Keresés

Részletes keresés

peterr Creative Commons License 2003.06.12 0 0 4408
Tavaszutca!
OFF: mélt megkaptad?
Dig kép "előhívásról"
ON
Előzmény: Tavaszutca (4407)
Tavaszutca Creative Commons License 2003.06.12 0 0 4407
Sajthiba:

megérkezik a nyíregyházi: "A második vágányra érkezett gyorsvonat engedélyre vár"

helyesen:

A harmadik vágányra

Szóval döbbenet: hogy két piszlicsáré állomás felújítása lebénítja Kelet-M.o. vasúti összeköttetését a világvárossal.

Előzmény: Tavaszutca (4406)
Tavaszutca Creative Commons License 2003.06.12 0 0 4406
Egy jótanács: aki mostanában Budapestre szeretne utazni vonattal, és időre megy NE TEGYE!!!! Inkább válassza a - Vengrij szavaival élve - Tisza Jolánt.

Az elmúlt időszakban sokszor volt szerencsém ehhez a tortúrához, de mindig reménykedtem abban, hogy normalizálódik a helyzet. Tegnap elég volt, betelt a pohár.

Egy hónapon belül:

Május közepe: 5:20-as vonattal 9:05-re értem a Nyugatiba (a megbeszélésem 9:00-kor kezdődött)
Múlt hét: Bombariadó IC-n, Trolidoktor gyors infoja megoldhatta volna a helyzetem egy mátészalkai sebessel, de az is +30-cal érkezett Keglédre, de a vonat csak Kőkin állt meg.
De tegnap: Alberitrsán: "A második vágányra érkezett gyorsvonat engedélyre vár" olyan 7:20 tájékában, megérkezik a nyíregyházi: "A második vágányra érkezett gyorsvonat engedélyre vár", eltelik egy óra, megérkezik a Szolnok felöl személyvonat, és már indulunk is (??????),semmi kereszt. A vonaton utazók már állásukat féltik, egyetemi oktatók telefonálnak, hogy nem tudnak 9:00-kor vizsgáztatni, mert beragadt a vonat.
Monoron újabb félóra, és itt sem volt ellenvonat!
Aztán jön a tett színhelye: állomásépítés Üllőn: 5 ember fog egy gereblyét és ŐK voltak akik prima facie dolgoztak. A munkások beszélgetnek, hatan heten támasztják a munkagépet, hogy el ne dőljön, egynéhány fekszik a fűben. Vecsésen pedig még dolgozó embert sem láttam. A vonat kb +70-nel érkezik Kőkire, ja és időre mentem...
Visszafelé: Vecsésre már be sem állt a vonat, a szoksásos szolnoki személyt, és az IC-t nyílt pályán várta keresztben (ezek amgy mindig vannak a 16:10-esnél, úgyhogy ezzel számoltam). De Vecsésen megállt a vonat, és forgalmista menesztett (????), nyári menetrend? Így a késés +30 lett. Így a 17:20-assal keresztet csinált Városföldön a Kkfegyházi helyett, és az IC pedig Csengelén volt ellenvonat (asszem Balástya helyett).

Lehet hogy tolerálni kellene az esetet és elnézni a vasútnak, hiszen pályát építtet (Luca széke), de +45 fokban bőrülésbe rohadva (mivel a biciklis Bhv-ből:)) kizavartak iskoláscsoport miatt) nem megy!

peterr Creative Commons License 2003.06.12 0 0 4405
Én is a Kecskési (volt vágóhídi) végállomásban gondolkodom, de nem látom a vasúti kocsikat a képen. Az utasváró bádogbódé sokáig megvolt, lehet, hogy a pad még most is megvan.
A villamos oszlopsora most a közúti rámpa felöli oldalon van, de persze átpakolhatták.
Volt viszont valaha a motor+pót üzem igényének megfelelően itt egy végkitérő, ennek nyomát nem látom.
Lehet, hogy teljesen tévuton járunk?
Előzmény: V42 515 (4401)
peterr Creative Commons License 2003.06.12 0 0 4404
Minden jármű lenyomja egy ideig (persze a könnyebbek kevésbé), nem ezért cserélték ki a nagypanelt...
Először is 20 évet kibírt elfogadhatóan.
A felpúposodások (amelyek főleg az utolsó 5 évben jöttek elő) főleg az elmaradt karbantartás és a '74 körüli kivitelezés hiányosságaira vezethetők vissza. Nem volt megfelelő az útalap tömörítése a panelek lerakása előtt, valamint a panelhézagok bitumenes szigetelésének elhanyagolása miatt a befolyt víz és a kisebb tömörítési hibák évek alatt nagyobb hibákká, egyes panelek billegésévé fokozódtak. Elmaradt a sínt ágyazó gumik cseréje is, aminek következtében az elöregedett gumi már kevésbé fogta (szorította be a vályúba) a tömbsínt, ami aztán a nagy melegekben felpúposodott, kivágtak belőle, télen lerövidült, síntörés, kiverődés a nem elég gyorsan helyreállított törésnél...
És visszatértünk a mezítlábas sínhez, mert azt -biztos kimutatták egy buta elemzéssel - olcsóbb fenntartani. (Kókányolni rövid távon mindig olcsóbb...)
Előzmény: timetable (4400)
MALWIN Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4403
És a vasúti kocsik mögött látható templomtorony mely templomé?Látható, hogy a toronysisakban van az óra-hol van/volt ilyen templom?
Előzmény: V42 515 (4401)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4402
AJánlom figyelmetekbe: 501psz-ú IK 280-as troli (busz kaszniban) :-)

Isteni kocsi utaztam vele!

Le a kalappal előtte, a Hmbuk Rt megmutata, hogy tényleg nem csisnál semmit!

A kormányszervó tiszán hallom ithon az erkélyen a csongráditól kb 200mre (halkan de biztosan)!
A gyorsulás meg egyenesen kataszrtófa!
És még csodálkoznak mért tetik le a jáművezetők!

Ja a kormányáról ne is beszéljünk, az viszi a prímet!

De egy azért megnyugtat, kompresszor egy hangyányit halkabb lett!

Gondoljatok bele elviszik felújítnai ( igen ráférne 10-11év után) és még rosszab lesz!
Ennél?

V42 515 Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4401
Szerintem a kép a Kecskési vágállomáson készült, a végpont felől, háttérben vasúti kocsik tartanak a PICK telepre, az iparvágányon.
Előzmény: NZA (4389)
timetable Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4400
Miért? A Bengáli nem nyomja le a púpokat?
Előzmény: peterr (4399)
peterr Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4399
De amikor volt nagypanel, ('96 előtt a Kossuth L. sgt-n) itt is előfordult púposodás.
Előzmény: NZA (4397)
hwu Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4398
Győrben nincs ennyi verzió, a figyelmeztető szöveg csak annyi, hogy aki érvénytelen bérlettel vagy menetjeggyel ill. bérlet/menetjegy nélkül utazik, annak 5000 Ft bírságot kell fizetnie.
Előzmény: .attus. (4393)
NZA Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4397
Miután Szegeden nincs nagypanel, így nem túl valószínű.
Előzmény: Vandorr (4396)
Vandorr Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4396
Blöky Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4395
A 7-es 1977-ben szűnt meg. Utolsó idejében kis 700-asok jártak rajta.
A 6-os jóval korábban, a 60-as évek közepén.
Előzmény: Csüllög Imre (4385)
busz Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4394
Szép reggelt kívánok!

Egy kérdésem lenne!
Ezen a járművön melyik hirdetés volt a festés előtt?
1- Szegedi Páholy hírdetés
2- Szegedi Hírdető
3- Délmagyraország
4- vagy ez volt a Maléves?

Köszi előre is a választ!

Előzmény: Tavaszutca (4295)
.attus. Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4393
A helyszíni bírság Bp-en 1.500 Ft, csekken 4.800 Ft, csekken, 30 napon túl befizetve 9.600 Ft.
Bérlet utólagos bemutatásának ára 500 Ft.
Előzmény: Törölt nick (4392)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4392
MIkor ez a kép készült még meg se voltam (alapos gyanú fent áll)!

Engem pénmtek reegel bőntetett me a ellenőr! 2003.06.06 7:47! 13as busz!
TV ellenőrök voltak s nagyon normálisk, de azt mondta hogy bérletbemutatást nem fiztathetek mert nincs bérletem, de közben csak éefelejtettem hogy 6-ik a van! 500forintom bánta
!

Tuditátok 4000ft a bírság?
Pesen állítólag 15000!

DrTR: Parasztelosztó = Mars tér?
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: NZA (4389)
pilori Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4391
VÁGÓHÍD, terészetesen :-))
Vannak még hasonló fotóid??
Előzmény: pilori (4390)
pilori Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4390
Nos, a háttérben ott megy a vasút, ez sokat mondó lehet. Egyebet nem tudok elmondani a rejtvénnyel kapcsolatban.
Viszont a "Vághíd" végállomás merrefelé volt?
Előzmény: NZA (4389)
NZA Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4389
Tényleg, a 70-es években, amikor még megvolt a 2-es a SZEOL stadionhoz, milyen villamosok mentek oda? Volt arra bengáli? Szívesen megnéznék olyan képeket, amelyeken villamos áll a SZEOL pálya mellett!

Ha valaki megmondja, hogy hol készült ez a fotó pontosan, az cserébe letöltheti.

Sajnos nekem van egy olyan érzésem, hogy ez inkább Kecskés lesz, semmint a Petőfitelep...

Előzmény: V42 515 (4351)
pilori Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4388
Sajnos valóban van néhány ellenőr, akik - hogy finoman fogalmazzak - felháborítóan viselkednek. Tudjátok, mint a kakas a szemétdombon; egy minimális "hatalmat" érez a kezében, és elszaáll az agya.
Természetesen nem a bliccelőket védem, de bliccelő és bliccelő között is óriási különbségek vannak. Hogy ne menjünk túl messzire, egy, a 65 év feletti kort igazoló fényképes kártyát otthon felejtő nagymama és a korábban a trolis sztoriban említett ***-drukkereket nyilván nem lehet egy kalap alá venni.
Nappali tagozatos egyetemistaként rendelkezem az adott szemeszterre szóló (az egyetem által finanszírozott, alanyi jogon járó) kombinált bérlettel. Ezt kb. másfél éve egy nap otthon felejtettem, és a 4-es villamoson a Lófaránál jöttek az ellenőrök. Hárman voltak, egy idősebb hölgy és két fiatalabb férfi. Engem a hölgy "igazoltatott" a jármű elejében, rögtön beugrott, hogy nincs nálam a bérletem, szó szerint azt mondtam neki, hogy "attól tartok, nem tudom Önnek megmutatni". Azzal folytattam, hogy holnap beviszem a központba, ha jól tudom, van erre lehetőség. A hölgy minden ingerültség nélkül közölte, hogy igen, van, de ahhoz az kell, hogy legyen bérletem. Erre mondtam neki, hogy van bértletem, csak nincs nálam. Ezt ő nem hitte el, váltig állította, hogy közöltem vele, hogy egyáltalán nincs bérletem. Elkeztünk vitatkozni, mire odajött a két fiatalabb ellenőr, akik közül az egyik különösen agresszív volt. Mi a probléma? - kérdezte, valahogy abban a stílusban, amit "bicskanyitogatónak" szoktak nevezni. A hölgy elmondta, hogy nincs és nem is volt érvényes bérletem, és hogy azt akarom bemutatni az ügyfélszolgálaton, amit majd most gyorsan megveszek. Ezt én tagadtam, mire a kevéssé szimpatikus fiatalember közölte, hogy "mindent hallottunk, és úgyis nekünk hisznek . Több se kellett, közöltem a nővel, hogy nem írok alá semmit, ha kell, tanúskodjanak ellenem hárman. Ekkorra a "kedvencem" fényképes kitűzője már rég a zsebében volt, kértem, hogy mutassa meg, hogy legalább a számát hadd jegyezzem meg, szükség lehet rá, mikor panaszt teszek. Közölte szó szerint, hogy "előbb vegyél jegyet, te buz*i, aztán tegyél panaszt". Ekkor szó nélkül leszálltam, amiben nem akadályoztak meg. Persze ők koppantak marha nagyot, mert akkor már vagy két hónapja átvettem a szeptemberi keltezésű és február elejéig érvényes bérletemet, amit még aznap bemutattam a Zrínyi utcában. Az ügyfélszolgálaton - a különben meglepően kedves és "ügyfélcentrikus" - alkalmazott kérdezte, kívánok e panaszt tenni a minősíthetetlen hangnem és vádaskodás miatt. Én végül nem akartam, leginkább az "okos enged" óvodás korunk óta jól ismert örökérvényű elve miatt. Végül, miután gond nélkül elfogadták a bemutatott bérletemet, csak annyit mondtam, hogy egy ISO-minősítésű cégnek talán jobban meg kellene válogatnia az alkalmazottait. A hölgy együttérzően mosolygott, majd azt mondta: igen, sajnos meglehetősen sok a panasz az ellenőrök munkájára.
Bocs, ha hosszú voltam.
Blöky Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4387
Nekem úgy rémlik hogy keresztezte a Tápéi utat, de meglehet h később fölszedték...

200-as psz. kocsik:
Az MWG-gyártmányúakból átalakítottak már tényleg nem léteztek.
Az ikresített 3-ablakos Schlick-kocsik még előfordultak, igaz hogy csak különjáratban, mentesítő járatban, meccs idején stb.

Előzmény: peterr (4374)
Csüllög Imre Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4386
Valami technikai zűr miatt volt fennakadás a 4-esen. 817 jött Kecskés felől, de a Dugonics téri kitérőbe nem bírt beállni, megállt a váltó előtt. Később a szembejövő 806 vezetője, és 817-é feszegettek ott valamit a váltónál.
Csüllög Imre Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4385
A 7-es mikor szűnt meg pontosan? Azon jár(hat)tak Bengálik?
(A 6-os mikor szűnt meg?)
Előzmény: Blöky (4365)
BRT-191 Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4384
Igen, hál' Istennek ritka az ilyen kirívó eset. De szerintem egy is sok.
Ez a zsebhezkapás ismerős.:-) Én is mindig nézem: ja, itt vannak a csíkosok. Van egy-két jellegzetes figura. Mint a vezérek közt is. Mintha régi ismerős lenne mindannyiuk.:-)))
Előzmény: M41 2127 (4383)
M41 2127 Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4383
Engem már 2szer is megbüntettek az 1es villamoson, de egyszer sem voltak tahók vagy ilyesmi...
Mellesleg sok ellenőrt már látásból ismerek, amikor velem együtt a megállóban állnak mindig odakapok a zsebemhez, hogy nálam van-e a diákom... :-)))
BRT-191 Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4382
Ja, a többi meg legyen a jogalkotók dolga! majd ha egyszer oda kerülünk, kidolgozunk egy mindenki számára vállalható megoldást.:-)))
Éljen a ZIU9 meg az Ik280!
Előzmény: .attus. (4381)
.attus. Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4381
Azt hiszem, a konkrét módszer elfogadhatatlan voltát illetően az első pillanattól kezdve egyetértettünk :-))
Előzmény: BRT-191 (4380)
BRT-191 Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4380
Jó ez a holland sztori!:-)
Persze, valahogy el kell érni, hogy át tudja adni a rendőrnek. Mondjuk kövesse, ha el akar menni... Gyors rendőri helyszínre érkezés kérdése is ez. Nem tudom a polgárőrök hogy érhetik el, hogy ne menjen el az illető. Nem vagyok nagyon tájékozott a különböző szervezetek kérdésében.
Az alap sztoriban is inkább az háborított fel, hogy lehet ilyen tahó valaki, fiatal lányt ütni-verni. Az ilyen nem való emberek közé, az biztos. Régebben saját szememmel is láttam, ahogy egy azóta már nem ellenőrként dolgozó senki a villeren kapaszkodva páros lábbal lerúgott egy hajléktalant a járműről (90x). Az se volt semmi.
Előzmény: .attus. (4379)
.attus. Creative Commons License 2003.06.10 0 0 4379
De mire a rendőr odaér, a delikvens hazamegy. Minimum annyi joggal rendelkeznie kell az ellenőrnek, hogy a hatóság megérkeztéig a helyszínen tartsa a feltételezett szabálysértőt. Erre a polgárőrségnek is van felhatalmazása, ha jól tudom.
Konkrétan az érintett személy szájából hallottam, hogy a liberális Hollandiában odabilincselték a kapaszkodóhoz a buszon, mondván, a végállomáson van rendőr. Persze, minderre nincs szükség, ha a delikvens magától fizet.
Előzmény: BRT-191 (4378)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!