Mennyit mész egy évben? Sokat autópályázol? Ezeke szerint válassz a 4 évszakos gumi és a külön téli kerékszett között. Ha sokat mész távolságra, pályázol, érdemes ugyanazt a kerékméretet venni, mint a gyárilag szerelt és rá téli gumit. Ha mindenféle úton mész, nem jellemző a nagyobb tempó, esetleg rossz minőségű, kátyús utakon is, akkor érdemes utánanézni egy váltóméretnek 16 zollban, arra egy kicsit ballonosabb gumikat télire. Mondjuk egy 205/55 R16. Fontos, hogy utánanézz, a féknyereg miatt felmegy-e a 16"! (Nekem JD van, Ausztriában vettem, gyári 16, de amikor átvettem, közölték, hogy nem kérhetek 15"-os téli szettet, mert nem megy fel. Lehet a hegyes vidék miatt Ausztriába más féknyergekkel szerelték, mert ugyanilyen autóra Magyarországon meg felment a 15") Ha keveset mész egy évben, elég lehet a 4 évszakos is, de azt tudnod kell, hogy az se nem annyira jó nyáron, mint a nyári gumi, és nem is annyira jó télen, mint a téli gumi. Egy benézett féktáv, koccanás rögtön kidolgozza a normális második kerékszett árát!
Tudomásom szerint 10 évnél továbbra nem érdemes tervezni vele. Nekem 8 éves az autóm, még az eredeti szetteket használom a gyári nyári szettes szenzorokkal és a téli kerékszettbe a kereskedő által tett utángyártott szenzorokkal. 130000 km-nél állok, most lesz a téliek cseréje, mert lementek 4mm-re. (90%-ban autópálya, kicsi a kopás) Én már belekalkuláltam a szenzorcserét is, mert ne szeretném ismét levetetni a gumit 1-2 év múlva ha bedobja a lámpát. A nyáriak gyári Continentalok még elgurulnak 1 szezont, aztán szintén csere szenzorostul. Nem olcsó, de ha ismét kifut 8 évet és 130000 km-t akkor szerintem kibírható. Én a helyedben úgy kalkulálnék, hogy ha lefutod a következő gumikat 3-5 év alatt, akkor addig kibírják a szenzorok, ne cseréld. Barkácsmódszerrel, gányolással láttam már cserélni elemet, de elvileg nem lehet, bele van öntve az elemre egy lezáró anyag.
Személyes véleményem, hogyha nem jársz olyan helyeken, ahol tényleg kell, akkor felesleges a téligumi, vegyél egy négyévszakost, az Magyarországon pont elég.
Tompított H7 helyett M-Tech Pro Smart LSPROS7 led 13000Ft/pár kifogástalan vetített képpel,hűtéssel, plug/play kivitelben összehasonlíthatatlanul jobb fényerővel működik.
Tompított ok, jövő héten megy a reflektor és a statikus kanyarfény. JD C'eed-be raktam, fejlettebb canbusra az eladó próbát javasol, elvileg tudja.
Használta már valaki a Kia Navigation updater verzió frissítést? Én pár napja "tettem fel", de az égvilágon semmi változást/újítást nem látok rajta, pedig úgy tűnt sikerült végigvinnem.
Vagy itt is arra utaznak, hogy vedd meg ~40k-ért a hivatalosat a connect store-ból? Na arra várhatnak :)
valószínűleg a felcsatolandó fájl mérete meghaladja a megengedetett, vagy átkonvertálod vagy van vmi tárhely ahová fel lehet rakni,én mindig az elsőt választottam
Tudna valaki segíteni? Csatoltolni akarok egy videót a hibajelenségről de nem engedi feltölteni és így el sem küldi az üzenetem.Valamilyen leketromos zaj (szerintem) a műszerfal mögül jön, ha állítgatom a hőfokszabályzót hol erősebb hol gyengébb...... Tudja valaki mit is keressek mi okozhatja ezt? Segítséget előre is köszönöm! Videóval akartam feltölteni de nem engedi :(
Segítség ill, tanács kellene. Adott egy 2019-es Kia Ceed SW 1.4 T-GDI nyomógombos alap fejegységgel. (96170-J7100WK) Ezt cserélném másik gyárira. (96560-J7300WK)
Azt szeretném megtudni, hogy ez egyáltalán csereszabatos készülék-e ebbe a típusba vagy esetleg nem. Csatlakozók stimmelnek-e, stb... Kell a beszereléshez/beüzemeléshez diagnosztikai berendezés? Tud valaki megoldást javasolni?
Sajnos én sem jöttem még rá. A sebesség asszisztenst kikapcsolom mindenestül minden egyes indulásnál, ne pittyegjen és ne is jelezzen, rengetegszer tévesen érzékeli a táblákat. A pihenős figyelmeztetés is bosszantó, hogy kerülgetem a gödröket és nyavalyog, de az még elviselhető.
Tévedtem, amikor azt modtam, hogy ajtónyitás után csak a "Kormányforg. közben nyomja a START gombot" üzenet van, és minden más működik.
Nem volt index sem egyik oldalra sem, de volt vészvillogó.
Az ajtók is rapszodikusan nem zártak be (volt, hogy a jobb első, volt, hogy a bal hátsó maradt nyitva), kinyitásra megszólalt a gyári riasztó.
Áttapogattam/megmozgattam a biztosítékokat a motortéri és a vezető oldali biztosítéktáblán (kiégve egyik sem volt), erre sem történt változás.
Aztán az egyetlen dolgot tettem, amit felhasználóként esetleg hasznosként megtehettem - levettem az akksiról a - kábelt, és pár perc után visszaraktam.
Erre helyreállt minden. Nincs kormányforgatós üzenet és piktogram, működik az irányjelző, ajtók rendesen csukódnak.
Szerintem nagyjából ott van, nem szoktak rám villogni. Nem látok sok szórt fényt, élesen látszik a vízszintes vonal a világos és sötét területek között.
Nyitás után azonnal az alábbit írja ki a műszercsoport LCD-n:
"Kormányforg. közben nyomja a START gombot" Alatta a kormányfogatásra utaló piktogram.
Találkoztatok ilyennel?
Nem érzékelek (még) semmilyen működési zavart, (még) lehet vele közlekedni, időnként hanggal is megerősítve figyelmeztet erre az üzenetre, mely csak akkor tűnik el rövid időre, ha váltok a kijelző funkción (iránytű, keréknyomás, átkapcsolás beállítás módra, üzemenyagfogyasztás).
Tudtok javasolni megoldást? Lesz ebből esetleg leállást eredményező baj?
Egy kérdésem lenne Kia ceed kombi 2016-os hátsó lámpa féklámla nem működik, nem égett ki cseréltem az izzót melyik biztosíték lehet az ami vezérli? vagy más lehet a probléma? Köszönöm!
A cégtől új Kia Ceed SW My25 Gold 1.4T-GDI DCT-t kaptam.
Van sebességkorlátozás felismerés és vezető éberség is.
Nagyon szeretném úgy beállítani, hogy
- minden induláskor azzal a funkcióval induljon, amikor ugyan kijelzi a felismert korlátozásokat, de nem jelez, nem siporászik, illetve
- figyelmeztet az elöl álló autó távolodására, de a "fontolj meg egy pihenőt" funkciót (mindkettő ennek az "éberség ügynek a része) kikapcsolnám.
Sokat megyek, sokszor alárendelt utakon, lassítás-gyorsítás, esetenként túllépés óhatatlanul része, csakúgy, mint a "kacsázás" (kinézni index nélkül, visszajönni, úthibákat kerülgetni, ...)