Szerintetek miert van az hogy bekapcsolom a vilagitast es nem allitja a fenyszoromagassagot, de amint lehuzom es visszadugom a magassagallito csatlakozot a kovetkezo fenyszoro kapcsolasig jo. Aztan bekapcsolaskor megint csak villan egyet a megvilagitasa es nem allitja a magassagot.
Ami engem igazából kifejezetten érdekel, hogy egy EGR, FAP kiiktatás során milyen hatósági következményekre lehet számítani, ha kiderül. Pl. egy műszaki vizsgánál.
Meg az is érdekelne, ki tud ebben nem infot adni, hanem segíteni. Azaz megcsinálni. :-)
Hát sajnos akkor az agya halt meg , nemrég szívtam egy c5 II. vel ugyan ezzel a hibával , a kormányszervó egység agya döglött meg , kapott egy bontottat , és jó lett.
Elektromos mozgatású bőr üléseim vannak és az lenne a kérdés, hogy bele lehet-e barkácsolni utólag a memória funkciót is. Nagyon zavaró, ha véletlenül más vezet, hosszú percekig kell keresnem az előző megfelelő üléspozíciót...
Én Shellt nem tankolnék a helyedben.Nem lesz tőle észnél az autód,kormol mint állat.Nálam ez volt.1X próbáltam,soha többet!Én csak ÖMV-t tankolok,átjárok Zeg-re,Nagykanizsára vagy Boglárra tankolni.
1.6 nál szigorúan figyelni az olajszintet, ha boldog a tulaj hogy nem fogyaszt olajat az autó akkor kezdődik a baj, ha nagyon sűrűn regenerál akkor az baj, ha ennyi kilóméternél még eredeti a fap az már magában egy csoda
regenerálást nem veszed észre 2500as fordulatnál, nekem is még összesen csak egyszer sikerül diaggal az ölemben elcsípni