Hát igen. Próbálom optimistán nézni a dolgot.
De ennek az Irisbus rombolásnak biztos jót fog tenni ( mármint az Irisbusnak fog jót tenni) majd,ha esetleg Ők nyerik a BKV tendert.
De ha az EAG-ot is el***** akkor ...nemtomicsinálok! :o(grrr.
EAG hibája hogy teljeskörüen ki akaja szolgálni a vevőt.... Itt eltolta nagyon ....
Megy be a vevő az Eag gyárba ... Milyn buszt parancsol? olyat? És ez kell az kell amez is ??? Meg még nyomjunk bele ilyet is meg olyat is.... És mennyi a vége ??? Hát pont annyi ... És amikor kihozzák a számlát elkezdik nézegetni a végösszeget is meg amit kapnak is ... És elmennek az MAN-hez, mert x árét y terméket kap...Könnyebben átlátható ......
Szerintem kéne egy kicsitt fixebre vennie a palettát , de akkor meg az alapelveivel ellenkezne, hisz ők az EGYEDI ikarus gyár ....
De az egyedi gyárak nem tudják azt nyújtani mint az NDk-s Trabantgyár anno .....
Politizálni nem akartok, erre a részére nem is válaszolnék.
De az EAG képes volna a magyar volánok igényeit maradéktalanul kielégíteni, csak sajnos a tender kiirásánál már a pénz beszél - kutya ugat elv működik:(
Hát nézd az élet ilyen a nagyhal bekebelezi a kishalat... Mindig kerülnek a felszinre új dolgok és tünnek is el onnan .... Ez az élet rendje ... NEm jó dolog most már ez van ....
Attól még gyártanak busz a világon .... Igaz nem ugyanaz de ez van ......
ÉS ILYENKOR HOL VAN A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG?
AZ ÁLLAM? ILYENNEL FOGLALKOZNA A KORMÁNY IS NE AZZAL A KURVA ÁREMELÉSSEL (MEG A TV IS). EGYKIS TŐKÉT KELLETT VOLNA MÉG ANNAK IDEJÉN INJEKTÁLLNI AZ IKARUSBA MIELŐTT AZ A KÖCSÖG ELADTA! MOST MÉG MENTHETŐ LENNE!
DE HA NEM CSINÁLNAK SEMIT, AKKOR AZ EAG-NEK IS ANNYI LESZ!
CSAK ÁLLAMILAG KELLETT VOLNA MONDJUK KÉRNI A VOLÁNOK RÉSZÉRE EGY MAGYAR VOLÁNOKNAK MEGFELELŐ TÍPUS CSALÁD TERVEZÉSÉT, SZÜKSÉG LENNE RÁ!
LESZNEK MAJD DÖGIVEL MANOK!
Én sajnos sokkal pesszimistábban látom a helyzetet :(
Az EAG nem nagyon tud 180-200 busznál többet gyártani a jelenlegi kapacitással. Továbbá Ő is konkurencia az Irisbus-nak, vagyis szerintem van még max. 2-3 éve az Egyedinek és az Irisbus tönkreteszi.
REMÉLEM, HOGY NEM ÍGY LESZ, DE AZ IRISBUS TENDENCIÁJA EZT MUTATJA :(
Hoztam egy kis rosszhírt!
Tudom a rosszhír hozóját nem szeretik, de azé beválalom, nem tudom hányan tudnak róla
Íme:
Bezárják a székesfehérvári Ikarusbus gyárat
2003. augusztus 11. 17:32
Bezárják az Ikarusbus székesfehérvári gyárát, a magyarországi termelést pedig a budapesti Ikarus Egyedi Autóbuszgyártó Kft. telephelyére koncentrálják, jelentette be a társaság hétfőn. A székesfehérvári gyár bezárásával 187 dolgozónak mondanak fel.
Az Ikarusbus többségi tulajdonosa, a francia székhelyű, de az olasz Iveco tulajdonában álló Irisbus közleménye szerint a magyar piac folyamatos hanyatlása és az exportpiac hiánya miatt döntöttek a gyár bezárása mellett. "A helyközi buszok és autóbuszok magyar piaca 2003-ban mélypontra jutott, és az évet várhatóan 200 autóbusz alatt zárja minden márka tekintetében" - áll az Ikarusbus közleményében. A közlemény hangsúlyozza, hogy az Ikarusbus egyetlen jelentős exportmegrendelése mintegy száz darab alvázra szólt. Az Ikarusbus 77 százalékban az Irisbus S.L., 23 százalékban pedig az Ikarus Járműgyártó Rt. tulajdonában van.
Az Irisbus döntése szerint az Ikarusbus budapesti adminisztrációs telephelyét szakaszosan zárják be, a megmaradó munkavállalók egy része idővel átkerül az Egyedi Autóbuszgyár állományába. Vass István közölte: az Egyedi Autóbuszgyár mindössze 10-20 embert vesz át. Az elbocsátásokról augusztus 18-án kezdődnek meg a konzultációk az érdekvédelmi szervezetekkel. A tájékoztatás szerint legkorábban szeptember első felében közölheti a cégvezetés az érintett dolgozókkal, hogy 30 nap múlva kézhez kapják a felmondó levelüket. A Fejér Megyei Munkaügyi Központ minden segítséget felajánlott a probléma rendezéséhez, és ha a munkavállalók, illetve a cégvezetés igényli, kihelyezett munkaügyi irodát hoz létre az üzemben, mondta Zimmermann József, a munkaügyi központ igazgatója.
Az Ikarusbus székesfehérvári gyárában a termelés folyamatos visszaesése miatt már tavasszal 270 munkahelyet szüntettek meg. A társaság székesfehérvári gyára az év elején 448 munkahely megőrzésére 55,6 millió forint munkahely megtartó támogatást kapott a Fejér megyei decentralizált foglalkoztatáspolitikai alapból. Elios Pascual, az Irisbus elnöke tavalyi novemberi magyarországi látogatása során azt mondta, hogy azért azért kényszerült támogatást kérni a cég, mert annak ellenére, hogy magyarországi jelenlétének 3 esztendeje alatt mintegy 25 millió eurós vesztesége keletkezett, nem szándékozik kivonulni az országból. (MTI)
Akkor neked volt szerencséd verseny közben látni a Terminátort. Ahol én voltam (Mátra-Falloskút-Mátrakeresztes) Oda már nem ért el sajnos. De a prológon csúcs volt!
A bev.közp.-ba volt a szervizpark ,ha nem tévedek?
Bocsika a többiektől az offért.
Felhívás!
Akinek van Gemences fotoalbuma,kérem szóljon. Átnézném Őket!
Végre van egy Gemences ismerősöm. Ő csinálja a BP-Szekszárd vonalat. Jófej srác,egy 93-as Rábás E95-öse van GG?-???. Szokásomhoz hiven elfelejtettem a rendszámot.
Egy hölgy ismerősömön /:o)/keresztül ismertem meg.
Egyébként a Népligetnél micsoda buszmozgás van,gondolom a hétfő miatt,de nagyon meglepődtem. Rengeteg busz volt ott.
...és hamár: jönnek az új csuklós buszok, és szóló trolibuszok!!! A BKV most írta ki a közbeszerzési eljárást (http://www.bkv.hu/kozbeszerzes/csuklosbusz.html és http://www.bkv.hu/kozbeszerzes/trolibusz.html)
remélem nem Agora lesz belőle. Főleg most, hogy elég közel vagyunk a csuklós tanfolyamhoz... ;))) Jó kis 417!!!
Buszos barátommal (andriska412 - ld. lejjebb) eddig azt hittük, mi vagyunk a legbolondabb buszosok. Tévedtünk... ;)))) - erősítve a BKV BAÜI Kelenföldi Telephelyét, üdv mindenkinek
Elárulom az nagyon jó látszi és az az!
AZ első szériás 260G-ken van (HCT-511-518+HRY-741).
És més egy db 280G van ő pedig GOX-154.
Kapásból ezek jutnak eszembe de figyelem s szólok!
Egyszer tolattam velük és nagyon jó! (látod hogy ki tüsz el :-)