Keresés

Részletes keresés

Csimpo Creative Commons License 2000.10.18 0 0 1151
Sziasztok!

A Tokaji szallas - megfelelo szamu jelentkezo hianya miatt -
lemondva.

Penteken talalkozo 7:45-kor a 8:05-kor Miskolcra indulo
gyorsvonat vegenel (aki raer, az kimehetne mar egy kicsit
elobb, hogy helyet foglaljon - kb. 4 fulke!!!, en sajnos nem tudok kimenni, mert csutortokon eleg sokaig dolgozom).

Akik nem ezzel a vonattal jonnek, azokkal talalkozo
Miskolcon az Angyi altal megnevezett helyen es idoben.

udv.

Csimpo Creative Commons License 2000.10.18 0 0 1150
Én sajnos nem tudok hozzászólni a pályaszámokhoz, mert mindig elfelejtem, hogy melyiket vezettem (ezentúl fel fogom irni). Egy kocsi volt idáig gáz, túl korán jött meg a légfék, szegény utasok néha bólintó mozgásokat végeztek.
A 76-oson elég jól lehet tartani a menetidőt, legalábbis nekem nem voltak vele túlságosan komoly problémáim. Kiváncsi leszek holnap délután a 70-esre!

Alfred Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1149
Illetve most!
Előzmény: Alfred (1148)
Alfred Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1148
XS:
Délután dobtam neked mélet!
Előzmény: XS (1142)
John Howard Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1147
Egyébként lehet, hogy egyedi a probléma, és a laptopos fejlesztők számára "láthatatlan", mert csak 15-20 perc üzemidő után jelentkezik. Lehet, hogy a központi egység, vagy a tacho-jeladó/jelfeldolgozó "elmelegszi" magát. "Hidegen" tényleg jó, de aztán eléggé kínszenvedés vele a közlekedés...
Előzmény: John Howard (1146)
John Howard Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1146
Hja... A két T-ZIU eléggé "fekete bárány" arrafelé. A többit majd IRL...
Előzmény: division by zero (1143)
cyber.greg Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1145
"vigyázni kell a sok hülye autóssal!"

Tisztelet a kivételnek. Ha láttok egy zöld Suzukit, aki elengedi a trolikat, az én vagyok! :-)

Előzmény: Süweg (1132)
cyber.greg Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1144
"BKV 24444"
Nem túl sok szám ez?
Előzmény: KóMa (1138)
division by zero Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1143
és ha a forgalmikon sikerült, akkor a 833-t miért nem sikerül meggyógyítani?
Előzmény: John Howard (1141)
XS Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1142
Ebben igazad lehet, bár a törzsasztal nagyon sok mindenre jó, de már fel is hívtam őket. Azért kösz mindenkinek.
Üdv XS
Előzmény: Lajoska (1135)
John Howard Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1141
Tényleg, KóMa!
A 966 is kiejt időnként (bemelegedve) 30 körül? Vagy csak a 833 ilyen "öngondolkodó", és a forgalmi kocsikon már orvosolták a problémát?
Előzmény: KóMa (1138)
John Howard Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1140
Off
Na, ezen már én is gondolkodtam :) Honnan tudja a "delikvens", hogy neki sziszegsz? Mert tudja...
On
Előzmény: KóMa (1138)
division by zero Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1139
"nincs két egyforma ZIU pedál!!! "
a gyakorlott vezető csukott szemmel is felismeri melyik kocsi?
Előzmény: KóMa (1138)
KóMa Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1138
Lajoska: 886... jójaz. Én kifejezetten szeretem, lehet vele szsszegni a csajoknak. A kapcsolók pedig balról jobbra haladva sorra ugyanúgy vannak 3-asával, mintha egyébként lenne, csak nem egymás mellett, alatt.: Vezérlés, Légsürgető, Szün.Csengő, Fűt.Kontakt, Propeller, Utaspilács1, 2, Vez.Pilács. Értelemszerüen. A pedálok meg csak megszokás kérdése, nincs két egyforma ZIU pedál!!!

A 80-as szám nem szűnt meg, csak néhány tuskó levakargatja, gondolván, akkor nem tudja meg a Tisztelt utazó. 06-80-200-632, vagy BKV 24444.

Alakul a 969, nemsokára kijön... Már ráizgultam, a próba erejéig...

Előzmény: Lajoska (1085)
division by zero Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1137
"Ő valószínüleg a 913-mal áll ki az élessarokról... "
ezzel bebizonyítaná, hogy igen kiváló puzzlejátékos, lévén ott már csak trolicafatok találhatók...
Előzmény: Lajoska (1136)
Lajoska Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1136
"Eddig a 945,897,904-es kocsikkal voltam és mindegyik tuti. "

Nekem a 922 jutott úgyhogy én sem panaszkodhatok.
Nem úgy a Taki, első nap a 886-ot kapta, azt mondta az a kocsi egy "pokol", majd lerobbantak vele, másnap meg a 956, aminek szintén volt egy két problémája.

Szummázat:

Egyelőre Süweg és Lajoska Urak szerencsések voltak kocsik szempontjából.

Csimpo Urról nem tudok nyilatkozni.
Ő valószínüleg a 913-mal áll ki az élessarokról... na jó, ne kezdjük újra...

Lajoska

Előzmény: Süweg (1132)
Lajoska Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1135
Csak azért volt furcsa a kérdésed, mert hivatalos ügyekben és és főleg egy ilyen kényes témában nem biztos hogy ez a legalkalmasabb hely a kérdezésre.
Egyébként egyáltalán nem ciki, sőt szerintem az a legmegfelelőbb út ha felhívod a BKV Rt. Trolibusz Üzemigazgatóságát, keresel egy illetékest, biztosan segítenek.

Lajoska

Előzmény: XS (1133)
NZA Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1134
SzKT = Szegedi Kozlekedesi Tarsasag (ha jol tudom?)
Előzmény: XS (1133)
XS Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1133
Elképzelhető, de azért nem tudom, mert hatan vagyunk a többszáz-többezer ügyre. Ha érdekel, holnap megpróbálom megnézni, ha valaki megmondja a szegedi tömegközlekedési akárminek a pontos nevét.
XS
Előzmény: FOMA (1130)
Süweg Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1132
Az elmult 4 nap vezetési tapasztalatai:
74-es hétvégén nem gáz,lehet tartani a menetidőt,és az utasok is normálisak. Volt egy kutya a trolinkon,aki illedelmesen megvárta a müszit és utána jött velem vissza Csáktornyáról a körútig,ahol villamosra szállt,és mindezt gazdi nélkül!Közben az utasok 2 percenként kérdezték,hogy kié a kutya.
A 76-os hétfőn kicsit csöcs volt ,mert kukás nap volt,és vigyázni kell a sok hülye autóssal!
Eddig a 945,897,904-es kocsikkal voltam és mindegyik tuti.
Süweg Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1131
Gratula a sikeres vizsgához!
FOMA Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1130
A szegedi 3-as 4-es villamos összekötése és a szegedi Skoda trolik beszerzése is ebből az alapból megy?
Előzmény: XS (1129)
XS Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1129
Ez a Környezetvédelmi Alap Célelőirányzatból (KAC)finanszírozott beruházás. Bárki megpályázhatja, persze szigorú feltételeknek kell megfelelni. Kismillió papír, igazolás még a Jóistentől is. De megéri. És kemény ellenőrzések vannak minden beruházásnál közben is, meg utána is. Tehát csináltatod a dolgokat, kifizeted a számlákat, aztán igényled a lét az alapból. Na ekkor jövök én, aki ellenőrzöm a papírok alapján, hogy jogos-e. Valahogy így megy.
A forintösszegeket kerekítettem, kicsi az eltérés a valódihoz képest. Műszakilag le van írva egy pár dolog, gyakorlatilag darabokra szedik a gépeket, mosnak, minősítenek, felújítanak, kicserélnek, alvázat erősítenek, lakatolnak, korrózió- és alvázvédenek, fényeznek (kívül-belül), új üvegezés, padló, díszlécek, kábelkötegcsere, elektromos rendszer felújítása, futóművek teljes felújítása. A teljesség igénye nélkül. 99-ben már elkészült 20 db gépmadár. Ennyi. Részletesebben itt nem szívesen. E-mail mehet, ha még valami érdekel.
XS
Előzmény: Alfred (1128)
Alfred Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1128
XS:
Most jutott el az én agyamikg is a gondolat - akkor te egy kompetens személy vagy!
Amennyiben nem sérti a felek üzleti titkait/érdekeit mesélnél a felújítások pénzügyi, szervezési vonzatairól, illetve a feltételeiről?
Előzmény: XS (1127)
XS Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1127
Miért furi? Már írtam a korábbiakban, hogy elnyert a BKV Rt. egy támogatást 10 db ZiU 9-es felújítására (78-as vonalán). Buszonként kb. 8 milliót (a teljes felújítás durván 13,5 milla). Ezt a pénzt csak úgy kaphatják meg, ha mindent számlákkal, bizonylatokkal igazolnak. S ehhez kéne nekem valami hivatalos papír, olyasmi mint a forgalmi. Mert enélkül elég nehéz egy irodából megítélni, hogy valóban minden úgy lett-e megcsinálva, ahogy kell? De eddig nem kaptam semmi ilyesmit. S nem akarok nagyon hülye lenni, hogy forgalmit kérek, pedig a trolinak nincs is. Így már OK? A műszaki vizsga meg csak úgy érdekelt volna, hogy kötöttpályás járműnél ezt hogyan oldják meg.
XS
Előzmény: Lajoska (1126)
Lajoska Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1126
XS:

erről csak annyit tudok, hogy a troliknak nincs forgalmija. Egyébként kicsit furi a kérdésed. Mihez kellene az info?

Lajoska

Előzmény: XS (1119)
FOMA Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1125
Gratulálok Dzsoni bácsi!
Előzmény: John Howard (1124)
John Howard Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1124
Mától 4-el több trolivezető van! :)
Fecóka Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1123
XS:
"És ciki felhívni a BKRt-t, "
A nevük ugyan Budapesti Közlekedési Részvénytársaság, ennek ellenére a hivatalos rövidítés (tudtommal) a BKV Rt.
Fecó
Előzmény: XS (1121)
SzigDani Creative Commons License 2000.10.17 0 0 1122
Vagyéppen a lemez effektíve nincs meg. A korrózió által befolyásolt szigetelőképességű lemez olyan, mint ha nem lenne:)))

SzigDani

Előzmény: Alfred (1106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!