Szentpéteri?! Nem akarsz hozzászólni? Égő vagy. Nem szeretnék idáig süllyedni!! ''Fotós'' létedre egy ilyen átlátszó trükkel kerülsz címlapra... Hát gratulálok!
Hát nagyon remélem, hogy tényleg olvassa
Ha mindent tisztázunk (a kép hamis, stb..) akkor is marad egy valami, amit EGYSZERŰEN NEM ÉRTEK. Én ugyan teljesen kezdő vagyok, de valamiért nem lennék büszke magamra, ha egy hamis fotóval tenném híressé magam... A fotózás nem erről szól.. Vagy igen??
Akkor tulajdonképpen minden tisztázva van. Nem? Az egyetlen hivatalosan el NEM döntött tény, hogy a National Geographic címlapján lévő jégmadárról készült fotó hamis-e. Persze szerintem minden tiszta elméjű ember láthatja, hogy igen, ez hamisítvány...
És sok vitától kímélhetnétek meg magatokat, ha keresnétek egy hozzáértőt (ornitológust, vagy valakit, aki nagyon ért a PS-hoz.)
Egyébként holott??
Ha azt elhiszed, hogy az unicumos képen a madár kitömött akkor, mire gondolsz hol fotózták le???
Ott ahol nem lehet unikumos üveg??????
Ok, efelett úgy láccik elsiklottam. Mindenesetre elég nehéz követni az eseményeket "kívülállóként", mert egyelőre mindenki szűkszavú és titokzatos. Nem baj, én is türelmes ember vagyok, akárcsak eke... :-)
Bocs, de lehet, hogy Ti már kitárgyaltátok 100x, de pl. nekem még egyáltalán nem kerek a történet, pedig elolvastam ezt a topikot is, meg a "kellékeket" is.
Az egész kusza és zavaros, pl. azt se tudom, hogy az unimukkos képet ki csinálta (Sz.L.J., vagy eke, esetleg más). Jó lenne, ha elkészülne az a honlap, mert így nem sokat értek az egészből, pedig érdekel a dolog nagyon...
Én nem vagyok profi fotós, sőt.. Amatőr vagyok a javából, de szemem az nekem is van.