Tegnap este arról írtam hogy hiába a szkennelés, a RAL táblázatban a festékboltban sem létezik pl a babettazöld szín. Előző kocsijaimhoz mindig volt otthon kevertetett javító dezodorfesték, a motor színére nem találtam megoldást. Érdekelne a Tuci féle Nagykőrösi úti festékbolt hogy hol van.
Nem fogsz találni pontosan ilyen színt a Ral skálán, nem előállítható, nincs rá receptura.. Viszont más rendszerben kikeverhető. Autó festékek között kell keresgélni.
Sziasztok újra én vagyok, egyszer már írtam ide hogy érdemes e meg venni. Egy olyan. 210 est ami. Elvileg fel van teljesen. Újítva csak egyből 2 ő be indul. Azt nem. Vettem meg! Hanem vártam. De csütörtökön fogok. Venni. Egy jól működő babetta 210 est! Egy öregbácsitól. Aki gondos gazdája volt a gépsárkánynak! Szóval köszönöm hogy nem régiben le. Beszéltek erről a sufni mester üzletről! 🙂
Szerintem a motor egy bizonyos részterhelésen tarakíroz. Az ős 2T sajátossága, hogy ha benzinben dús a B-L keverék egy a bizonyos terhelésen, és fordulaton, akkor csak kétfordulatonként csinál egy munkaütemet.
Úgy is mondják, hogy négyütemez.
Na most ha a hajtómű meg a kupplung felerősíti akkor bántóan zajos lehet.
Ha egy egyszerűbben szerelhető motorról lenne szó, azt javasolnám, hogy tedd lejjebb a súbertűt egy rovátkával.
De ez egy Babetta, úgyhogy inkább azt ajánlom: húzzad neki!!
RAL kódja csak RAL bázisú festékeknek lehet. Abban az időben a RAL kód ismeretlen volt. Mi a PANTONE színeket használtuk. Minimális árnyalatnyi különbség csak volt, de azt csak a szagember vette észre meg a Farok a művezető :)
Festék... Vas Gereben utcai hiperszuper festékkeverő műhelyben hosszas siránkozásomra kihozta a srác a vezetéknélküli szkennert, és a tankonhoz tartotta. Bent a színtáblázat alapján a motorom színéhez egy olyan zöldet rendelt a gép mint a guttalax hashajtó kupakja - köze nem volt hozzá.
Ha nincs is RAL kód, jó lenne egy tuti forrás színkeveréshez.
Én a Nagykőrösi útra elmotoroztam a Babettával. Levettem a tankot. Mondtam az embernek ilyen színt kérek. 2 perc múlva a kezembe volt a festék. Egy árnyalatot sem tér el.
világos, én meg dolgoztam -picit- autófényező műhelyben közel 40 évvel ezelött. Nem volt RAL szám, meg festékkeverő gép. Ahogy mondod: szemre keverték pillanatok alatt a színeket.
De ma már a RAL számok a lényegek, eszerint veszed készen, vagy keverteted géppel a színeket. Ezért lenne jó tudni a babettás RAL kódokat, könnyű lenne színhelyes festékhez jutni.
27 évig nyomdában dolgoztam. Bármilyen színt ránézésre 5 perc alatt kikevertek a festékkonyhán. Még a denzitométer is csak csodálkozott a srácokon. Mindegy volt nekik, hogy 20 deka vagy 2 mázsa.
Sziasztok!Van nálam egy 207-es Babetta,és az a gondom vele hogy mikor sík úton megyek vele,és a motor eléri azt az állapotot hogy már szinte csak gurul akkor krepegő hangot ad a blokk.Mikor több gázt adok,vagy elveszem a gázt akkor tökéletes hangja van.A blokk egyébként meglepően erős,nagyon jól húz,gyönyörű hangja van kivéve akkor szól csúnyán amit leírtam.Remélem nem a főtengely adja ki ezt a hangot.Aki tudja hogy mi baj van vele,kérem ossza meg velem.Köszönöm!
Keresek Kecskemét környékén egy olyan embert, aki szívesen (de nem szívességből) életet lehelne 207-es mopedembe. Sajnos az elmúlt pár hét folyamán valamiért nagyon legyengült, az utazósebesség eléréséhez majdnem fél perc szükséges.
Korábban már tisztáztuk hogy mindegy hogy 6, vagy 12V, a Watt a fontos. Nem fontos látnod az izzót, ha rámérsz a tekercsre, az úgyis megmutataja a feszt.