Nyugodt lehetsz. ( bár gondolom nem idegeskedsz:) Én sem kultiválom mostanság a szalmát. Az esti sátorverés pedig kifejezetten nem a műfajom.
Mivel még manapság is a lehetőségek függvényében nyomjuk ahogy bírjuk, így este pont arra vágyunk, vágyok amit oly költőien mint ( majdnem) Arany körbeírtál. :-))
Van is néhány sarok pont, ahonnan rendszerint elérjük a következőt .
Ez a gond a tervezéssel, mert a hazai 250 , az szloviban nem ugyanannyit vesz ki, így ésszel kell csinálni.
Ezek nekem nagyon fontos infók amiket mondasz, mert tudom mire számítsak.
ha valakinek már volt tapasztalata vagy ilyen vázzal rendelkezik (magellan 2007 hydra alu, magellan 2007 polaris matt zöld) megköszönném ha dobna egy két infót ezekről a vázakról.
terep/túrázom de vázcserét tervezek. Igazán a súlya érdekel, mennyire strapabíró és melyik vázat ajánljátok?
Nincs mit, de még egyszer mondom: én szinte amatőr vagyok hozzád képes. Gondolom ezt abból is, amit eddig olvastam rólad.
Már évek óta nem járok több napos, csomagos túrákra. Egyrészt a bicajaim sem olyanok (az országútit félteném a montin meg nincs csomagtartószem) másrészt a csillagtúrázás jobban bejön nekem és mára el is kényelmesedtem ezen a téren. Már alapvetően igénylem az esti zuhanyt, a vacsora asztalnál való elfogyasztását és a (nem csak vászonnal) fedett éjszakai helyet.
Elég jól be tudok abba is ájulni. :-))
Ezen a rozsnyói részen például Szögligetről voltam. Közel 120 km-es volt a kör.
Ha Ipolytarnócról mennél Rozsnyóra (az 50-es úton?), akkor úgy van, ahogy gondolod, hullámzó a terep rendesen. Tornal'a környékén szelídül egy kicsit.
Jó hír, hogy az Osgyán-hágó mellett elkészült az elkerülőút (matricás), így a régi már nyugis lett. (Hacsak azóta le nem zárták teljesen, mint anno a zólyomit.)
Gábriel!
Végképp nem akarok okoskodni, főleg veled nem, hiszen elég sokat köszönhetek neked, csak pontosítanék.
Az Úhornianske Sedlo tetején ez a tábla van.