Keresés

Részletes keresés

alex_86 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 13551

Ezüstpart témára visszatérve. Az Elvirán tanulmányozva a szupertitkos menetrendet, az alábbira következtethetünk.

 

A Schlieren szerelvény fordája: 15807 Ezüstpart - 16806 Aranypart (Záhony) - 16809 Aranypart - 15806 Ezüstpart.

De nézzük csak a keszthelyi fordulást?

Miskolcról érkezik: 13:28, és már 13:43-kor indul vissza Záhonyba!!! 15 PERC fordulóidő!!!!

Ellenkező irányban Záhonyból érkezik: 13:20, Miskolcra indul: 14:07.

 

Ezek a fordulóidők irreálisak, főleg úgy, hogy az Ezüstpartnak Fradiban NULLA, Kelenföldön 1 perces tartózkodása van, ahogy lentebb írtam. Az elmúlt évekből tanulva ilyen menetrendet bevállalni, öngyilkosság!!!!

f_k Creative Commons License 2016.06.07 0 0 13550

Felsővezetékszakadás Mezőkövesd-Mezőkeresztes-Mezőnyárád jobb vágány /tehervonat vesztegel/.

Rövid állomásköz miatt viszonylag kevés késés, Mezőkövesd felső mh levő fénysorompó használhatatlan.

Sárga angyal kinn van dolgoznak kb. 2,5 óra a helyreállítás.

alex_86 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 13549

Ez elővárosban nagyon szűkös menetidő lesz, szerintem borítékolható késésekkel. Kelenföldön kellett volna legalább egy negyed óra "puffer", az 1 perces tartózkodás (Fradiban nulla!) irreális.

Előzmény: f_k (13543)
alex_86 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 13548

A jövő heti, Bőcs-Taktaharkány vágányzári menetrendet sikerült olyan ügyesen megszerkeszteni, hogy a páros újhelyiek eljönnek óra 25-kor Miskolcról (papíron 8 perces gépcsere után), aztán Szerencsen várják be a menetrend-szerinti indulást. A nyíriek óra 18-kor eljönnek, Szerencsen állnak félre a kör IC elől. EPáratlan irányban nagyjából marad az eredeti menetrend.

 

alex_86 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 13547

Ahogy hallottam, végül P.GY. nem hagyta jóvá. Létszámhiányra hivatkozva kalkuláltak előzetesen így, állítólag a vezénylés is ez alapján készült. Most jelentős túlórák lesznek. (Gyorsjárat a szerencs esetleg miskolciaké, a lassú az újhelyieké).

Előzmény: Xantia-TCT (13544)
f_k Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13546

Ismered azt a viccet, hogy:

 

Miért késik a villanyvontatású személyvonat Debrecen felől 6 órát?

 

- Azért, mert az utasok lassan tolják....

Előzmény: viktorzettin (13545)
viktorzettin Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13545

Igaz a hír, hogy a jövőben nem lesz minden vonaton kalauz?

Így próbál spórolni a MÁV?

Xantia-TCT Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13544

A kérdésben jártas, hozzá értőket kérdezném:

 

A nem sokára induló átszállásos vágányzár (újhelyi vonal), mely december közepéig tart a tervek szerint, a szokásos lassú és gyorsjáratú vonatpótló buszok lesznek Sátoraljaújhely - Szerencs viszonylatban, a hírek szerint. Ez így volt eddig is.

 

Viszont most olyan újításról jár a hír, hogy a gyorsjáratú buszokon egyáltalán, és még néhány lassú járatú vonatpótló buszon sem lesz jegyvágó, jegyellenőrzés.

 

Ez lehetséges? És ha igen, hogyan, miért? Ez azért számomra megdöbbentő hír...

 

Köszi a választ előre is.

 

f_k Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13543

Mivel se a 2 es pótlék, se a vágányzári oldal https://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/vaganyzar nem tartalmazza se a budapesti se a balatoni, székesfehérvári stb megállásokat, ezért az elvirából kérdeztem le a miskolci balatoni fürdős vonat menetrendjét:

 

 

A 14 napos határidő gyakorlatilag nem tud teljesülni.....

 

A 2 es pótlék régen a balatoni nyári közlekedést is tartalmazta, most csak a Gödöllő-Miskolc indulási adatok érhetők el, a budapesti , meg a 30 as vonali még nem!

 

Látszik Ferencvárosban korlátozás nélkül, Kelenföldön pedig kalapjellel korlátozva (csak le vagy csak felszállás) lehet használni az utazásra.

f_k Creative Commons License 2016.05.29 0 0 13542

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/2._sz._modositas.pdf

 

2016.06.18-tól az utolsó miskolci 5108 as gyors megáll Pécelen, Isaszegen és Turán.

 

 

A menetidő tartalékokat is felhasználva 2 perccel később érkezik Miskolc-Tiszaira, a hatvani tartózkodás 2 ről 1 percre változik, a füzesabonyi 3 perces 1 percre módosul.

 

Kérdés: Ha a 5009 is balassul az elővárosban, akkor miért kell rá pótjegy mondjuk Bp Keleti és Hatvan között? https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/gyorsvonati_potjeggyel_igenybeveheto_vonatok_2015-2016_evi_menetrendi_idoszakban_1.potlek.pdf 

 

 

Sabee Gigant Creative Commons License 2016.05.26 0 0 13541

A Tulipán IC élén Füzesbokor után juhnyájat gázolt a 214-es Szili, 511 és 5123 teljes útvonalon lemondva (jobb esetben busszal pótolva), este 8-tól 28-án reggel 8-ig vágányzár van Nyírtelek-Nyíregy között, úgyhogy a lehető legrosszabbkor jött a gázolás. A szerelvényfordák felborulása miatt a mai 5128 BDt 319 + 431 334 TOLVA! :D Járt már tolt inga egyáltalán a köfin?

krikori Creative Commons License 2016.05.26 0 0 13540

Köszönöm,

küldtem e-mailt az itt megadott címre.

Előzmény: f_k (13537)
431 290 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 13539

WOW, a 156-os Szili indul most az 517-el. Lehet rosszul mondom, de régen nem láttam IC-k élén. Utoljára a Miskolc - Nyíregy személyeken láttam szaladgálni, de lehet volt IC-n csak elkerülte a figyelmemet. 

alex_86 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 13538

Lesz Ezustpart, újhelyi viszont nem

Előzmény: kerivili (13534)
f_k Creative Commons License 2016.05.24 0 1 13537

 

A többi Miskolczi Üv. vonalnál sima kiszolgálómenetek, a köv. oldal fényképezése elmosódott, majd ha lesz idő pótolom...

Előzmény: krikori (13528)
robcso1361 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 13536

Igen sajnos egy nőt gázolt a vonat Fabony előtt közvetlenül a jobb vágyányon...

Előzmény: Sabee Gigant (13535)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.05.24 0 0 13535

Baleset miatti késést írt, +100' körül haladt tovább. Gázolás?

Előzmény: 431 290 (13533)
kerivili Creative Commons License 2016.05.24 0 0 13534

Üdv!

A nyári menetrendben lesz-e Ezüstpart-expressz? Az 5209-es sebesvonat Sa.újhely - Fonyód viszonylatban fog-e közlekedni?

Köszi!

431 290 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 13533

186 Füzesabony bejáraton áll majd 25 perce. 5518 elindult Eger felé, nem tudom lett volna-e átszálló az IC-ről...

DJ. Bakter Creative Commons License 2016.05.23 0 0 13532

Volt olyan mondás, hogy a jobb jó lesz az IC-knek (azon úgyis csak az üres bányavonatok járnak), a balt pedig tovább rongálhatják a tehervonatok :)

Csak kár, hogy a két IC Füzesabony és Mezőkövesd között a nyíltvonalon "keresztez", tehát az egyiknek így is úgy is a rosszabbon kell menni, ami végig 100-as, de gondolom majd lesz rosszabb is.

Előzmény: dyz (13526)
alex_86 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 13531

Visontára a kilencvenes évek elejéig járt fel Bz Füzesabonyból - a teherpályaudvar vasutas dolgozóinak szállítása miatt - de "mezei" munkások tudtommal nem vehették igénybe.

Előzmény: krikori (13528)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.05.23 0 0 13530

Az éj leple alatt egy Bhv/By/Bx/Bzx-ekből, valamint a BDt 308-ból és a Btx 011-ből álló S-menet Szolnokról felért Szerencsre, valószínűleg hamarosan már Újhelyen lesznek.

kihúzóvágány Creative Commons License 2016.05.23 0 0 13529

Még Sajóbábonyba is volt.

 

Előzmény: krikori (13528)
krikori Creative Commons License 2016.05.22 0 0 13528

Üdvözletem,

 

azt tudakolom tisztelettel, hogy az 1940-es évek végén voltak munkásvonatok a diósgyőri vasgyárba, ezek meddig közlekedtek? Na még vajon meg voltak hirdetve a menetrendben is, vagy csak a diósgyőri munkásokat értesítették róla? Volt máshol is Borsodban ilyen munkásvonat egyébként? Ózd, Kazincbarcika, Borsodnádasd, szuhakállói bánya, stb?

Köszönöm előre is a segítséget!

f_k Creative Commons License 2016.05.22 0 0 13527

Én is hasonlót gondoltam.

A jobb vg. 1980 as volt a bal 1970 es!!!

1250-1360 Fabony-Mkövesd bal csak tehervonatoknak 60 km/h.

A siklás utáni kb. 1300 méter szakaszt leszámítva 46 éves felépítmény....

 

Jó hír: Hatvan váltókörzetében kitérőcsere pár 40 es megszűnhet ha minden jól megy.....

Előzmény: dyz (13526)
dyz Creative Commons License 2016.05.22 0 0 13526

Én azt hittem, hogy a jobb után kezdik a balt. Mi értelme volt csak az egyiket megcsinálni? Annyival rosszabb állapotban volt?

Előzmény: f_k (13525)
f_k Creative Commons License 2016.05.22 0 0 13525

Bocs. Max. az állomási bal átmenők. :(   10,8 milliárd zavart meg meg a Vámosgyörk-Mezőkeresztes szakasz említése.

Előzmény: DJ. Bakter (13524)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.05.22 0 0 13524

Ebben ezt hol látod?

Előzmény: f_k (13523)
f_k Creative Commons License 2016.05.22 0 0 13523

http://m.heol.hu/cikk/665920

 

Nagyút -Mezőkeresztes-Mezőnyárád bal vágány is felújjításra kerülhet.

f_k Creative Commons License 2016.05.20 0 0 13522

Elöl 001 a második egység a 051 es volt. 22:40 kor még ki volt zárva a jobb vg Pécel Isaszeg között....

Előzmény: Primary92 (13521)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!