Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Akkor miért nem csinálják meg? Vagy legalább a legolcsóbb de működő megoldásukat alkalmaznák akkor. A4-es lapra filctollal a viszonylatszám aztán kész. Legalább ennyi lenne. Délután úgy szálltam fel a 087-re hogy na ez most vagy menetrend szerinti 3-as vagy megint rohadt sokat késik a 10-es. Szerencsére a 3-as volt
Sőt, ma kettő ilyen hibával rendelkező MAN-t is láttam. És a Lackner Kristóf utcába egyszerre érkeztek meg mint 2-es és 10-es. Csak távolról láttam de biztosan nagy kavarodás volt
Amióta a menetrend ritkítása volt azóta a viszonylatjelzők is full hibásan vannak üzemeltetve. Lehet azért, mert több tartalék lett kevesebb forda és kevesebb törődés van a járművekkel.
Már napok óta így járja a várost, kétlem, hogy senki ne vette volna még észre a cégnél. A sofőr biztos tud róla, hiszen tuti kérdezgetik tőle az utasok, hogy hányas járat. Ha a sofőr ezt nem jelentette, az a baj; ha jelentette, és nem történik semmi, az a baj.
Pedig csak akadna helyette tartalék vagy legalább táblás/papíros megoldás. Szóval ez inkább a lesz@rják hozzáállást valószínűsíti. De tegyél panaszt, hátha lesz valami hatása.
Sopronban az MRP-087-es rendszámú MAN-en szerintem teljesen meghalt az OBU. Semmilyen külső kijelző nem megy, nincs hangos utastájékoztatás, és az OBU képernyője is teljesen fekete volt. A kedves sofőr még egy a4-es lapra ráfirkantott járatszámot sem helyzett ki a buszra, szóval igazából találomra ment a dolog. Szerintetek ilyen dologgal kapcsolatban érdemes esetleg panaszt tenni a Volánnál, vagy ígyis-úgyis lesz@rják?
A megyei Ikarusoknál olyat figyeltem meg, hogy szinte valamennyinek a homlokfaláról leszedték az Ikarus feliratot, vagy teljesen, vagy a 260 vagy 280 maradt fent.
Az AFF651, HZE113, illetve GNX313nál láttam csak, hogy sértetlen állapotban maradt meg.
Ez a helyi üzemegységnél alkalmazott policy, vagy ennyire szorgosan dolgoznak a relikviagyűjtök?
Rossz hír: A Rába Premier 291 prototípusát, a valaha Győrben közlekedett GTB-583-at szétvágták. Könnyű volt megkülönböztetni a többi csuklós Rábától, mivel a homlokfali kijelzőjén a viszonylatszám szorosan balra volt igazítva (a többin kicsit jobbrább volt kiírva a viszonylatszám), az ajtó előtti kapaszkodók szürkék voltak (a többin sárga), a többitől eltérő ülései voltak, és a csuklószerkezete is más volt belülről.
Emellett egy érdekességet hozzátennék, a hétvége folyamán, vagy ma (pénteken még biztosan nem) Sopronban a GYSEV pályaudvarnál visszatért a következő megállóhely bemondás, de csak angolul és németül, magyarul nem mondja be. És csak ott, Lackner Kristóf utca, autóbuszállomásnál nem mondja be a két nyelven.
Egy kérdésem lenne azokhoz akik otthon vannak ebben. Sopronban a KHA-778 MB Conecto O345G-vel mi a helyzet? Már legalább két hete nem láttam, és ahogy észrevettem KZX-522 Credo BN18 átvette a helyét. Véglegesen állították le Sopronban, vagy csak valami nagyobb probléma van vele, és még javítják?
Ez a példány Zalaegerszegen fog forgalomba állni, de nyilván akkor a Győrbe tervezett példányok is készen vannak, vagy hamarosan elkészülnek. Egy kommentelő azt írta, hogy a győri és a zalaegerszegi példányokon kívül mindegyik fehér lesz. A győri BYD-k szürkék, vagy sárgák lesznek?
Az MRZ-374 gyakorlatilag minden nap kint van, reggelente pl. 1-esen, de láttam már 7246 (21)-en, és a 33-ason is. Ha jól tippelek a KZX-522 most a KHA-778 helyett lehet kint, mert azt nem nagyon láttam a napokban. De ha ez nem helyes infó valaki javítson ki légyszi.