Visontára a kilencvenes évek elejéig járt fel Bz Füzesabonyból - a teherpályaudvar vasutas dolgozóinak szállítása miatt - de "mezei" munkások tudtommal nem vehették igénybe.
Az éj leple alatt egy Bhv/By/Bx/Bzx-ekből, valamint a BDt 308-ból és a Btx 011-ből álló S-menet Szolnokról felért Szerencsre, valószínűleg hamarosan már Újhelyen lesznek.
azt tudakolom tisztelettel, hogy az 1940-es évek végén voltak munkásvonatok a diósgyőri vasgyárba, ezek meddig közlekedtek? Na még vajon meg voltak hirdetve a menetrendben is, vagy csak a diósgyőri munkásokat értesítették róla? Volt máshol is Borsodban ilyen munkásvonat egyébként? Ózd, Kazincbarcika, Borsodnádasd, szuhakállói bánya, stb?
A vezeték nem lógott, a szedőhöz meg nem láttam el sajnos. Nyílt vonalon kellett átszállni egy másik Flirtre, de az utasok nagy része leszállt, miután vésznyitóval ajtót nyitottak.
Valamelyik majom annyira ugatott a kalauzzal, hogy ott hagyta a rollerjét.
586 Isaszegen legel már egy ideje, 503 17:30 helyett 18:00-kor hagyta el a Tiszait, 506 is +16-al jön (Rongálás miatti késés). Van esemény ma is a 80-ason.
A vágányzár előkészületei valószínűleg. Viszont jó pár éjszaka, jún. 28-júl. 1., aztán júl. 7-12. között Patak-Újhely között is vgzár lesz. Csak nem a kisvasúti híd bontása?
Sziasztok! Hetek òta nem látom az emigen egyetlen egy szergejt sem az újhelyi oldalban a belèpő terhesekkel. Mi ennek az oka? Talán a Liszka-Patak-Újhely között a rossz pálya vègett nem járnak a tehervonatok?