Én már rég láttam a ZVR-101-et pesten. Az elmúlt hetekben általában az IAB-864 és a JOP-515 szokott lenni fix pénteken, szombaton és vasárnap, kiegészülve még egy kocsival. És az IAB szokta vinni a reggeli fordulót.
Egyébként az is egy megoldás lenne, hogy különjáratos fordára kerül a JOP-515 a ZVR-101 helyett, utóbbi meg menne a büki fordára.
Hát igen, ennyi előnye van. Még jó, hogy nem utazok azokkal az esti járatokkal. Egyébként ZVR-101 szokta végezni még mindig a Péntek és a Szombat esti járatot?
Minden rosszban van valami jó. Annyi előnye lesz, hogy pénteken, szombaton, és vasárnap be lehet forgatni budapestre, mint ahogy most az IAB-864-et nyomatják. És akkor nagy busz lesz a lenti-bp fordán, meg kényelmes is.
Az első pillanattól kezdve egyértelmű volt, hogy az új buszok a zeg-bp és a kanizsa-bp fordákon lesznek. Sőt még az, is, hogy a merci lesz kanizsán, a két setra meg egerszegen.
Engem inkább az lep meg, hogy az LLH-t tartották meg kanizsán. Oké, hogy közel 70 férőhelyes, de az LHR mégiscsak magaspadlós busz, ami inkább való autópályás járatra. Az LLH-198 ráadásul nem is olyan kényelmes.
FélOFF kérdés: A Kapos Volán szokott még másodrészezni a Szombathely-Kaposvár járatának Zalaegerszegtől pénteken? Az ősidőkben szokott, de Kanizsa-Kaposvár között elég gyenge volt. (Meglepne, ha még menne. Ott a szegedi járat, és az új pécsi is.) Ha igen, akkor a 12:20-as Kaposvár-Lenti járat Zalaegerszegig történő visszavágásával és a Kaposnak átadva, két rezsi jellegű járatot ki lehet húzni.
Ma a 14.00-ás Bp-Zeg rásegítőt a keszthelyi GWX-067 vitte. (előbb haza is ért mint az MAN). FSJ pécsi fordát csinálja? Hétfőn a fehérvári sofőrjét láttam rajta reggel és oda is akartak háromtengelyest. (már amikor a LOY-020 megjött akkor volt róla szó h a HUU-147-t oda teszik).