Tanácsot szeretnék kérni.. Van egy 1.6HDi - 110le verziójú autónk, aminél nem tudunk kiküszöbölni egy gondot.
Probléma:
komolyabb terhelésen, autópálya tempónál emelkedőnek felfele melegszik.. alapból elvan a mutató 90 fok alatt, de olyankor elindul felfele és ha elég hosszú ideig megyek felfele, valamint meleg is van, simán eljut a pirosig.. Víz szemre nem fogy, nem áztatja bent a szőnyeget, nem füstöl fehéret. Extra infó, ha eléri a 90et, elkezd fura szagot nyomni a szellőzőkből. Hűtőventilátor megy.
Cserélve volt:
vízpumpa, hűtő, klímahűtő, termosztát..
Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet?
Sajna helyben márkaszerviz nincs, így kiolvasni nem tudunk belőle semmit, hogy ír-e valami gondot.
2 jó bontó az ecseri(ez a jobb) csak Peugeot, a dunakeszi pedig francia autó, de az én kedvencem a Bonci mindennel foglalkozik és legjobb árai vannak, ha facen nézed, minden nap felrakják az új autókat, és másnap mész az alkatrészért, csak a megfelelő autóra várni kell. A másik 2 drágább, de valamelyikben biztosan van.
Azt hiszem, egyelőre az is nagy dolog lesz, ha le tudom venni. Aztán majd legfeljebb a csomagtartóba teszem... persze csak ideiglenesen.
Első lökhárítót kéne vennem, lehetőleg bontóban, mert megsérült a hétvégén. Ebben is tudnál tanácsot adni, hogy hol érdemes megnézni? Budapesten lakom.
Igen, csodálkoztam volna, ha neked még nem rohadt volna el. Szerintem ezen mindenki átesik. Tele a net a csévélő szerkezettel. Nekem már 6 éve volt. Felemeltük a karosszériás haverommal, és óvatosan le lehet feszíteni, majd utána le lehet szerelni a szerkezetet. Már nem teljesen emlékszem, de valahogy volt egy olyan gond is, hogy vissza akartam kötni a pótkereket, amíg megveszem a szerkezetet, de nem szabad! De egyszerűen nem emlékszem, hogy miért. Ha valaki tudja majd segít, én pedig majd utána nézek.
Ki a fene tudja ezt kivenni az országút szélén, amikor még otthon, a kertben sem megy...
Amúgy hiába tekerem, nem mozdul meg a pótkerék. Valószínűleg a drót sodrony adta meg magát. Kérdés, hogy iylenkor mit lehet tenni, különösebb roncsolás nélkül.
A kézi könyvben csörlőt említ, na, azzel lehet a baj.
Sziasztok ! Hogy a fenébe lehet az önindítót leszedni az RHS-ről? Azt látni,hogy a vákumszelepeket valahogy el kell fordítíni a tartójukkal,hogy kiférjen a helyéről.Ha valaki csinált már ilyen beavatkozást
Vagy rosszul állította be. A BSI-ben ki lehet választani a típusát Type1/Type2 vagy ilyesmi. Van olyan beállítás, amikor a kijelző nem mutatja, de amúgy működik.
Utólag bele lett berakva egy tempomat kar ami a következő hibát produkálja.5.-ben 50-el haladva szeretném bekapcsolni, egy pillanatra kiirja a sebességet de utánna egyből 3 kis vonalak kezd villogni. Aki aktivált azt mondta hogy az élő adatok között annyit lát hogy mindig ugyanaz az érték a sebességváltó jeladónál ha egyesben ha üresben ha hátramenetben van. Lehet ez a hiba forrása? Ha igen hogy lehetne orvosolni?