Nem a trizactra gondoltam hanem a mirka abralonra konkrétan az érdekelne nem a 3M de gondolom nem lehet túl nagy különbség a két márka közt esetleg a tartóssága.
A 2000-es trizaktnak nem lehet nyoma,ha igen akkor vagy kosz került alá vagy kevés a viz,nagy a fordulat..stb.Én a picit karcos felületet ezzel homogenizálom és fujom vagy polírozom,mikor mit kell.Fris fényezésnél a körkörös nyom lehet a puha lakk hibája is.Pl:Bady 492 3/1 nagyon simát lehet vele fujni,de a csiszt. nem nagyon szereti,mert puha.
Múltkor veled beszéltük a mirka csiszolószivacsot ha jól emlékszem, és azt mondtad hogy te 2000-es szivaccsal csiszolod először meg utána a3000-essel. Az a kérdésem hogy az elviszi a kézi 2000-es csiszolókarcait a 2000-es szivacs? És hogy a polír elviszi-e a 2000-es szivacs karcait vagy kell a 3000-es is utána?
Igy is hivják.Ha sok az edző lehet,hogy soha nem szárad át-ma láttam ijet-nem lesz oldoszerálló.Az adaléktol átszárad csak rugalmasabb lessz.Egy pontig.
Üdv mindenkinek! :) A Mercedes fórumból talán már ismernek 1-2-en, a kérdésem a következő volna: A lökhárítómról a fényezés szépen "lepergett" a fényszórók alatti részen 2 fél tenyérnyi felületen, valószínűleg a kavicsfelverődés is belesegített ebbe a folyamatba (nem volt újrafényezve az elem, gyári réteg). Mi lenne a menete annak, hogy tartós legyen a fényezés? Műanyaggal még nem volt dolgom. Amim van: műanyag alapozó, műanyag gitt, és természetesen a bázis + lakk. A kérdés arra vonatkozik elsősorban, hogy az alapozásnak mi lenne a szakszerű menete? Előre is köszönöm :)
Jól montad,vizbázisu anyaggal meg lehet csinálni.Minden nap használom.Szinte.Sokszor segitek a vásárloknak fényezésben,robogó stb ők előkészitik és mivel nincs hol lefujni én megoldom. Na ijenkor kell a vizes.Szinte minden problémára jó.
Robogóknál nem ritka hogy felmaródik a festék vagy alapozó, szerintem vízbázisú füllerrel meg lehet csinálni és arra mehet a szín az szerintem nemfogja felmarni bár én még nem használtam.
Sziasztok tapasztaltabb fényezőktől kérdeznék, bátyám is fényezget szépen dolgozik, de vidéken senki nem fizeti meg a minőséget a lényeg csak hogy átmenjen a műszakin, a munkái 99%ebből áll, de így is alapos, viszont még a festék árakban is le van szoríitva a meló
kecskeméten tudunk vásárolni, ott van egy grazulit bolt, egy standox és egy full maszek, ebből a grazulit a legdrágább, na ide egy évben egyszer sem kell bemenni, mert a vidéki honpolgár erre nem tart igényt, van a standox de lecserélődött a tehetséges alkalmozotti csapat és akik most vannak hát, szinkódra kikevert festéknek sincs köze valósághoz, és hogy javítsanak rajta minta darabbal az sem megy.
A maszek, ott hellyel közzel a szint eltalálják, de inkább nem mint igen, és inkább az "ipari" festékekre vannak berendezkedve mert Kecskemét körül virágzott a kamion biznisz.
a kérdés amiért itt vagyok most kellene piaggio veszpákat festeni 2éveseket, de valami fura festék van rajta ilyen gumis beütésű, és összeveszik a hagyományos higítós festékekkel még a füllerrel is, mintha kromofág érné úgy vislekedik.
Szeretnék utána járni hogy lehetne rendesen megcsinálni, mi lehet a festék ami rajta van vagy milyen áll meg rajta faszán ahogy kell.
Ha az egész karosszériát akarod ónoztatni arra biztos nem találsz senkit, ezt egyébként is foltjavításokra találták ki. Telibe csak a gyárakban kádban tudnak ónozni. Magyarországon az se biztos hogy találnál hozzá megfelelő anyagot. Főleg veteránoknál használják, de elég macerás.
Tavaly ősszel vettem 3900ért, most 4200ért tudnék venni. A kék hullámosat nagyon jó áron vetted 3500ért, valószínű zöldet is annyiért tudsz mert egy áron vannak.
Úgy tudom ,hogy a narancs szivacs a fehér kupakos pasztához való, a fekete hullámos a világos kék kupakoshoz.
Az új rendszer az meg színkódolt az egyértelmű. A fekete kupakos pasztához nem tudom melyik szivacs kell.
Ja és van egy új fajta zöld kupakos FAST CUT XL. Ezt biztos Maffia05-nek csinálták, gondolom még gyorsabb:)