Csak jelezném, hogy Szeptember 29-30-01, háromnapos ereszd el a hajam offroad buli lesz Béren.
Aki járt már ott tudja milyen a pálya, aki nem, annak meg mondanám, hogy vannak könnyed részek, de van kihívás is bőven. Lehet feszegetni az autó határait. Egyedül is autózhatsz, de nem tanácsos. Inkább be kell állni a sorba valamelyik induló túrába, (ilyen naponta több is van és nem nézik ki az ismeretleneket maguk közül) mert ha beragadsz, kihúznak,segítenek.
Figyelem! Mimózáknak nem ajánlott, hamar lehet "harci sérüléseket" szerezni a vasra. (Hopp egy tükör, /illik behajtani túra előtt/ hopp egy hátsó lámpabúra, hopp egy lökhárító sarok, hopp egy kis horpadás, hopp stb) Tehát ennek olvasatában tessenek nekivágni!
200 hektáron lehet csapatni az erdőben. Vannak spec részek is, ahová viszont csak épített autóval tanácsos bemenni, de mindenki maga dönti el. (én bementem az akkor még széria Patrollal, 2 óra alatt szedtek ki)
Kerestem a számlát de nem találtam valahol a 13kerbe vettem a ventilátort 8-90000Ft volt és egy laposvas kell hozzá a hűtőburkolatra felfogva alul a takarólemezbe is két lyuk és beköt direkt + az elmenő vízbe zsiga vízgomba vezérli de ritkán kapcsol be még melegbe is.Ha kell kép rakok fel.
sziasztok! úgy néz ki van minden eladó akár komplett autó is de már darabokban! felújított motor stb... 2 autóból van alkatrész ugyh ha bármi kell hívjatok! 06 30 8122848
Köszönöm a segítséget, a második megoldás kicsit barátságosabbnak tűnik, de ha azzal nem oldódik meg, akkor marad az első megoldás. :) A telefonszámot azért elmentettem, hátha segítségre vagy kérdésre lesz szükségem.
1, a karosszéria 6 vagy 8 ponton van hozzácsavarozva az alvázhoz ami tartja a motort a tankot és szinte mindent. Erről le lehet emelni a kasznit. A csavarokat kiszedve a hátsó részt kell neked megemelni annyira hogy hozzáférj a tank tetejéhez. Ha van csápos emelő meg pár óra szabadidő akkor ez a célravezető.
2. a másik lehetőség : ha szemben állsz az autó hátuljával, bal oldalról kb az 1/3 autó szélességénél a karosszéria és a tank között hátulról előre találsz egy pár vezetéket ami a tank tetejére megy, csatlakozóval oldható ez a csatlakozó szokott elrohadni az idő folyamán! 2 vezeték van benne 1 földelés és egy vezeték a tank szintjelzőhöz. Ha a kaszni felől jövő 2 vezetékeket összezárod és ráadod a gyújtást, akkor a műszer tele állapotot kell hogy mutasson, itt cserélni kell a csatlakozókat és javítható / jegyezd meg melyik vezeték melyikkel volt összekötve, ellenkező esetben rögtön teletankot fog jelezni mindig/. A tank felől jövőkre köss ellenállásmérőt, ezzel ellenőrizve hogy jó-e. / ha nulla akkor elszakadt vagy oxidálódott, ha valamekkora ellenállást mérsz akkor jó/
A másik gond a tank tetejére menő vezetékekkel az szokott lenni, hogy az egyik forrasztva van a másik csavarozva és ez eloxidálódik vagy elrohad és ez nehezen javítható csak ha kiveszed a tankból és tudsz rá vezetéket forrasztani. Ehhez leveszed a tankot és felújíttatod, azután a fenti lépések és visszaszerelés.
Sok sikert én már túl vagyok ezeken most már működik a visszajelző.