszer a trolik szele, az erzi igazan, mi az, hogy trolik nelkul Budapest. Spec a ligetet ziuk nelkul el sem tudom kepzelni... De gondolom, ti is igy vagytok ezzel kedves erzoszivu trolibaratok! Hat fogjunk ossze, es MENTSUK MEG A BUDAPESTI TROLIT!!!!!!!!!!!!! Nnagyon jo hogy ennyi jo fej van meg szegeny kis hazankban, akik atlatjak, hogy mar mindenben benne van a politika. Kemenyen. Csak az a gond, hogy pont azt akarjak megszuntetni, aminek ertelme van, ami kornyezetkimelo, minimalis raforditassal szinvonalas utazast tudnanak biztositani a pestieknek . De:ehelyett meg akarjak szuntetni. Vegulis a fejeseknek mindegy, aloluk ki sem szakad az Audi, nekik oly mindegy, hogy az a nagy piros vagy kek, van e ott font csapja vagy nincs, csak egy a fontos, minnel tobb penzt sikkasztani, es veszett vallalkozasokat folfuttatni ertelmetlen uzletekkel.
Nem engedhetjuk, hogy a Budapesti troli eme laikus barmok keze alatt legyen a multe!!
Koszonom, hogy levelemet vegigolvastatok, ha valamiben tudok segiteni, akkor irjatokk, es szeretnemm, ha reagalnatok levelemre.
Fecóka Creative Commons License 2000.03.13 0 0 297
Mi van a Népszabival? Nem hajlandó letöltődni.
Fecó
Előzmény: John Howard (296)
John Howard Creative Commons License 2000.03.13 0 0 296
Hello Mindenkinek!

Mai cikk: Adjunk esélyt a trolinak!

Üdv:
John Howard

PS: Dr. Del Medico Imre álláspontjával már többször egyetértettem...

.Tito Creative Commons License 2000.03.12 0 0 295
Csajok,

Kicsit OFF, de ide legalabb befer:

Kollegammal tortent a mult heten:
Atjott a 73-assal az Andrassy-n, mikor Ganxta Zolee stilusban megszolalt az intercomon a sofor:
-KIRALY! (kis szunet) ...utca kovetkezik.

:)))

Tito

SzigDani Creative Commons License 2000.03.10 0 0 294
Egy megkeresest kaptam azugyben, hogy egyik kollegam a trolis markerpontok irant erdeklodik. Amennyiben van valami anyagotok, akkor irjatok a tsanyi@kma.bme.hu cimre. Halalos koszonet!

SzigDani

NZA Creative Commons License 2000.03.10 0 0 293
Tenyleg, azt le is hagytam:

400-as kocsi, IK 411 T tipus, ez egy alacsonypadlos szolo trolibusz (narancs-zold szinu), jelenleg Szegeden maszkal, de nemsokara jon vissza Pestre.

Előzmény: lazar (292)
lazar Creative Commons License 2000.03.10 0 0 292
Biztos lelekben mar az ujonnan beszerzendokre gondoltal :-)))) (Ez vicc, senki nem akar beszerezni ujat jelenleg)

Armand

Előzmény: NZA (291)
NZA Creative Commons License 2000.03.10 0 0 291
B+...
Bocs!!!
300-as palyaszamuak a 435-os trolik...
Meg egyszer - sorry...
Előzmény: lazar (289)
dzsodzso Creative Commons License 2000.03.10 0 0 290
Köszi! Ez ez egyszerű hozzászólás rengeteget segített!
Eddig csak úgy voltam: "ha régi jön 76-os, ha új akkor 79-es..."
Köszi!
Előzmény: NZA (288)
lazar Creative Commons License 2000.03.10 0 0 289
Talan 300-as palyaszamuak a 435T-k, vagy nem ?

Armand

Előzmény: NZA (288)
NZA Creative Commons License 2000.03.10 0 0 288
Ma kozlekedo jarmuvek:
200-as palyaszamu trolik = IK 280-as kasztni, Ganz berendezes - csuklos trolik, a regebbi ikarusz karosszeriaval. Elofordulas: 72, 75, 77, 79, 81, 82, 83

400-as palyaszamu trolik = Ik 435 T ezek is csuklos trolik, uj kozepmagas padlos ikarusz karosszeriaval. Elofrdulas: 80 (neha 81-esen is)

800-900-as palyaszamu = ZIU-9-es tipus szolo trolik, szovjet gyartmanyuak. Elofrdulas: 70,73,74.76,78

Csak a vicc kedveert ideirom a regi tipusokat:
100-as majd, 470-480-as psz. sorozat (3 db.) MAVAG trolibusz, illetve Boveri:
100-as psz. sorozat MTB
200-300-as psz sorozat IK 60 T
400-as psz. IK 60 T csuklositva
500-as psz. sorozat ZIU 5-os
600-as psz. IK 260 T
100-as psz. sorozat: IK 280 T

700-as palyaszamsorozat nem is volt?

Előzmény: dzsodzso (287)
dzsodzso Creative Commons License 2000.03.10 0 0 287
SZiasztok!

Kezdetektől olvasója vagyok a topic-nak, de egy jó ideje már nem irtam. Ha valaki lenne oly kedves, és írna egy hevenyészett szótárat laikusoknak, akkor tudnám, hogy miket írogattok 280, lk... szóval nem mondanak sokat, mit csináljak...
Tehát nyitottabb lehetne a topic, és nem fordulna ki mindenki ahogy benézett egyből.
Csak pár szóban a Bp-i trolikról. Típusok, és külső jegyek, hogy azt mondhassam: Ja, az!
division by zero Creative Commons License 2000.03.10 0 0 286
"Egyébként ezeknek inkább a selejtek között kéne állni, mármint a 435-öknek. Csak a gond van velük.
Az Ik 280-ok sokkal strapabiróbbak. de ez külön téma. "
érdekes már a Városi... topicban is elhangzott, hogy a 280-asok strapabíróbbak mint a 435-sök, csak ott a buszokkal kapcsolatban (ha jól emlékszem Lajoska mondta)
Előzmény: Egy trolis (280)
lazar Creative Commons License 2000.03.10 0 0 285
Azt hiszem a 265-os maszkalt egy darabig felkesz allapotban, ulesek mifene felujitva, Fok-Gyem, nyisto.

Armand

Előzmény: Egy trolis (280)
division by zero Creative Commons License 2000.03.10 0 0 284
"Közel kétszáz fotóm is van a troliktól (pl.karambolos trolik, Ik411 pályaszám nélkül, stb)."
izgalmasan hangzik!!!

Trolisok! nem akartok egy honlapot csinálni?
Ti adnátok a képeket&leirásokat, szakértelmet, mi meg a számítástechnika felén (szkennelés, html szerkesztés,stb) tudunk segíteni.

Előzmény: Egy trolis (281)
névtelen Creative Commons License 2000.03.10 0 0 283
Jobbulást kívánok!!!!!!!
Előzmény: Egy trolis (281)
John Howard Creative Commons License 2000.03.10 0 0 282
Egy trolis!
Köszi az infókat! Érdekes, hogy a 210-est már egy hónapja is láttam a 81-esen (igaz, csak egy-két napig), pedig több "forrás" is említi, hogy csak mostanában lesz meg a vizsgája...

Egy - szerintem - fontos észrevétel. Hangsúlyozzuk ki most már publikusan is, amit én is rosszul tudtam (de felvilágosítottak):
A 302-es nincs selejtezve, nem is lesz, alkatrészhiány miatt áll, felújítása (kiegészítése) pénz függvényében várható! Tehát ne "írjuk le", mint alkatrészbánya!!!

Üdv:
John Howard

Előzmény: Egy trolis (280)
Egy trolis Creative Commons License 2000.03.10 0 0 281
Sajnos kérdőre vonták, hogy mennyi közöm van a trolihoz. Próbálok érthetően, hétköznapi nyelven válaszolni, feltételezve, hogy nem mindenki jártas műszaki téren. Ez baj?
Na mindegy, vitázni utálok.
Egyébként akkor pár szót magamról:
1994 tavaszán jöttem trolibuszvezetőnek, azóta ezt csinálom. Mint sokan, én is a 70-en kezdtem, de már 2 éve csuklós vonalon dolgozom. Belépésem óta, a BKV-nál forgalomban lévő összes trolibusz típust vezettem már, azaz mindegyikre van típusvizsgám. Nagyon szeretem csinálni a munkámat, éppen ezért is bánt, hogy meg akarják szüntetni. Közel kétszáz fotóm is van a troliktól (pl.karambolos trolik, Ik411 pályaszám nélkül, stb).
Tehát egyáltalán nem állok messze tőle.
Ja, nem tudtam pontosan, hogy hány darab kék busz van a troligarázsban? Persze, mivel 2 hete betegen fekszem itthon.

Na, ennyit magamról.

Ui.: 2 hétig biztosan nem leszek, mert a kórházi lakosztályt fogom koptatni.

Üdv mindenkinek: Egy trolis...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!