Járt valaki Nagytétény felé, Érd, aztán a 7-esen Székesfehérvár felé? budapesti részen és kifelé úgy látom, új jelenség ütötte fel a fejét, ami baromira zavar : szemetet raknak le a út menti leállókba, kiugrásokba.. Nem keveset, halmokban áll, és pont ma láttam egy jól szituált uriembert egy új octávia kombiból szemetet pakolni egy ilyen kupacra. Szépen pakolta rá a szemetes zsákjait (háztartási nejlon zsákok voltak olyan 45 literesek ca, valszeg lemondta a szemétszállítást a családi házánál..). Komolyan, tiszta balkán :-(
Az autó fogyasztás mérője meg meghülyült a 10 fokban, 5 literes fogyasztást mutat, majd kiderül a tényleges tankolásnál..
nyilvan az en muveletlensegem, de meg nem lattam ilyet. Volt mar par kocsim, de abban nem volt ilyen. Egyebkent en is gondoltam erre, de nem lattam benne nagyitas beli kulonbseget, de lehet hogy nem figyeltem meg elegge. Mindenesetre koszonom a megnyugtato valaszt.
Az a helyzet, hogy eszrevettem, hogy a baloldali visszapillanto tukor tukreben, ahol el kezd keskenyedni a tukor, van egy hajszal vekony vuggoleges, nyil egyenes csik. Nem a felszinen van, hanem valahogy benne az uvegben. Tokeletesen fuggoleges. Eloszor azt gondoltam, hogy a tukorfutes resze, de a masik oldalon nincs ilyen. Nem tudom, hogy latott e mar valaki ilyet, normalis e ez egyaltalan, vagy mi okozza. Nyilvan ha nem normalis, akkor sem fogom megjavittatni, mert ha egyszer szetszednek egy ilyen tukrot es beleganyolnak, az sohasem lesz mar olyan. Igazan nem zavaro, tehat nem veszelyezteti a tukor funkciojat, csak tudni szeretnem, mi ez.
Legalább 2 napja nem jártam erre... Qrva sok meló, küzdelem egy gyors internetért, de ma megszületett!!! :-) A mobil megoldással már bekapcsolni sem volt kedvem a gépet...
Meló ezerrel... végre jó sok van.. Világválság meg sehol sem látszik innen hál istennek.
Autó beállt 5.4-re stabilan, és fel lett töltve fél deci hűtővízzel is .
Tud valaki Salgótarján felett közel (vagy lehet keletebbre is)valami jó szánkópályát szlovákban (ahova kisebb gyerkőcöt is ki lehet vinni)? A kékestetőit lekéstük, már alig volt hó ott kedden :-(
Ha Maxi DOT kijelződ van, akkor kétféle pittyegést lehet beállítani: van a menüben egy winter tyres opció, ahol téligumihoz tudsz sebességhatárt beállítani, ill. ha nyomkodod a fel-le gombot, akkor is van egy speed opció, ahol a kar alján lévő gombot megnyomva tudsz mégegy sebességhatárt beállítani, ha ezt eléred, akkor a kijelzőre ki is írja és OK-ig el sem tűnik.
Nem is értem, mi olyan nagy szám ebben a pet fűtésben..:)nekem benzinesem van, az kb. 3 perc után forró levegőt fúj:)Mondjuk, lehet az is rádob,hogy 18 fok van a garázsban...:)
Viccet félretéve,kérdés.Lehet,hogy korábban már volt szó róla,csak nem figyeltem...1.4 Winteren is be lehet állítani,hogy egy bizonyos sebesség felett üvöltsön?Esetleg lehet több sebesség tartományt is? pl: 50,90,130,220:)stb?
Én éppen azt itt olvasottak alapján próbáltam ki ma reggel (1.9d, kétzónás). Max-ra állítottam, ez 28° után jött, kijelzőn "HI" felirat.
A víz hamarabb felmelegedett: ugyanazon a szakaszon, amerre reggelente járok a hőmérő eddig beállt olyan kb. 70°C-ra (a múltkori -10°-ok alatt csak 50-re!) Most olyan 10 perc után felment 90°-ra. Bár valahol én is azt olvastam, hogy a Lajtától keletre már a mediterrán verziót adják, amiben nincs ilyen kieg. fűtés.
Hát, gyanítom, hogy az enyémben ilyen nincs vagy nem működik. Nagy hidegben induláskor gyakran feltekerem maximumra, ilyenkor HI-t ír ki, hosszasan semmi, habár... jut eszembe az ECON be van kapcsolva. Ki fogom próbálni ECON nélkül.
Kétzónás klímánál a maximális beállítható hőmérséklet 90%-a felé kell állítani a hőmérsékletet, akkor kapcsol be. Ha jól tudom, ez 26 Celsius, tehát ahhoz, hogy működjön a kiegészítő fűtés, a hőmérsékletet 23,4 Celsius felé kell állítani!
Ekkor úgy látja a vezérlés, hogy nagyon kell fűteni és bekapcsolja a kiegészítő fűtést.
Az, hogy melyik autóban van, attól függ, az adott autót melyik országba szánták gyártáskor. Mediterrán országokba gyártott dízelekben nem feltétlenül van benne.
a legegyszerubb dolog, h ha beinditod a motorod, es maxra teszed a futest. Egy percen belul jonnie kell a meleg levegonek, teljesen hideg hutovizzel. Ha van ECON gombod, akkor azt meg ne használd.
Tessenek már elmagyarázni nekem ezt a PET fűtés dolgot. Minden dízelben benne van vagy opció? Mi van a kétzónás klímával, ott hogy működik? Nekem 1.9 PDTDI van és utálom, hogy 20 km-t kell autózni, hogy beinduljon a fűtés.
ma megvizsgáltam Egerben (pici hóesésben) ezt az elektromos fűtést.. 1 percen belül meleg forró levegő jön az autóba, a vízhőmérséklet mutató 0-án :-) Ez eszméletlen jó dolog..
Gondolom ezt a fűtést benzines autókba nem rakták bele..
3000 km-t futott Dunlop SP Sport 01 gumikkal szerel, szintén 3000 km-t futott 15"-os Helios alufelniket kínáltak nekem eladásra. A gumik mérete: 205/60R15. Megér ez 4 db-os szett esetén 100e Ft-ot?
Szerintem ez nagyjabol rendben van, ha amugy tetszik a feni, es a gumi hibatlan -- ha teheted, vetel elott mutasd meg tapasztalt gumisnak. Mondjuk igy egyben a 90 realisabb ar lenne, de mivel neked pont ilyenre van szukseged -- szerintem vagj bele.
Az SP01 szerintem igen jo gumi, nekem is az volt az ellopott automon, es nem veletlenul valasztottam :-) Nem mai gyerek ugyan, de gyartasban van, es talan gyartasban is fog maradni, mert a Dunlop hajlamos a regi mintait is megtartani.
Inkabb sportos gumi, az atlagosnal gyorsabb kopassal, de jo tapadassal, vizen is. Jol is nez ki ;-)
" Positive Temperature Coefficient (PET or PTC) heating elements are ceramic stones usually made from barium titanate. They are often called ceramic heaters. Thermostatic control is unnecessary due to the self-regulating characteristic of the heater."