Ha itt van még az oldal gazdája: az OSM hiba vagy az útvonaltervezőé, hogy a Solt és Dunapataj közti, jelentős részben EV6 útvonal a térképen halvány, és nem is tervez rá?
Én egyszer próbáltam "azt a kaput", most a aug. 20-i hosszú hétvégén. A másik feléről is próbálkoztam (csak kíváncsiságból), a logisztikai park felől, de onnan sem találtam meg az átjárót.
Tegnap jártam arra kocsival, de nem jutott eszembe figyelni, de ezentúl majd fogom.
Dunakeszi déli része eleve problémás, pedig nagyon jó kis kört lehetne menni tőlünk (Róma) Szentendre - Szigetmonostor - Horány - Dunakeszi - Budakalász felé.
Ezt próbáltuk nemrég és sokat kellett tekeregni ott, mire visszataláltunk a régi 2-esre, ahol egyébként pont addig/onnantól van bringaút, ahol kikeveredtünk ebből az útvesztőből.
Mellé dumálsz mindenféle sületlen marhaságot miközben a KRESZ egyértelműen fogalmaz, tehát semmiféle állásfoglalásra nincs szükség.
Ha mást nem, legalább a kerékpározásra vonatkozó részt átnézhetnéd, mielőtt itt égeted magad. Bár e találó nickkel és hozzá tartozó hozzászólások után elsősorban szakorvosi segítség igénybevételét ajánlanám amíg nem okozol magadban és/vagy másokban kárt.
Ja, megint faszságot írtál:
1. Ha TILOS, akkor A RENDŐRSÉG SAJÁT, ÈVEKKEL EZELŐTT KIADOTT ÉRTELMEZÉSE SZERINT tilos. De ha megkérdezel egy jogászt a témáról, a mai napig nem egyértelmű, simán ráfogható a vknatkozó szabályra, hogy tilos=alkalmatlan"
2. Ha sáros, úton folyó munkák miatt járhatatlan stb., akkor egyértelműen használható a járda, ezt még az 1. pontban említett rendőrségi állásfoglalás is megemlíti.
3. Itt egy olyan helyről volt szó, ahol egyáltalán nincs úttest, sem tábla, ami tiltaná a kerékpározást.
A továbbiakban kellemes fröcsögést, szerencsére az ilyen idiótákat màr ki lehet iktatni, nem kell tovább olvasnom a marhaságaidat.
Értem. Tehát szokás szerint fogalmad sincs, csak szükségét érezted, hogy belepofázz.
Majd szólj, ha megtaláltad és tudod idézni a vonatkozó szabályt okoska!
1 hónapos fika nickkel nem bölcs dolog okoskodni, miközben tisztán látszik, hogy sík zokni vagy a KRESZ-hez, amivel azok táborának adsz élő egyenes adásban elrettentő példát, akik jogosítványhoz kötnék a kerékpározást. Téged látva, sajnos ezt még én sem tudom cáfolni.
Ugyanis az, hogy egy adott úttesten tiltva van vagy alkalmatlan (pl. sáros) a kerékpározásra még nem jelenti automatikusan, hogy a járdán lehet.
Mielőtt még nagyon magyarázkodni kezdenél: mikor utoljára ott jártam, még nem volt kitáblázva, hogy tilos kerékpározni, sem közvetve, sem közvetlenül, az meg, hogy sétánynak hívják, semmit nem jelent.
Az ugye tiszta, hogy ahol nincs/kerékpározásra alkalmatlan az úttest, ott szabad a járdán?
Ergo ott is, ahol mondod. A csengetés meg... sajnos nem.ilyen egyértelmű: van aki barom és "lecsengeti" a gyalogost. Más meg azért csenget, hogy ne ijedj meg, amikor melléd ér.
Ha már ez a hivatalos fórum, szeretnék térkép hibát jelezni:
Velence bícsen a "Kígyó nyelve sétány" ahogy a nevében is szerepel SÉTÁNY.
Nem pedig kerékpár út, még vegyesen se. Gondolom ezért vannak kitéve mindenfelé a "Kerékpár út vége" táblák.
Helyette viszont ahogy a mellékelt térképen is próbáltam jelölni:
Előbb a Tópart utca park felőli járdája lett "Gyalog és kerékpár út" (lila jelzés) a Viola utcáig,
onnantól pedig az úttesten van kerékpáros nyomsáv jelzés a tavasz u. - Nyár u. között induló új építésű kerékpár útig.
Ez úton kérem azokat, akik veszik maguknak a bátorságot, hogy betekerjenek a bícs parti sétányra, legalább ne csináljanak magukból hülyét, hogy rácsengetnek a gyalogosokra!
mennyire update most a térkép? Ez komoly, hogy a behajtani tilos táblákkal jelzett (3-4 km-es) szakaszokon tolni kell a bringát????? Van Vízmű engedélyünk..