A Tokaji szallas - megfelelo szamu jelentkezo hianya miatt -
lemondva.
Penteken talalkozo 7:45-kor a 8:05-kor Miskolcra indulo
gyorsvonat vegenel (aki raer, az kimehetne mar egy kicsit
elobb, hogy helyet foglaljon - kb. 4 fulke!!!, en sajnos nem tudok kimenni, mert csutortokon eleg sokaig dolgozom).
Akik nem ezzel a vonattal jonnek, azokkal talalkozo
Miskolcon az Angyi altal megnevezett helyen es idoben.
Én sajnos nem tudok hozzászólni a pályaszámokhoz, mert mindig elfelejtem, hogy melyiket vezettem (ezentúl fel fogom irni). Egy kocsi volt idáig gáz, túl korán jött meg a légfék, szegény utasok néha bólintó mozgásokat végeztek.
A 76-oson elég jól lehet tartani a menetidőt, legalábbis nekem nem voltak vele túlságosan komoly problémáim. Kiváncsi leszek holnap délután a 70-esre!
Egyébként lehet, hogy egyedi a probléma, és a laptopos fejlesztők számára "láthatatlan", mert csak 15-20 perc üzemidő után jelentkezik. Lehet, hogy a központi egység, vagy a tacho-jeladó/jelfeldolgozó "elmelegszi" magát. "Hidegen" tényleg jó, de aztán eléggé kínszenvedés vele a közlekedés...
Tényleg, KóMa!
A 966 is kiejt időnként (bemelegedve) 30 körül? Vagy csak a 833 ilyen "öngondolkodó", és a forgalmi kocsikon már orvosolták a problémát?
Lajoska: 886... jójaz. Én kifejezetten szeretem, lehet vele szsszegni a csajoknak. A kapcsolók pedig balról jobbra haladva sorra ugyanúgy vannak 3-asával, mintha egyébként lenne, csak nem egymás mellett, alatt.: Vezérlés, Légsürgető, Szün.Csengő, Fűt.Kontakt, Propeller, Utaspilács1, 2, Vez.Pilács. Értelemszerüen. A pedálok meg csak megszokás kérdése, nincs két egyforma ZIU pedál!!!
A 80-as szám nem szűnt meg, csak néhány tuskó levakargatja, gondolván, akkor nem tudja meg a Tisztelt utazó. 06-80-200-632, vagy BKV 24444.
Alakul a 969, nemsokára kijön... Már ráizgultam, a próba erejéig...
"Ő valószínüleg a 913-mal áll ki az élessarokról... "
ezzel bebizonyítaná, hogy igen kiváló puzzlejátékos, lévén ott már csak trolicafatok találhatók...
"Eddig a 945,897,904-es kocsikkal voltam és mindegyik tuti. "
Nekem a 922 jutott úgyhogy én sem panaszkodhatok.
Nem úgy a Taki, első nap a 886-ot kapta, azt mondta az a kocsi egy "pokol", majd lerobbantak vele, másnap meg a 956, aminek szintén volt egy két problémája.
Szummázat:
Egyelőre Süweg és Lajoska Urak szerencsések voltak kocsik szempontjából.
Csimpo Urról nem tudok nyilatkozni.
Ő valószínüleg a 913-mal áll ki az élessarokról... na jó, ne kezdjük újra...
Csak azért volt furcsa a kérdésed, mert hivatalos ügyekben és és főleg egy ilyen kényes témában nem biztos hogy ez a legalkalmasabb hely a kérdezésre.
Egyébként egyáltalán nem ciki, sőt szerintem az a legmegfelelőbb út ha felhívod a BKV Rt. Trolibusz Üzemigazgatóságát, keresel egy illetékest, biztosan segítenek.
Elképzelhető, de azért nem tudom, mert hatan vagyunk a többszáz-többezer ügyre. Ha érdekel, holnap megpróbálom megnézni, ha valaki megmondja a szegedi tömegközlekedési akárminek a pontos nevét.
XS
Az elmult 4 nap vezetési tapasztalatai:
74-es hétvégén nem gáz,lehet tartani a menetidőt,és az utasok is normálisak. Volt egy kutya a trolinkon,aki illedelmesen megvárta a müszit és utána jött velem vissza Csáktornyáról a körútig,ahol villamosra szállt,és mindezt gazdi nélkül!Közben az utasok 2 percenként kérdezték,hogy kié a kutya.
A 76-os hétfőn kicsit csöcs volt ,mert kukás nap volt,és vigyázni kell a sok hülye autóssal!
Eddig a 945,897,904-es kocsikkal voltam és mindegyik tuti.
Ez a Környezetvédelmi Alap Célelőirányzatból (KAC)finanszírozott beruházás. Bárki megpályázhatja, persze szigorú feltételeknek kell megfelelni. Kismillió papír, igazolás még a Jóistentől is. De megéri. És kemény ellenőrzések vannak minden beruházásnál közben is, meg utána is. Tehát csináltatod a dolgokat, kifizeted a számlákat, aztán igényled a lét az alapból. Na ekkor jövök én, aki ellenőrzöm a papírok alapján, hogy jogos-e. Valahogy így megy.
A forintösszegeket kerekítettem, kicsi az eltérés a valódihoz képest. Műszakilag le van írva egy pár dolog, gyakorlatilag darabokra szedik a gépeket, mosnak, minősítenek, felújítanak, kicserélnek, alvázat erősítenek, lakatolnak, korrózió- és alvázvédenek, fényeznek (kívül-belül), új üvegezés, padló, díszlécek, kábelkötegcsere, elektromos rendszer felújítása, futóművek teljes felújítása. A teljesség igénye nélkül. 99-ben már elkészült 20 db gépmadár. Ennyi. Részletesebben itt nem szívesen. E-mail mehet, ha még valami érdekel.
XS
XS:
Most jutott el az én agyamikg is a gondolat - akkor te egy kompetens személy vagy!
Amennyiben nem sérti a felek üzleti titkait/érdekeit mesélnél a felújítások pénzügyi, szervezési vonzatairól, illetve a feltételeiről?
Miért furi? Már írtam a korábbiakban, hogy elnyert a BKV Rt. egy támogatást 10 db ZiU 9-es felújítására (78-as vonalán). Buszonként kb. 8 milliót (a teljes felújítás durván 13,5 milla). Ezt a pénzt csak úgy kaphatják meg, ha mindent számlákkal, bizonylatokkal igazolnak. S ehhez kéne nekem valami hivatalos papír, olyasmi mint a forgalmi. Mert enélkül elég nehéz egy irodából megítélni, hogy valóban minden úgy lett-e megcsinálva, ahogy kell? De eddig nem kaptam semmi ilyesmit. S nem akarok nagyon hülye lenni, hogy forgalmit kérek, pedig a trolinak nincs is. Így már OK? A műszaki vizsga meg csak úgy érdekelt volna, hogy kötöttpályás járműnél ezt hogyan oldják meg.
XS
XS:
"És ciki felhívni a BKRt-t, "
A nevük ugyan Budapesti Közlekedési Részvénytársaság, ennek ellenére a hivatalos rövidítés (tudtommal) a BKV Rt.
Fecó