emberek! ez most, Photokina után 2 héttel akkora hír? főleg h u.ezt a "prototípust" már februárban bemutatták?
amúgy azt pletykálják, h a végleges A77 nem is így fog kinézni, ez még a februári állapot, amikro hagyományos tkörben és OVF-ben gondolkodott a Sony, azóta lett SLT és EVF.
iso és wb gomb tutira lesz, sőt szerintem kihajtható kijelző is.
Nekem az a fura, hogy meghagyták a különféle Scene módokat, amiről már többen panaszkodtak, hogy inkább M1 M2 M3 opció lenne az MR+előhív helyett. Ilyen gépen valóban talán nem volna annyira fontos... Nekem úgy tűnik, hogy egy tanulmány, miként lehetne az A700 meglevő alkatrészeit átcsomagolni - a formaterv is sokkal kockább a mostani A700-hoz képest.
Haho, nekem van egy "felesleges" A700. Malaysiabol van, tartaleknak vettem. Grip szenzoros VOLT. Valami fura firmware volt rajta (lehet, hogy 5-os?), mashogy neztek ki a menuk, es be lehetett allitani ISO12800-at is. Sajnos miutan "updateltem" a hivatalos 4-es verzioval, a grip szenzor eltunt a menubol, es mar ez is csak ISO6400-at tud, mint a masik gepem. Viszont van benne magyar. Kell valakinek 150-ert? Tartozek nincs hozza semmi, csak egy sapka az objektiv helyere, de a kiprobalas idejere tudok adni mindent.
Nézegetni sosem kár, bár alapvetően egyik masina sem komponálja meg helyettünk a képet akár 987 vagy csak 3 AF mező segédkezik a dologban.
A nagyon sok mező azért zavar, mert már a 3-nál több mezőt nem tudom kordinálni és értelmezni. Néztem én is egy D700-ast a középen összezsúfolt 50 akárhány mezővel és nem tudtam vele mit kezdeni. Szerintem 5 bőven elég ugyanoda. Minden ruhagyűrődésre minek fókusz mező?
Ráadásul ahol fontos lenne, képsarkok felé 2/3 pontnál a Nikonnál sincs egy mező sem. Hamár sok van miért nem szórják szét jobban mondjuk a max. huszonakárhányat?
Szóval A900-am úgy használom, mint annó Dynax9-em egy, nagyon ritkán három fókuszmezővel. A gyorsaság és pontosság nekem fontosabb tényező mint a db szám. A D9 és az A900 is iszonyat pontos még félhomályban is segédfény nélkül is.
Nekem ez fontosabb, pedig szoktam gyorsan mozgó témákat is fotózni.
Érdekes az új C7D ötvözi a sok mező használatát elvemmel, mert zónákra szedi az AF mezőket. De kérdem akkor miért nem elég 5db nagyobb kiterjedésű, minek a rengeteg apró szorosan egymás mellett?
Pl. azt sem értem állítólag 10db asszisztens AF pont támogatja a 9db-ot a vázamban. Ezek hol vannak és egyáltalán mi a túrót csinálnak?
Ha valaki érti és elmagyarázza nekem, megköszönöm!
Az az igazság,hogy nem gondolkozom más márkában,de azért nézegetek más tipusokat is.Aztán valamilyen nikon tesztnél megakadt a szemem ezen fókusz dolgon.Múltkor egy videót néztem a canon 1d mark IV fókuszkövetéséről,aztán pont találtam egy hasonlót az sony a900 -ról is.Na ekkor merült fel bennem a kérdés,hol is állhat az én kedvecem fókusz témában.
Köszi szépen az infót!Igazán nem volt gondom nekem sem az a700 fókuszával,csak okosodni szerettem volna egy kicsit.Meg láttam egyes nikon gépeken 51 fókuszmező volt a keresőn és gondoltam az a900-on is valami hasonlónak illene lennie.Ha már fejlődgetünk ugye.Ha váltanék én is ezt tenném,de nekem még bőven megfelel a 700-as.Az hogy meg nem FF külön jó mert főként természetfotóra használom.Bár egyszer megtapiznék egy 900ast is. :) Kár hogy nincs személyes "fórum" ahol találkozni lehetne hasonló beállítotságú halandókkal!
Az A700 fókuszpontjainak elrendezése sokkal kedvezőbb és több is van belőle 11, míg az A900-ban 9 középrezsúfolt AF pontokkal ellentétben. Igaz állítólag az A900-ban 11db aszisztens pont támogatja a 9-et.
A gyakorlatban nekem az A700 használhatóbb volt, főleg a 4db sarokpontra kirakott mező. Gyorsaságra neke nem volt érezhető különbség, talán a régi MAF vázból csavargatós obik szaladnak egy hangyányit gyorsabban az ff kamerán.
Alapvetően az A700 nekem minden szempontból egy nagyon gyors gép képében marad meg, főleg a 7D után!
Sziasztok márkatársak!Én eddig csak követtem a fórumot,de most lenne egy kérdésem autofokusszal kapcsolatban.Az a700 fókusza mennyivel sutább a a900-nál mert a fókuszpontokat elnézve nem nagyon?Nem mintha kevés,vagy rossz lenne a 700-as fókusza,csak gondoltam az egy más kategória.
A700 obi nélkül, kb 10x töltött akkuval, enyhén karcos LCD-vel, ezen kívül kifogástalan állapotban minimális expoval, egy év hivatalos magyar garanciával akár számlával eladó.
Én rawot, konvertáláskor meg srgb kimenetet. Ha egyszer ugyis mindenki srgb-ben látja, felesleges belekavarni más szintereket.
Nálam ez az ujabb képsornál szaturációkülönbségen kivül csak annyi látszik, hogy a 7d adobe ugyanugy picit rózsaszinesbe viszi el a kék eget és vadabbak a szinek
Azt ugye tudod, hogy az adobe szintér megjelenitésére a monitorok elég kis százaléka képes, a hétköznapi megjelenítők és laborok sRGB-t használnak. Nálam pl a 7D-s képednél az ég eléggé fura szinű, az a700as egek olyanok mit amit én égnek ismerek.
Nemrég lettem A700 tulaj. Korábban KM 7D-t használtam. Azok tanácsát, észrevételét kérném képbeállítással kapcsolatban, akik szintén használtak már 7D-t és A700-t.
A 7D-n EmbedAdobeRGB szintérben fotóztam, ez adta monitoron megjelenítve a valósághoz legközelebb álló színárnyalatú képet jpg-ben.
A700-ban végigpróbáltam többféle beállítást jpg-ben, de eléggé eltérő színvilágú képek jöttek ki, zömében fakóbbak, és a valóságtól eltérő színekkel.
Leginkább a Vivid (kontraszt +1, telítettség +2, élesség +2) egyéni beállítással értem el azt a színvilágot, mint amit a 7D-ben megszoktam, és leginkább ez hasonlított a valóságos látványra a monitoron megjelent képpel összehasonlítva
Érdekelne, hogy ki milyen beállítással használja az A700-at? Tényleg ennyire fel kell-e húzni még a vivd beállítást is?
Megpróbálok néhány fényképet feltölteni az érzékeltetéshez:
Az előtérben álló épület teteje tényleg élénkebb színű, ill a fala is élénk sárga.