fil!Ez már egy jó hír a számomra!Szentmártonkátán lakom. Keszi kb 40-45 perc.Ha tudnál valami elérhetőséget azt megköszönném!Meg persze egy kis infót,hogy mibe került.és mikor/ az infláció végett/. Azért ha valaki tud közelebb megbízható olcsó gyors /nem tudom van-e ilyen/ szerelőt megadhatná az elérhetőségét/ Az ár azért érdekel nagyon mert 3 hónapja nem kaptam fizut/
Nekem mikor ilyen légzsák hibakód volt, azt egy kontakthiba okozta. Valamelyik ülés alatt volt az a csatlakozó ami hibázott. Állítólag csak meg kellett tisztítani. azt nem tudom te merre laksz. Az a szerelő aki csinálta, az Dunakeszin van.
Sziasztok!Bakker nagyon letörtem.Képzeljétek megakartam csinálni a hátsó ajtónyitó kar világítását /azt a kis zöld ledet/ nem sikerült. Sőt a légzsák kijelzője kigyúlladt közben és nem bírtam eltüntetni!Tudtok adni olcsó jó szerelő címet telefonszámot vagy valami elérhetőséget? Lehet,hogy gépre kell dugni mert ráadásul azt is csinálja,hogy néha nem akar indítani.Olyan mintha le lenne merülve az akksi,de nem.Adjatok légyszi tanácsot mert soha nem csinált még ilyet!Ez miatt nagyon szarul érzem magam!Segítsetek ha tudtok!Ha van kérdésetek a jelenségekkel kapcsolatban bővebben is letudom írni csak most nem. Köszi előre is! JA a lednek semmi baja egy 4,5 voltos elemmel lett kipróbálva úgyhogy biztosíték hibára gondoltam de nem. Azok jók. Ezután kezdődött a hibakód
Sziasztok!Egy kicsit rég jelentkeztem már de egy ötletem van a gps-el kapcsolatban.Mi lenne ha a fejegységet kicserélném és úgy lehet,hogy az írott cd-t elfogadná!Szerintetek jó az ötlet vagy kudarcra ítélt?Ja a fűtéshez hozzá sem fogtam.nem volt bátorságom.A telefonnal kapcsolatban is van kérdésem méghozzá,hogy a hívószámot nem jelzi ki valamiért és így sokan fel sem veszik a telefont.Javaslatokat szívesen fogadok!Köszi
Na majd ha jobb lesz az idő a műanyagok nem szeretik ha ridegen feszengetik őket...
Más. Sikerült gyógyírt találni a lógó szivargyujtó dugóra. Vettem egy hosszabbítót (850Ft) amit kis faragással sikerült úgy beszorítani hogy a lehajtós rész visszazárásával befesziti a helyére. A hosszabbítót meg elvezettem a váltó előtti tartó mélyedésbe.
Én egyben szedtem ki az egész panelt (már hirtelen nem is tudom miért).Szerintem ha kiszeded, letéped a sok tyúkbelet és alulról már látni fogod hogy lehet kiszedni egyesével.Nekem az egyik gomb megvilágitó égője pislog néha, vsz. érintkezési hiba.Most valahogy nincs kedvem kinozni, majd egyszer.
Nekem is két hónapja van meg eddig nem volt gondom (aksit és gyertyákat cseréltem).
Azokat érdemes megnézni amiket úgy általában minden más eladó autón szoktak motor futómű fékek váltó. (Csak itt annyi apró dolog van hogy gyakorlatilag fél napos ellenőrzés lenne) Meg persze ami épp eszedbe jut miközben lenyűgöznek az apró szépségei, praktikuma. Nekem például fel sem tűnt hogy 3 nokian és 1 pirelli gumi van rajta (persze új volt mind a négy). a nepepr ebben nem hazudott "4 új téligumi" Ki kell próbálni ha tetszik megvenni és remélni h nem romlik el semmi mint minden használt autónál:-)
Nekem már lassan egy éve van meg 1.9 jtd,és teljesen meg vagyok vele elégedve,eddig csak olajat,szürőket,hatsó fékbetétet cseréltem benne kb.8000km alatt meg takoltam bele.Szerencsére én vagyok a második tulaj:))) garantált 182000 km volt benne.A futómű egyetlen hátránya elöl van mégpedig az,hogy az alsó gömbfej egyben van a lelgőkarral,viszont ha cserélni kell legalább a szilentek is újak lesznek,de azért nem kell sürün cserélni és nem is olyan drága.Egyébbként nekem minden jó benne,még a cd tár is csak nagyobb gödrökben ugrik meg.Nekem ez az első diesel autóm,de a mai benzinárak melett nem is kéne benzines.Sok sikert! üdv mindenkinek!
Nekem még sok tapasztalatom nincs, mert csak kb. 2 hónapja van meg. Eddíg nálam egy igazolható kontakt hiba volt és egy van aminél szintén ilyesmire gyanakszom. Egyik sem veszélyes dolog. Nekem úgy tűnik, hogy ezen a területen lehet számítani leginkább apróbb hibákra. Amúgy szerintem egy jól összerakott gép. Gondolom sok függ az "előéletétől" is.
Én már szedtem ki a kapcsolót.Valami nagyon vékony dologgal kell alányúlni (kés vagy vékonyabb csavarhúzó, de óvatosan,ne hogy sérüljön a környéke) kicsit kikésztetni, aztán ki lehet finoman emelni a helyéről.Széthúzod a csatlakozót és már a kezedben is marad.
Az elektromos ablakemelőm gombja gyakorlatilag "lóg" az imádság tartja működik de nem használtam csak óvatosan eddig. Azt olvastam ki lehet cserélni és filléres költség (jól tudom?) De hogy szereljem le? Eltörni nem akarom...
Elszántam magam. Már régóta tervezem az autó vásárlást. Nálam is az autó olasz:) A Lybrával már régóta szemezek, néztem még melette 166ost is de vagyonadó miatt azt kilőttem.
Vásárlásnál mire kell oda figyelnem? Mik a Lybra típushibái?
Azt néztem hogy a futóműve megbízhatóbb az alfáénál, hallottam még elektromos hibákról, meg a belső kapcsolok, és szellőzők rövid életűségéről.
Hogy őszinte legyek már nem emlékszem hol kezdtem de annyi biztos,hogy a kézifékkar burkolatát le kell szedni.A két első ülésnél oldalról van 2 csavar, a kéztámla alatti kis rekesz alján lévő kis gumit kivéve megint 2-t találsz.Aztán a hátsó ülések felől kiszeded a hamutartót, ott is lesz asszem 2, meg ha jól rémlik a hátsó ülésektől nézve jobb és bal oldalon lent megint 2.Legalábbis igy rémlik igy hirtelen.Ha leszeded a burkolatot, ez alatt találod a váltókar körüli rész csavarjait.Azelső burkolat tovább bontása asszem a hamutartó vagy a pohártartós rész leszedésével indul.Majdnem másfél éve szedtem szét apróra, azért nem emlékszem biztosan.Nézd körbe az első panelt, hogy nincsenek-e oldalról is csavarok!Ha el nem felejtem, holnap behasalok és megpróbálom felidézni a műveletet.Sokat oráloztam vele én is mire rájöttem.Előtte dobjál be egy felest :-)!Vagy kettőt...
Sziasztok! ez a xenon csak egy kósza ötlet volt .a fűtés szerelésem jobban izgat lehet hogy, holnap rászánom magam.de még mindig nem tudom hogy,hogyan kezdjem.félek tőle pedig jó lenne megcsinálni.
Vigyázz az utólag beszerelt xenonnal. Egyre inkább kezdenek "rászállni", és aztán mehetsz vizsgára + bírság - ahogy hallom. Sajnos többnyire a sok utólag beszerelt xenon az ami kiégeti az ember szemét, a szemét. Én is gondolkodtam rajta, de úgy vagyok vele, ha egyszer én utálom, hogy elvakítanak, akkor én sem csinálom. Szabályosan a xenont csak autómata magasságállítóval és fényszórómosóval szerelt kosikban lehet beszerelni. Az meg természetes, hogy ezekhet a reflektort is erre tervezik, mert a xenon szélessebb sávban nyomja ki a fényt, ezért is vakít el, ha nem erre tervezték. A xenonos fórumokban erről többet tudnak.
XENON: Nekem volt 1 egész hétig de nem nagyon vált be. Ha úgy álítottam be hogy lássak vele akkor folyton villogtak. Berakni sem túl egyszerű mert beleér a vége a fényterelő kupakba + nem kerül a fokuszpontba mint a halogén. (Persze lehet hogy van jobb készlet is)
Tolatólámpa: csak 1 van! A túloldali párja a ködlámpa.
A Xenon nem csak a fényszórómosós autókban szabályos? Egyébként én meg vagyok elégedve a gyári világítással. Az előző autómhoz képest gyakorlatilag fényárban vezetek:-) Egy világítós kérdés: Tolatólámpa 2 darab van? Mert nekem csak egy világít...
Helló!Megint kérdeznék tőletek! Xenon van-e valakinek és ha igen saját szerelés vagy szerelő csinálta? Ha saját szerelés akkor milyen a cucc /típus/ és mibe fájt? Nehéz megcsinálni?
Sziasztok!Köszi a infókat ma már nem de holnap megnézem.Arra is adhatnátok ötleteket,hogy miket kellene lebontanom ahhoz,hogy a lábfűtésem is működjön?Szerintetek nagy meló?Nem vagyok egy autószerelő típus!Már a múltkor is kérdeztem,hogy lakik-e valaki a közelembenn?/Szentmártonkáta/vagy ilyet nem szabad?Nem ismerem az etikettet ,még csak most kezdtem el írogatni. Sziasztok
Hello fiúk! Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valamelyikőtök, hogy a riasztónak a kikapcsolója az a kis kulcsos hol található az autóba, mert a lybra kézikönyv képen(amit le lehetett tölteni) sajnos nem látom.Fogalmam sincs, hogy hol lehet. Kösz a segítséget!
A csomagtér telók nálam ugyanúgy működnek, mint nyáron.Vszinűleg ilyen hideg időben a tiéden ritkul bennük a gáz, csökken a nyomása.Anno a Nissan-omon volt ilyen gond.Nem cseréltem mert eladtam, aztán jött a Lancsa.
A riasztót rá tudom tenni:-) szóval ha kinyitják az ajtót megszólal:-) Egyébként relative biztonságos helyen van. Azért szerencsére nem mindennapos jelenségről van szó, de eddig egyenes összefüggés van hideggel és az olvadó- fagyó csapadékkal. Ezt csak tavasszal tudom majd cáfolni. Érdekes hogy a gépháztetőt nem írja. Egy kérdés a csomagtér ajtó teleszkópok csak télen nem hajlandóak segíteni a mozgásban vagy "örökre megfáradtak"?. Tavasszal ez is kiderül:-) Vagy másnak is dermedtek télen?
Az azért sokkal rosszabb ,ha nem zárható. Ilyenkor legalább zárt garázsban tudod hagyni? Nekem úgy tűnik nem függ ennyire a hidegtől (bár nyáron még nincs tapasztalatom). Viszont legalább zár rendesen. Tényleg, azt nem jelzi ki, ha a gépháztető van nyitva? Ugyanúgy mint ahogyan az ajtókat. Erre nem találtam mé semmit. Mert nálam nem, de nem tudom, hogy ez hiba vagy sem.