Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KAti Creative Commons License 2018.03.21 0 0 27559

Kínából rendeltem valami jobbfajtát, ami akkor is tudja tölteni a telefont (hogy nőjön a töltöttség) ha fut a navigáció.
Erre a beépített USB nem volt képes :-(

Talán valami XIAOMI, vagy hasonló.

Előzmény: potyi20 (27558)
potyi20 Creative Commons License 2018.03.21 0 0 27558

ez igaz :). ti milyen tel toltot hasznaltok a kocsihoz ? en vettem egyet tegnap,persze nemvolt olcso,de nem kompatibilis a kocsimmal,csak akkor tolt amikor kedve van,nemszabad hozzaernem,mert akkor nemtolt,vagy kikapcsol a telefonom tole.. :)

Előzmény: KAti (27557)
KAti Creative Commons License 2018.03.20 0 0 27557

Fújd ki purhabbal ....

 

Ezek legyenek a legnagyobb gondjaink... :-)

Előzmény: potyi20 (27556)
potyi20 Creative Commons License 2018.03.20 0 0 27556

nemkell ahhoz nyitott ajto sem :) ha zarva van akkoris csinalja. koszi fiuk,megnyugodtam h masnak is ilyen :). ja,kisebb nagyobb godroknel,vasuti atjaroknal cicereg a visszapillanto tukrom.egesz auto nagyon halk,mas nem ciripel,de a tukor igen.megraztam,megmozgattam,de ugY semmi.nektek is? mit csinaljak vele?

Előzmény: dokeee (27554)
Glovas Creative Commons License 2018.03.20 0 0 27555

Nekem az utas miatt is jajveszékel mintha nem lenne bekötve, pedig már rég kitettem a buszmegállóban :/ De kb egy perc hiszti után lekapcsol.

Előzmény: potyi20 (27552)
dokeee Creative Commons License 2018.03.20 0 0 27554

Az a nyitott ajtó miatt szól, a középső kijelzőn is jelzi.

Előzmény: potyi20 (27552)
Nortonmanx Creative Commons License 2018.03.20 0 0 27553

Szia!

Ez az enyémben is így van. Előfordulhat, hogy annak idején mikor programozták ezeket a biztonsági elemeket, akkor ez a rész egy kicsit "bogaras" maradt. Lehet csak figyelmeztetni akar. Esetleg a használatiban érdemes utána olvasni erről. Illetve akkor kikapcsolni az övet, ha megállt a verda, az a biztos. :)

Előzmény: potyi20 (27552)
potyi20 Creative Commons License 2018.03.19 0 0 27552

hali. egy erdekes jelensegre lettem figyelmes az utoval kapcsolatban . tegyuk fel,ha autozok,bekotom az ovem persze. De  megteszek mondjuk 4-5 km-t majd mielott megallnak 5-10 m elotte kikapcsolom az ovet es beallok a parkoloba.ez eddig meg okes,de mi a f…..ert csilingel akkoris az ov jelzo amikor allok,es lesek ki az ablakon??baratnom figylet fel ma este ra,h megalltunk ,elotte kikapcsolta az ovet.,es az az ov jelzo ikonja csinlingelt,amikor mar a parkoloban voltunk. aztan kitettem ot,eljottem par km t haza,es az enyemnel is kiproblatam. leparkolas elott kikapcsolatam az ovet  es meg akkoris csilingelt amikor alltam a kocsival,es nyitva volt az ajtom ! ez normalis ?

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.17 0 0 27551

Várjuk meg élőben. Szerintem most a szögletesebb formák a divatosak. Ellenben tény, hogy a mostani is frankó az egyik ok, hogy a Ceed mellett döntöttem, hogy nagyon tetszett a műszerfala. :-). Kicsit off de itt van egy jó hosszú teszt a Hyundai i30-ról. Szerintem a Ceed ugyan ez lesz csak láthatóan sportosabb irányt képvisel. A kormányzás direktségét dicsérték az új Ceed előzetes tesztjében ha tényleg ilyen lesz akkor az nekem igen tetszeni fog. :-)

Hyundai i30 1.4 T-GDi DCT teszt:

https://www.youtube.com/watch?v=PAX5d1Zdtwc

Előzmény: cápaFeri (27549)
scram Creative Commons License 2018.03.17 0 0 27550

az ismeretségi körömben van két kia ceed kombi,8 év körüliek,és mindkettőn rossz a hátsó ablaktörlő.

ez valami típushiba?

találkozott már valaki ilyen hibával?

az egyikben már kétszer cseréltek ablaktörlő motort,de semmi eredmény.

cápaFeri Creative Commons License 2018.03.16 0 0 27549

Nekem továbbra sem tetszik a műszerfal-kormány design. A mostani szebb.

Előzmény: Törölt nick (27548)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.16 0 0 27548

Szerintetek nagyságrendileg mennyivel lesz drágább az új Ceed? Én egy jobban felszerelt 1.4 T-GDI-t kézi váltóval kb. 6 millára becsülök.

https://www.youtube.com/watch?v=qZT0IrRafxs

ikim2025 Creative Commons License 2018.03.15 0 0 27547

Akkor jó,nálam ezek szerint már nem áll a hiba,mert elaludt a lámpa,de a későbbiekben ki lehet olvasni a hiba kódot.

Példámban:regenerálás meg szakítása (gondolom),vagy valami ilyesmi.

Akkor jól csináltam. :)) Valamennyire tudom a hiba kódok tárolását,de a részleteket nem ismerem.

A Kia előtti autóm Focus 1.6 dízel volt,nem DPFes,ott nem világított soha semmi,pedig már az is számítógépes volt.

Előzmény: cápaFeri (27546)
cápaFeri Creative Commons License 2018.03.15 0 0 27546

Általában így működnek a vezérlőegységek. Eltárolják a hibát, pár indításig égve marad, utána már csak a szervízegységgel (Teck-2, Scan 100, stb) lehet kiolvasni hogy volt hiba, valamint a hibakódot. Ez természetesen akkor igaz, ha az ok, amiért kigyulladt a lámpa nem áll fent folyamatosan. Gondolom akkor arról sem hallottál, hogy az érzékelt hiba nem rögtön az első alkalommal kerül eltárolásra. Mondjuk egy tökéletlen égésnél ha bizonyos időintervallumon belül (pár mp) megadott darabszámnál többször adja be a jelet, csak akkor tárol el hibakódot és gyullad fel a lámpa.

Előzmény: ikim2025 (27545)
ikim2025 Creative Commons License 2018.03.15 0 0 27545

Szerintem tuti,hogy a leállítás volt a gond,meg a regenerálás,mert az átlag fogyim is fel ment már 5,9 re,és 

az égetés után már mentem sok kilométert,közben nulláztam az átlag fogy.mérőt és lement 5.7 re.

A Használati utasítás is azt írja,hogy ha nincs jól regenerálva,akkor fel mehet a fogyasztás,és villog a lámpa.

Ilyenről nem hallottam,hogy 4 ik indítástól nem világít a lámpa,ezt hol hallottad?

Előzmény: cápaFeri (27537)
ikim2025 Creative Commons License 2018.03.14 0 0 27544

Hát jó lenne,de sajnos nincs.

Előzmény: jwkllr (27543)
jwkllr Creative Commons License 2018.03.14 0 0 27543

Akkor viszont kellene egy regenerálást visszajelző lámpa.

Előzmény: ikim2025 (27534)
ceed1969 Creative Commons License 2018.03.14 0 0 27542

Nekem 2008-as crdi-m volt,használtam vettem, 220000Km -mel adtam el.Mentem vele 40000Km.-et. A mostani is crdi,2015 és van benne 130000Km.Nekem még soha nem világított ez a lámpa,pedig egy nap 10-20 kilométert megyek vele.Mondjuk hétvégén,bevásárlás és kirándulás céljából 100-200Km haladok.Van benne ilyen izzó?

ikim2025 Creative Commons License 2018.03.13 0 0 27541

Szerintem jó az,ahogy csinálod,mert én is így teszek egyébként.Most az volt a gond,hogy leállítottam regenerálás közben.

Előzmény: GAgyiXyXy (27538)
ikim2025 Creative Commons License 2018.03.13 0 0 27540

Azt mondta a szervizes,hogy a szervizben is így  3500-3800 as fordulaton dolgozik a KÉNYSZER KIÉGETŐ program.

Ezek szerint van ilyen is.Itt gondolom a KÉNYSZEREN van a hangsúly.Biztos laptopról megy,gondolom.

Szerintem más is jár,járt így,és van erre egy progi.Ezt nem mondta,csak gondolom,nekem ez jön be.

Előzmény: cápaFeri (27539)
cápaFeri Creative Commons License 2018.03.13 0 0 27539

Nekem is magasnak tűnik...nem lehet, hogy a szervizes keverte a dolgot egy benzin üzemű EGR-kiégetésével? Házilagos megoldásra szoktak ilyen "járatást" javasolni, hátha kisebb a baj és megoldja nagyobb beavatkozás nélkül... 

Előzmény: GAgyiXyXy (27538)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2018.03.13 0 0 27538

Szerintem más jele nincs, de jelentősen megnő a fogyasztás, azaz pulzál pár percig. Ez a 3500-3800 fordulat nekem durvának hangzik, de lehet akkor gyorsabban végez. Egyszer kipróbálom. Én ha észreveszem nem kapcsolok vissza ezért, megyek tovább tempomattal. Lehet ez így nem is jó?

Előzmény: metalpeget (27535)
cápaFeri Creative Commons License 2018.03.13 0 0 27537

Én a helyedben olvastatnék egy hibakódot, hogy biztosan amiatt volt-e? Az, hogy a lámpa elaludt, nem jelenti, hogy megoldódott a probléma. 4. indítás után elalszik a lámpa, ha pillanatnyilag nem áll fenn a hibajelenség. De a kódot eltárolta.

Előzmény: ikim2025 (27534)
ikim2025 Creative Commons License 2018.03.13 0 0 27536

Hát a pill.fogyasztás nem sokat változik,csak egy kicsit nő talán.Én alapjáraton érzem,mintha egy kicsit keményebben járna.Nálam az a baj,hogy ugye a regenerálás akkor indul el,ha autópályán vagy országúton mész hosszabb ideig,és én 

Kb.10 Km-t megyek autó úton,utána haza érek.Na,hát ennyi idő alatt el is indul a program,és ekkor kéne tovább menni.

Elég gáz.

 

Előzmény: metalpeget (27535)
metalpeget Creative Commons License 2018.03.12 0 0 27535

Szia! Ezt  "...elkezdett regenerálni...." , te is a pillanatnyi fogyasztás megemelkedéséből vetted észre? Vagy van ennek más érzékelhető jele , hogy az ember ne állítsa le közben. Azért érdekel , mert hamarosan nekem is lesz egy 1.6 CRDi-m.

Előzmény: ikim2025 (27534)
ikim2025 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 27534

Sziasztok!

Jól megszívtam a minap!Mások tanulságára írom le a történetet.

2012-es 1.6 crdi-m van,DPFes persze. 80%ban városban használom.Budapesttől 13 Km-re lakom.

Tegnap haza felé elkezdett regenerálni a DPF,mire haza értem,nem végzett,de sajnos leállítottam,mert siettem.

Utána még volt dolgom,na mondom most meghajtom,hogy kiégjen a kipuff.Elindítom az autót,hát villog a

Motor ellenőrző lámpa,fafa,na gyerünk fel az autópályára és 2700 as fordulattal megjárattam fél órán át.

Még mindig villog. Na ennek nem örültem.Reggel telefon a szerviznek,mit csináljak?Mondja a srác,hogy legalább 

3500-3800 as fordulattal égessem,azaz igazi,nem lesz baja,persze 4-ikben 135Km/h.Na jó még egy jó órát el vett az életemből,de volt időm.

Vissza érek,még mindig villog a lámpa.Bejelentkeztem a szervizbe,volt úgy dél körül.

Délután még volt dolgom,egyszer csak elaludt a lámpa,az égetés után Kb.: 20-30 Km után.

 

Na,hát ebből az a tanulság,hogy ha regenerál,nem szabad leállítani,mert megszívja az ember ezeknél a modern autóknál.

Hát még nem jártam így vele,de előbb utóbb más is járhat így. 

rayzolko Creative Commons License 2018.03.12 0 0 27533

Nekem is olykor elindulásnál van problémám, mint egy korábban hozzászólónak. Van amikor egy kis ideig üreges hangot hallok a motortérből, míg a kuplungot teljesen fel nem engedem. Egyébként egy 1.5 éves 1.4-es benzinesről van szó. Előre is kösz, ha valaki megosztja gondolatait.

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.12 0 0 27532

Nem gyilkolom az autót - egy autómat sem gyilkoltam eddig - hamar felkapcsolok de már írtam. Gyakorlatilag amint jelzi, hogy kapcsoljak már fel is váltok sőt néha még előbb is.

Előzmény: Glovas (27531)
Glovas Creative Commons License 2018.03.12 0 0 27531

Én szoktam klímázni főleg ha vizes kabáttal ülünk be, attól hamar bepárásodunk. Akkor még a gyorsítás lehet a különbség hogy ki mekkora lendülettel akarja elérni a megengedett sebességet :)

 

Én amúgy nem hiszek a computernek, manuálisan szoktam számolni tankolásnál, az a biztos :)

Előzmény: Törölt nick (27529)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.11 0 0 27530

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!