Ide is sírok, nem csak a wagon r-re... Hátha itt van valakinek valami jó 5lete a problémámra.
Tehát lenne egy aprócska, de annál kellemetlenebb (bosszantóbb) hibajelenség a kis feketémen. (Wagon R+)
A műanyag elemen ami a motorháztető és a szélvédő között van, több helyen levállt (leszekadt) az a vékony rész ami ráhajlik, ráfeszül a szélvédőre. A probléma az, hogy ezek a leszakadt darabok 80 / 90 körül elkezdenek csapkolódni az üvegen.
Gondolom ez nem egyedi eset, szóval valakinek 5lete mit lehetne kezdeni a műanyag elemmel? Ragasztani nem szeretném, az üveghez meg pláne.
96-tól a szabvány 16 polusú diag csatit használja a swift . Viszont amíg nem volak Euro III osztályban addig olyan kommunikációs protokolt használtak amivel csak nagyon kevés diag bírkózik meg . Szóval hiába a trapéz csati amire rá tudod dugni a ketyerét nem fog kommunikálni . Ha viszont Euro III-as tehát a G13BB-s motor akkor már az ELM-mel is kellene beszélgetnie .
Értelme annyi, hogy merevebb lesz a hátulja, így pályanapokon kanyarban picit jobban fekszik, de utcán vizes úton meglepetést okoz. Kivéve akkor, ha a futómű rugózását illetve lengéscsillapítását is utána viszed. :)
Nem, mert az 1.0 kipufogó csöve ott egyenes, ezért a stab rúd hozzá fog érni. Ezért le kell cserélni a kipufogót is az 1.3-ra. A hátsó stabilizátor felrakható, de kell kettő darab alsó felfogató karosszéria elem, amit fel kell hegeszteni profi módon és csak úgy lehet felrakni.
Tegnap sikeresen átment a vizsgán. Nem volt semmi probléma. Pedig már betöltötte a 20. évét. :)
A kasztnija is egyben van még, bár a küszöb alul már elkezdett korrodálódni, de még nem nagyon. A következő vizsgára azért meg kell majd csináltatni, ha meg lesz még addig.
Bár, azt hiszem ennyi év után tőlem fog a bontóba menni. :)
Ez már elvileg a G13BB-s motorral szerelt változat azaz Euro III. Ez már szabványosított EOBD protokolt használ tehát a gagyi filléres olvasók is boldogulnak vele valamilyen szinten . Alap kódolvasást törlést lehet velük csinálni , korlátozottan élőadatot is látsz vele . Az immo programozást leszámítva a gyári diag TECH1 sem tud sokkal többet.
Szia! Köszi a választ. A hibakód kiolvasásra esetleg tudna mondani valaki valami okosat? A kormány alatti kapcsoló ebben nincs benne. A motortérben a teleszkóp mögötti csatlakozóból pedig kettő van, és mind a kettőnek csak 4 kivezetése van. Amennyire utána tudtam nézni, itt 1 db 6 kivezetésesnek kell(ene) lennie.
Van egy 2003-as Swift GLX-em. A hibakódokat hogy lehet kiolvasni belőle? Illetve az normális jelenség-e hogy ha a klímát bekapcsolom akkor egy percig hajt a klímahűtő ventilátora, majd leáll. Utána kb 1 perc múlva megint visszakapcsol kb fél percre. és ez így ciklikusan folytatódik. És mikor a ventilátor megy az alapjárat megemelkedik.