Keresés

Részletes keresés

NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1412
Na most ez a troli biztonságos üzemen kivül helyezese, avagy spontán kiugrás?
Előzmény: Törölt nick (1411)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1411
Bocs, de en kesz vagyok, ha ezt meselik, el nem hiszem:

kattins a tereptrolira!!!

L.

Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1410
Remek felfuggesztes:

kier vajon a ter sarkaig a Skoda?

L.

Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1409
NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1408
Igy van (magamban beszélek...), még a hirdetés is megyezik...
Előzmény: NZA (1407)
NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1407
Megvan a második IK-260-as Ez tényleg az lesz, amelyiknek a roncsát én tettem fel...
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1406
kiraly kep: amerikai troligarazs

Ja, erdemes nezni a vezetekerdot "odafonn"

NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1405
Érdekes: nem találom a szegedi T6-281-est. Lehet, hogy ez az, amit ők T4-281-esként ismernek. Bár a fotón van egy Ganz felirat, a T4-281-es viszont Kiepe-Siemens... Bár a T6-284-ről sem hallottam Szegeden...

Eszerint a DKV 400-as is egyedi tirisztoros volt, ő volt a T5-281... A szegedieknek miértr tetszett ennyire a 281-es szám?

Előzmény: Gödény (1403)
NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1404
B+ - bocs - ez a lista tényleg hihetetlen...
Előzmény: Gödény (1403)
Gödény Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1403
Előzmény: NZA (1401)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1402
Na csak szerenyen, persze, persze...
260-asbol osszesen ket darab keszult (marmint troli) ez nekem gyokeresen uj: enn ugy tudtam hogy kb 10 darab ment a nemeteknek 86korul 260GVM-bol.
No persze a ficko lathatolag vagja a dolgokat, ugyhogy neki lesz igaza...

Lacus1

Előzmény: NZA (1400)
NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1401
De azt azért elmesálhetitek, hogy mi van ezen a lidtán, ui. itt alinux alatt nem tudom megnézni :-(
Előzmény: Törölt nick (1398)
NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1400
Én csak a Hannoveri villamosos kepek után kezdtem, el klikkelgetni. Egyszer csak belefutottam ebbe...
Előzmény: Törölt nick (1398)
Gödény Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1399
Ez a Schindler listája :-))
Előzmény: NZA (1397)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1398
Engedd meg hogy az elvezetes infokert csak egyszeruen a Zseni jelzovel illeselek :-)
Előzmény: NZA (1397)
NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1397
Egy eddig nem ismert Ikarusz trolitipus látható itt. Moszkvában közlekedik, a szöveg szerint helyben alakitottak át dizelüzemű autóbuszokat trolivá.
Ugyanitt lehet let0lteni egy listát az európában futóIkarusz trolikról, illetve a moszkvaiakról.
Ezeket még nem láttam, én is kiváncsi vagyok rá.
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1396
ja igen: nem ide irtam, hanem a varosi es elovarosi kozlekedesbe: 19906-os hozzaszolas.
No ennyi volna az info elsore....

Előzmény: Törölt nick (1395)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1395
Szerintem irtam en is errol egy ket hete ezen a topikon....

L

Előzmény: PB1 (1394)
PB1 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1394
Lacus1:
A szegedi ikarusokról tudsz valamit?
Ismersz szegedi trolivezetőt?(esetleg volt BKV-st?)
Most készülök venni egy olyan speciális rádióvevőt, amivel le tudom halgatni a szegedi trolisokat!

Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1393
oke, akkor 138.
elnezest.
Előzmény: PB1 (1392)
PB1 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1392
A 887-es kasznija a volt szegedi 9-138!!!(tuti)
A szegedi ikarusokról tudtok valamit? (500,501,502,503,504,505)
Kép?
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1391
marmint a 300-as

Lacus

Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1390
marmint a -as

Lacus

Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1389
Azert az extremperverzeknek egy kis kiegeszites:a
283-as kepe tavaly november tajt keszult (by Szigdani)es lathato rajta a nagytukor: mult nyaron szereltek fol az osszes GVM-et nagytukorrel, es augye a 283 se maradt ki. Vajon hol van meg ilyen 14-15 eves kocsi amin nagytukor van? (valasz: szerintem sehol)

a sezgedi ziu nem a 137 volt? es mint kiderult ez egy teljesen hivatalos es publikus dolog, hogy aket trolit (887- t9-137)mintegy kicsereltek.

A 199 ge ziu9 cucc volt tenyleg eredetileg, de nem a 972-bol vettek hozza a cuccost tudtommal...

A kek 400 trolik 412-esek es szerintem szumma 5 darab ment ki litvaniab: sokat allnak b tengely gonddal: a szoghajtas es villanymotor meg annyir a sem baratkoztak ossze mint a dizel verzio...

L

NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1388
Az a legnagyobb bajom, hogy fogalmam sincs, hogy az egyes kocsikkal mi történt. Pl. érdekelne, hogy a proto GVM hova lett. (Valószinűleg nem Bp-en maradt, mert ez egy bolygóajtós kocsi.)

Még valami, volt egy 100-as troli, amelyiknek volt ugyan pályaszáma, de nem volt BKV állományban (azaz a BKV csak használta, de soha nem fizetett az Ikarusznak érte). Legalábbis hallottam valami ilyesmit. Erről sem tud valaki valamit mondani? Ez is valamilyen egyedi jármű lehetett.

Még valami: melyek a rugóerőtároló-fékes ZIU-k?

Előzmény: Törölt nick (1387)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1387
gartula NZA, kiralyak a kepek, lesz megint min csamcsognom....

L

Előzmény: NZA (1386)
NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1386
És erről a 300-asról hallottál már?
Előzmény: Lajoska (1385)
Lajoska Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1385
NZA, megint nagyot alkottál...

Nem a 100-as az egyetlen kisablakos, én utaztam a 104-gyel, annak is kisablaka volt, de szerintem még volt egy pár 155-ig.
A 887-es a szegedi 9-136-7-8-as, valamelyik ezek közül. Ezt asszem valaki tudja (talán HáBé?)

Lajoska

Előzmény: NZA (1383)
Lajoska Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1384
Nem erről van szó... a hibákat én is beírom, de csak a beálláskor. Szóval milyen hibával cserélted a 896-ot?

Lajoska

Előzmény: tom0477 (1381)
NZA Creative Commons License 2000.11.23 0 0 1383
Egyedi trolibuszok:

Az első egyedi troli a MÁVAG - Brown-Boveri troli volt, ami a T480-as volt 1933-ból. (A Ganz troliból kettő is volt, igy az nem egyedi...)
A következő egyedi kocsi a 400-as csuklós volt, 1961-ből.
Az Ikarusz-BKV trolik prototípusa, a későbbi 100-as; ez volt az egyetlen kisablakos 100-as troli (ha jól tudom).
A prototípus szóló troli, a 600-as.
Az Ikarusz és a BBC-Sécheron 1978-as közös fejlesztése volt a szaggatós, VW-motoros szükségüzemű T3-as troli.
Prototípus GVM a Szépművészeti Múzeum elött (ekkor a 75-79 terelve volt).
Ez valamilyen kisérleti kocsi, a 300-as; ennek a homlokfalára BKV - VKI (Villamosipari Kutató Intézet) van téve. Erről tud valaki valami bővebbet?
Prototípus Ik-284-es kasztniba tett troli, háromfázisú aszinkron technikával, ez volt a 198-as [(c) HáBé]. Ezt a trolit elbontották, de úgy néz ki, a homlokfali feliratot nem dobták ki (238-as 1997-ben).
A 972-es troli elölről - hátulról, az utolsó ZIU, ebben már nem a megszokott felszerelés volt eredetileg. Ezután a berendezése ha jól tudom a 199-esbe került. Majd a 199-esből selejtezték a ZIU berendezést, és GVM lett belőle 283-as számon [(c) SzigDani].
A 887-es eredetileg. Majd a 887-es troli Szegeden felújítás alatt. És üzemben Budapesten, 2000-ben. Ez egy szegedi troli kasztnija valójában. Tudja valaki, hogy melyik szegedi ZIU kasztija ez valójában?

A szegedi T6-281-es romjai (Ganz). Valószínűleg ebbe csapott villám (legalábbis ezt hallottam).
A szegedi T6-282-es még üzemben (Ganz) [(c) Ekés András].
A szegedi T7-281-es Hitachi troli [(c) HáBé]. Ezek a trolik közül tudomásom szerint egyik valamelyik Budapesten beüzemelt prototípus. Tudja valaki, hogy melyik troli honnét származik?
Szegeden üzemel egyke járműként a 700-as szóló Skoda troli [(c) Müller Péter].
Szegeden próbálták a 720-as szóló Skodát is [(c) Müller Péter].
Csoportkép a 700-assal, a T6-282-vel, és a felújításon lévő budapesti 887-essel.
Az Ansaldo troli, amely később a 800-as pályaszámot viselte, és Debrecenbe, majd külföldre került.
A 400-as pályaszámú Ik-411-es troli 1997-ben. Jelenleg Szegeden van félreállítva.
Duó busz is készült az Ikarusznál, AEG berendezéssel: IK 435 TD elölről, oldalról [(c) Benda György].
A próba Ik-411-es troli, amit Észtországba szállítottak (ebből három is volt), 1999-ben (Ganz Ansaldo).
Egy volt NDK-s szóló Ikarusz 260-as troli (?) a Reitter Ferenc utcai telepen.

Előzmény: PB1 (1374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!