Tisztelt forumozok olyan kérdésem lenne mit tegyek van egy MF70-es totám és nagy melegben fél ora járatás után nem birom leálitani anyira tul melegszik minden burkolata felvan rá rakva igy nem értem mért nem hüti rendesen magát ,tud valaki valamit ezekröl a rotákrol.
Azt hiszem 225ccm a motor mérete 40-es keverékkel használom husqvarna keverék olajat teszek a benzinhez kérlek segitsetek.
Tegnap javítottam a szomszéd Robi56-osát. Az amúgy nem régi pofák pont ugyanígy törtek szét. Az öntvény tele volt NAGY zárványokkal, ezek mentén repedt el.
Csak 4t motor van meg 55 lehajtás? akkor még igen sok minden kell. A kis robik alsó és felső része 2db szemes csavarral kapcsolódik ott "csereszabatosak" egymással (kuplungnak egyeznie kell)
És hogy a motort rá birjam tenni a hajtásra mit vegyek meg hogy össze birjam tenni a hajtást a motorra kell kuplung csészét felülre a motorra és mi kell hogy a motor meg álljon a hajtáson? És akkor az eredeti robi 56 a hajtása hogyan néz ki mert külsőre totál ugyanaz mint a robi 55 hajtása mit változtattak meg benne?
Kocsi vontatáshoz jó lesz amit gondoltál, ROBI 55 lehajtással növekszik a vonóerőd, nem lesz gyors, de cserébe erősebb lesz, mintha az eredeti ROBI 56 "csizmát" használnád.
Érdeklődnék olyan felől hogy van egy robi 56 motorom alja nincs neki úgy kaptam és szeretnék hajtóművet venni hozzá a robi 55 ét és akkor kapok egy 56 osat hogy mit kell vennem a hajtáson kivül?
Alkatrész??? Tavalyelőtt vettem a képen látható, állítólag gyári pofákat a Robix-tól. 2-3 alkalommal volt használva. Ránézésre már észrevettem, hogy elég silány minőségű, sajnos már nem olyan mint régen.
Ahogy mondod, ezért értetlenkedtem, hogy hova szeretne szűrőt. Az MTD láncfűrészben pld filccel oldották meg. Ezen pedig gyárilag van egy fém szűrő, ami simán eltömődik ha retkes a tank.
Amit leírtál az természetesen nem működik.A 100v feletti érték a töltő tekercs álltal gerjesztett feszültséget jelöli.Nekem egy csk 03 assal volt bajom.KB 60 voltot adott le ez arra volt elég,hogy néha-néha adott szikrát.Megtekertem és most már tökéletes.Teljesítményt és nem ellenállást kell mérni ennyi az egész.
Egyszerűbb lenne, ha tudnánk, hogy az új tekercsnek mennyi az ellenállása.
De itt a lényeg az hogyan csináljuk, hogy az olcsóbb legyen, mindenki szeretné megcsinálni saját magának, mert elég sokan vagyunk akik ezért nemszeretnénk fizetni.
A segédberendezéssel kapcsolatban: nekem az jut az eszembe, hogy csinálok egy olyan vasmagos tekercset aminek a két pólusa közé befér a gyujtótekercs vasmagja.
Az általam készített tekercs a primér-(váltó feszültséget vezetek rá) a gyujtó tekercs a szekunder
(ha zárlatos akkor melegednie kell).
Feszültséget azért nem írtam, mert ez csak az én véleményem, nem vagyok szakember.
Az mit jelent, hogy 100 volton felül jó a gyujtás.
Csak ettől kisebb feszültségen mutatható ki a menetzárlat?
Szücsiben lakom . Vettem kondit de még időm nem volt kicserélni .Attól hogy új a gyertya az is lehet szar. Te hol laksz hogy Pásztó 22 kilométerre van tőled?
Ki lehet mérni,de ahhoz kell egy segéd eszközt készíteni.100 volton felüli tekercs feszültséggel már jó a gyújtás az alatta levő tartományok tekercs menetzárlatra utalnak.
Bocs de egyszerre két szálon futok.Tegnap kicseréltem a megszakítós gyújtásába a Robi 155 gépnek a megszakítóját újra ,mint írtad új csavar rugós alátét minden oké. Ment is faszául járattam indítgattam minden oké. Ma akartam vele rotázni a kertet be nem tudtam indítani.Holnap veszek Pásztón egy kondenzátort az még nem lett cserélve hátha az a baja.Úgy látom nem érdemlem meg a kétütemű gépet. Pedig jobban szeretem mint a Honda motoros kapát mert gyorsabb szerintem szebb munkát végez(ne ha menne). Szopat a gép! Megint ott tartok hogy fogalmam nincs hogy mi történt. A gyertya is új . Kezdem feladni a reményt a gép iránt.
Elnézést, írod, hogy valamelyik tekercsnél, 4 tekercs van benne, 2 a világító tekercs, ez össze van kötve és egy kivezetése van azthiszem fekete, 1 a nagyobb ez a gyujtó tekercs (töltő) és mellette egy vékony ez az impulzus tekercs. A két utóbbit kell mérni.