544 Keleti Eger 30 perc késés a vágányzárihoz képest indulóban ami felhízott Gödöllőtől 40 percre.
650 es Ic-t Gödöllőn a 8 ik vágányra fogadták le!!!
Délelőtt a páros Ic-k egy része a vágányzári 9.59 helyett +10 el közlekedtek pl 8.30 vagy a 9.30 kor Keletiből induló ami a normál menetrendhez képest 20 perc többlet.
Ahogy Gyuri írta a 40-42 es vonalon az eleje Dombóvár közepe Dunaújváros, vége Pusztaszabolcs kiírás ott működik, az utasokon is múlik, hogy tudnak e olvasni....
Meg a VULTRON programozáson, illetve borul e a forduló , hogy meglesz e a megfelelő számú egység minden vonathoz nem lesz e kisorozás valami miatt.
Igazi csemege lesz, h az 546 Hatvanig 3 egys Flirttel megy majd és ott oszlik egy egys-t otthagy kettővel megy tovább alig várom, az utastájékoztató külön jelezni fogja ezt az utolsó egysen utazóknak!
A kérdést tekintsétek tárgytalannak,mert sikerült egy kocsit "hadra foghatóvá" tenni a 917-re és így alapszerelvénnyel tud menni!Mondjuk ez a máv egyik "Szent Tehén" vonata!
Hát igen, a gyorspótjegy az rendkívül indokolt, hiszen a közel négy órás menetidő mellé van egy középső szakasz, akkor 10 megállóban nem áll a vonat...
Én igazából már azt sem értem, hogy miért van még vastaggal szedve a menetrendben (na nem mintha ennek bármi jelentősége lenne).
Gondolom aki Szerencsig vagy Ms-ig akart menni, az átszállhatott az 5117-re, de sokkal jobban nem jártak, mert az IC650-1 beelőzte Ms előtt, szóval valszeg a Hollóval mehettek, ami a kétórás ütemhez képest is jó 20 perccel volt megcsúszva.
Utóbbit nem hiszem, nem állt meg Görögön a Holló. Ahogy nézem, az 5127-en Halbivezérlő van, szóval a Tokaj útja csak Görögig tartott, onnan a majd' 4 órával későbbi személy cipeli...