Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Amióta a menetrend ritkítása volt azóta a viszonylatjelzők is full hibásan vannak üzemeltetve. Lehet azért, mert több tartalék lett kevesebb forda és kevesebb törődés van a járművekkel.
Már napok óta így járja a várost, kétlem, hogy senki ne vette volna még észre a cégnél. A sofőr biztos tud róla, hiszen tuti kérdezgetik tőle az utasok, hogy hányas járat. Ha a sofőr ezt nem jelentette, az a baj; ha jelentette, és nem történik semmi, az a baj.
Pedig csak akadna helyette tartalék vagy legalább táblás/papíros megoldás. Szóval ez inkább a lesz@rják hozzáállást valószínűsíti. De tegyél panaszt, hátha lesz valami hatása.
Sopronban az MRP-087-es rendszámú MAN-en szerintem teljesen meghalt az OBU. Semmilyen külső kijelző nem megy, nincs hangos utastájékoztatás, és az OBU képernyője is teljesen fekete volt. A kedves sofőr még egy a4-es lapra ráfirkantott járatszámot sem helyzett ki a buszra, szóval igazából találomra ment a dolog. Szerintetek ilyen dologgal kapcsolatban érdemes esetleg panaszt tenni a Volánnál, vagy ígyis-úgyis lesz@rják?
A megyei Ikarusoknál olyat figyeltem meg, hogy szinte valamennyinek a homlokfaláról leszedték az Ikarus feliratot, vagy teljesen, vagy a 260 vagy 280 maradt fent.
Az AFF651, HZE113, illetve GNX313nál láttam csak, hogy sértetlen állapotban maradt meg.
Ez a helyi üzemegységnél alkalmazott policy, vagy ennyire szorgosan dolgoznak a relikviagyűjtök?
Rossz hír: A Rába Premier 291 prototípusát, a valaha Győrben közlekedett GTB-583-at szétvágták. Könnyű volt megkülönböztetni a többi csuklós Rábától, mivel a homlokfali kijelzőjén a viszonylatszám szorosan balra volt igazítva (a többin kicsit jobbrább volt kiírva a viszonylatszám), az ajtó előtti kapaszkodók szürkék voltak (a többin sárga), a többitől eltérő ülései voltak, és a csuklószerkezete is más volt belülről.
Emellett egy érdekességet hozzátennék, a hétvége folyamán, vagy ma (pénteken még biztosan nem) Sopronban a GYSEV pályaudvarnál visszatért a következő megállóhely bemondás, de csak angolul és németül, magyarul nem mondja be. És csak ott, Lackner Kristóf utca, autóbuszállomásnál nem mondja be a két nyelven.
Egy kérdésem lenne azokhoz akik otthon vannak ebben. Sopronban a KHA-778 MB Conecto O345G-vel mi a helyzet? Már legalább két hete nem láttam, és ahogy észrevettem KZX-522 Credo BN18 átvette a helyét. Véglegesen állították le Sopronban, vagy csak valami nagyobb probléma van vele, és még javítják?
Ez a példány Zalaegerszegen fog forgalomba állni, de nyilván akkor a Győrbe tervezett példányok is készen vannak, vagy hamarosan elkészülnek. Egy kommentelő azt írta, hogy a győri és a zalaegerszegi példányokon kívül mindegyik fehér lesz. A győri BYD-k szürkék, vagy sárgák lesznek?
Az MRZ-374 gyakorlatilag minden nap kint van, reggelente pl. 1-esen, de láttam már 7246 (21)-en, és a 33-ason is. Ha jól tippelek a KZX-522 most a KHA-778 helyett lehet kint, mert azt nem nagyon láttam a napokban. De ha ez nem helyes infó valaki javítson ki légyszi.
Győri Buszok katalógusa szerkesztőségénél én is megpróbáltam már tudakozni, de nem nagyon ment. Inkább itt a topikban fejezik ki nem tetszésüket a tagok, ha sérelmezik őket. Fb-n nagyon nem.
Mindenesetre Pápán a 260-as egy egészen nagy látvány lesz. Vagy ha már üzembe volt adva a 658 , már az is. Legutolsó 260-asuk még egy 3 ajtós , sárga helyis 260-as volt, ha jól emlékszem. Inkább 415-jeik voltak, melyekből 1-et, ahogy létre jött az ÉNYKK, át is hoztak Sopronba ( EVL-443 , kék helyis 415 ) , illetve a Veszprém megyei helyközi 415-k, meg 256-ok , C56-ok voltak inkább jellemzőek, na de 260 egyáltalán nem.
Ebből is látszik, hogy nem tudjuk, milyen meglepetéseket tartogat nekünk még a cég :)
Számos jó dolog kötődik Pápához, de a 260, na az nem..