Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127252
koszi szepen! ha esetleg lesz akkor szolj mar! tel szamot vagy e mailt adjak?
Előzmény: JettaTDI (127251)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127251

Gyorsan körbekérdeztem, de nincs hirtelen senkinek..

Előzmény: TDI Golf4 (127250)
TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127250
Ha mar a turboknal vagyunk! Lenne neked elado Vk kipuff ontvenyed vagy ismerosodnek?
Előzmény: JettaTDI (127248)
TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127249
ertelek! igazabol az a lenyeg hogy jol dolgozzon es sokaig ! :-)
Előzmény: JettaTDI (127248)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127248

Nem ismered és én nézzek utánna? :D

Egyébként azért sem hallhattál róla, mert még próbapadon felrobbantak, emiatt nem került széria autókba, így nem lopkodják ki a gyárból..

 

Se a VK, se a VZK nem golyós! A VZK-nak újabb fejlesztésű a csapágya, de siklócsapágyas!

Garrettéknál a golyós jelölése az R!

Nézz utána ;)

Előzmény: TDI Golf4 (127246)
Jena307 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127247

ha leveszed a hgfejet feltétlen nézd meg a blokk síkját is, ne e az szivat

Előzmény: szenon (127240)
TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127246
a vzk 2260 az golyos a vk nem! a vrk-t meg nem tudom,azt nem ismerem! Nezz utana!
Előzmény: JettaTDI (127245)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127245

A VZK nem golyós! Amire te gondolsz az a VRK!

Előzmény: TDI Golf4 (127241)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127244

Szerintem feleslegesen nyüglődsz termosztáttal meg minden mással..

 

2 hete írtam h hengerfejes! 

Sejtem h nincs hangulatod hozzá megint, de már kész lenne ha akkor belekezdesz ;)

Előzmény: szenon (127240)
TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127243
bocsi, rosszul irtam! nem a tartalyba hanem a tartalybol nyomja ki a vizet! Nemelyik szerelonel letezik olyan teszter amivel meg lehet allapitani a hutovizbol hogy hengerfejes lehet e! 90% ban pontos! Varom a valaszod hogy vegul mi volt a gond!
Előzmény: szenon (127240)
TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127242
ha a tagulasi tartalyba nyomja vissza a vizet akkor nagy az esely ra hogy a hengerfej tomites ment ki! Repedni nem nagyon szokott a hengerfej de ha rossz minosegu a tomites vagy nem volt sikolva a hengerfej akkor lehetseges hogy a tomites engedte meg magat! Vizcsovek meghajtas utan milyenek? Ha ko kemeny akkor lehet hengerfejes! De lehet az is hogy a tagulasi tartaly sapkaja nem jo es a tobblet nyomast nem engedi el!
Előzmény: szenon (127240)
TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127241
10-es adagolo meg a gtb2260vzk golyos turbot is megtudja forgatni akar 3bar nyomasra is!
Előzmény: A4Peti (127235)
szenon Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127240

Üdv! Még mindíg gondom van az 1,9 Tdi AFN motorral. Nagy fordulaton nyomja ki a vizet. Termosztát kiugrott belőle, de ugyanúgy kinyomja a vízet. Alacsony fordulaton városban semmi gond, de kint erőteljes gyorsításnál megnő a nyomás és a víz kiugrik! A hf tömítés kb 1 éve cserélve. Létezne, hogy a fém hf tömítés át ég ill bedolgozhat mellette? Mert ilyet még nem nagyon hallottam. A szakik meg azt mondják, hogy ezek a hengerfejek nem szoktak gátasok lenni, nem nagyon van rá példa. Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2012.08.03 0 0 127239

Azt meséltem már hogy 502-es csúccsal és 10-es adagolóval vagy 8 éve mértek autómat 200 lóerő felett?

A 10-es elemmel is lehet sok kaját adni, csak sok lesz a füst is mert elnyúlik az égés.

Ha elnyúlik akkor meg pont, hogy van turbónyomás, sőt nyújtózkodik a fordulattal akármit csinálsz.

Előzmény: A4Peti (127235)
passat 1z Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127238

Azt mondod nem fújja meg egy 10-es adagoló?????

 ;-) de hogy megfújja!

Előzmény: A4Peti (127235)
garret Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127237

Szerintem nem is létezik elég nagy geometriás audiéknál :)

 

a bv50 egy 1.6 kamrást még folytana is....

Előzmény: A4Peti (127235)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127236

Ez a hét vicce amit most írtál :D:D

Hogyne fújná már meg..

 

Létezik pár autó ilyen konfiggal, közel 200 lóval ;)

Előzmény: A4Peti (127235)
A4Peti Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127235

10-es adagoló, életében nem fújja meg a bv50-et :DDD   nemhogy még 2 bárra :DDD

 

Ez a hét vicce.......

 

Tudod mekkora turbó az ? a 2.7 meg a 3.0 literes V6 turbója......

Előzmény: TDImixi (127224)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127234

Sajnos nem ...ilyen is csak épphogy.....továbbra is keresek!! 

Előzmény: Neo515 (127232)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127233
Neo515 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127232

Gyári papír henger nem férne el?

Azt  találsz autósboltban-vagy teherautó boltban.

Előzmény: klaszlo74 (127230)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127231

ilyet keresnék ...

 

üdv oli

klaszlo74 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127230

Sziasztok, gomba szűrőt keresnék  tuninghoz,100"  csőátmérőjű érdekelne .. minden megoldás érdekel ! :)

Neo515 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127229

Szia.

Bontóban gyorsan körlbeszaladva 1XX számokkal találkoztam az 1,9 DTI-ken.

MAjd a raktárban is körülnézünk haverral és áttúrjuk hátha akad ott valami nagy fedeles cucc.

 

Ha nem lesz akkor marad a reszelés-de jobb lenne egy rendes gyári mint hegesztgetni.

Előzmény: passatatis (127227)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127228

És 53-as gázkar volt benne?

Mert annak a számát keresi sztem.

Előzmény: passatatis (127227)
passatatis Creative Commons License 2012.08.02 0 0 127227

Szeva

 

Ami nálam eddig volt az mind HDK248-volt.

 

Előzmény: Neo515 (127222)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.01 0 0 127226

Milyen nyomásos laszti ez?

 

Nem felejtettél ki belőle 1 rugót?

 

KZ régi labdáiban is 2 rugó volt.

1 a régi vákumos labdákban használt nagy rugó a gyenge-cca 0,5bárnál nyit és még 1 rugó kell pl. szelep rugó ami pl. 1,6bárnál nyit.

Berugózni kell a lasztit szerintem rendesen és jó lesz.

Előzmény: TDImixi (127224)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.01 0 0 127225

"nálam nagy colerrel 1barnal többet nem akar tölteni"

Semmi köze a coolerhez!

 

"mintha nem nyitna a geometria"

Ha nem nyitna akkor lenne nyomásod!

 

"0,5 bárnál nyitva majdnem teljesen mi lehet a hiba oka?"

Hát pont ez! ;)

Előzmény: TDImixi (127224)
TDImixi Creative Commons License 2012.08.01 0 0 127224

Heló mindenkinek olyan problémám volna hogy most építettem egy kettest 1.9tdi 10es elemes kz mechanikus adagolo Bv50 nyomásos labdával Előző tulaj 1.9 báron használta nálam nagy colerrel 1barnal többet nem akar tölteni a turbó padlón mintha nem nyitna a geometria kormot okádja pedig a labdát levettem membrán nem lukas kompreszoral nyomáscsökkentővel 0,5 bárnál nyitva majdnem teljesen

mi lehet a hiba oka? SoS!!!!!!!!!!!

 

TDI Golf4 Creative Commons License 2012.08.01 0 0 127223
koszi a segitseget!
Előzmény: Neo515 (127221)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!