Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

endrebá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7356
Irgumburgum... e- mailt írjál Benedek... aztán úgy megírok majd egy-két telefonszámot...
Vagy arra utalsz, hogy túl sokat koptatom a számat...? (billentyűzetet)
A háromköb egész jó belépő a Trafópálcára... dehát te ott is beltag vagy...
Fejleszd csak a tüzelőtermelő képességedet... de mikor háromköb fűtőolajat is tudsz, rögtön szólj nekem... akkor megyek/futok/szaladok személyes barátságot kötni...

:-)))
Előzmény: Csőlámpás Beni (7354)
hotib Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7355
Az olaj szivatyúban két dugattyús szivatyú van. Mind kettő álitható ahogy dutrancs mester irta. Az egyik az olajtartályból/ a blokk első része/ szív es nyomja a főtengely és csapágyaknak. A másik a száraz karterból a nejlon szüró alól az eleresztett olajat nyomja a hegeroldalara fel egy csövön keresztül.
Előzmény: dakaros (7342)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7354
Írnék én csak a nagy szaktekintélyek között nehéz érdemben megszólalni.
Viszont tegnap délután én is összeszedtem egyedül 3köb fát:D Hazafelé kuplungolni is alig bírtam. És még haza is kell termelni valamikor...
Gépész szempontból meg, csak magamnak berhelek dolgokat, magamnak mondjuk mindent megcsinálok. És iskolában is az első szakmai óráim csütörtökön voltak.
Szóval kezdő vagyok na:D De azért próbálok majd írni!
Előzmény: endrebá (7353)
endrebá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7353
Naggyon helesforma megoldás... azt a negyven kilométert meg kellett kockáztatni.
De ezt baráttal kell végigjárni.
Írgyál szépen, és kapsz nehány telefonszámot... hátha mész Ráckevére, vagy Mádra, vagy Nagyrécsére... esetleg hozzánk Iharosba...
Előzmény: Csőlámpás Beni (7351)
endrebá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7352
...mer nem kérdezted meg tőlem dutrancsbácsi telefonszámát... onnantól már mindenkit bemutatott volna. Én is így kezdtem... pont ugyanígy...
Csak akkor nekem már megvolt a telefonszáma...
Írjál mailt!
Előzmény: Csőlámpás Beni (7348)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7351
Azt a kerékagyat muszál volt cserélni, bontból túrtam egy hasonlót, esztergáltattam hozzá egy közdarabot, meg befűztem a kerekembe, és már pazar. Cakk-pakk 40km:D
De szerintem Nyúlra is el fogok merészkedni, ha megtudom mikor lesz...
Előzmény: endrebá (7349)
dakaros Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7350
Köszönöm Mesterem!A válasz és a magyarázat kielégítő volt.Vizuálisan elképzeltem az egészet.
Előzmény: dutrancs (7346)
endrebá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7349
Legalább mexáradhattál...
A beleszakadt csavarú hátsókerékkel mentél? Mert akkor merész gyerök vagy...
Mennyi kilaméter volt összevissza?
Előzmény: Csőlámpás Beni (7345)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7348
Én is sajnálom! Pedig vagy 10szer körbejártam a környéket... Remélem lesz még ilyen esemény amire el tudok jutni, és hátha találkozunk!
Igazság szerint én hiányolok egy rendes összeszedett eseménynaptárt veterángépes szempontból, mert börzékről, találkozókról van ilyen, de traktorosokat nem nagyon hirdetik -szerintem-...
Előzmény: dutrancs (7347)
dutrancs Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7347
Kár,hogy nem találkoztunk,igazán sajnálom!!!
Előzmény: Csőlámpás Beni (7333)
dutrancs Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7346
Olajtartály van kialakítva a blokkba és onnan nyomja egy dugattyús szivattyú több kenendő helyre csöveken keresztül.( Főt.csapágyakhoz meg a hengerfalára,minimális mennyiségűt).A plusz kenőolajat viszaszivattyúzza a tartályba.Ha a szivattyúnak nagy lökete van ( ami állítható) akkor sokat nyom és kipufogón megjelenik az olaj.Akkor is megjelenik viszont ha a visszaszivattyúzó dugattyúnak kicsi a lökete keveset szív visza és a kipufogón csöpög akkor is.Egy picit inkább csöpögjön mint ne legyen kenés mert az még veszélyesebb.Időnként a kipufogót ki kell égetni -szétszedni ,kitakarítani mert akkor fojtja a motort és ez természetesen teljesítmény csökkenéssel jár.A kezedet odateszed a kipufogóhoz és csak azt érzed,hogy csak leheli a füstöt akkor már nagy az esély ,hogy elvan dugulva.Van a rendszerbe egy kis olajszűrő is azt is érdemes kimosni esetleg cserélni.Ez ficből van.Van a motor alján is nylon szűrő azt is ki kell mosni,hogy a szivattyú rendesen tudjon működni.
Előzmény: dakaros (7342)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7345
Kövesdig végig esőben motoroztam ott meg szikrázott a nap:D
Előzmény: endrebá (7343)
endrebá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7344
Remélem jól mulattak...
Előzmény: rali (7340)
endrebá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7343
Errefelé délre már nagyon szép idő lett...
Előzmény: Csőlámpás Beni (7341)
dakaros Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7342
Tiszteletem Dutrancs Mester Úrnak!Tudom ,hogy most Mezőkövesd-re figyel a világ szeme.Ha lenne pár perc még a kétütemű diesel-re.Ennél a tz-4k nál mi van pl:a motor olajjal?Nem nyomja fel a nyomás az átömlésnél?Hogy van megoldva a kenése?Ezek a kérdések a ,rajzból nem kivehetők.Köszi.
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7341
Kövedtől 20km-re sajnos kitartóan esik...
Előzmény: rali (7340)
rali Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7340
Affene.....
Nemsoká indulunk.
Előzmény: endrebá (7339)
endrebá Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7339
Kedvenc motorosbátyám, én sajnos nullakettő ötvenöttől tizennégy óráig Kanizsa és Bp Keleti között zakatolok föl-le...
De Lévay uramnál Freddy borát lehet megkóstolni... én vittem belőle. Bár nem édes, hanem inkább félszáraz minőség, azért nagyon kellemes...
Egészségükre...!
Előzmény: rali (7337)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7338
Akkor holnap találkozunk! Jó éjszakát!
Előzmény: rali (7337)
rali Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7337
Dutrancs, levays, endrebá....
Előzmény: Csőlámpás Beni (7336)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7336
Na és kik a biztos résztvevők?
Én is az vagyok:D Én egy kis kék endúróval leszek, ha olyan lesz az idő fekete pannóniás pólóban! Remélem találkozunk!
Előzmény: Motordoki (7334)
rali Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7335
Én megyek, valamivel tíz óra előtt érünk oda.
Előzmény: Csőlámpás Beni (7333)
Motordoki Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7334
Natürlich!!! Vannak már biztos résztvevők!!

Elvileg 9.00-kor lesznek a megnyitó beszédek.

Utána meg szabadon választott!!!!:-)))))
Előzmény: Csőlámpás Beni (7333)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7333
Jó estét kívánok!
Lehet későn kérdezem... Mezőkövesdre hányóra felé érdemes menni? És ha megyek fogok-e találkozni valakivel itteniek közül?
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.02 0 0 7332

Üdv!!!

Minek így túlbonyolítani!!

Egydolog ami jólehet, ha rázámaszkodik a traki a munkagépre akkor emelrajt egy kicsit.

Előzmény: dutrancs (7330)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.02 0 0 7331

Szépnapo mester!

Nekem nincs meg a közdarab amibe csatlakozik a (harmadikpont).

A legmagasabb fix helyre raktam.

Előzmény: dutrancs (7330)
dutrancs Creative Commons License 2009.09.02 0 0 7330
Még egy kis szemléltetés.
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.02 0 0 7329

Üdv Durancs Mester!!!

Sztem 28-as hiraulikája pofonegyszerü és stabil.

Minnél nehezebb cuccot tartatok vele annál tovább tartja.

Köszönöm a segítséget!!!!!!!!

Előzmény: dutrancs (7326)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.02 0 0 7328

Heló!!!!

A legtávolabbllévövel dolgoztam.Előszö úgy próbáltam, hogy  a legtávolabbikkal beállítottam  meddig emelje az ekét.Maj a hozzám legközelebbesővel próbáltam emelni-sűlyeszteni az ekét.Mindjárt  rájöttem hogy nemengedi lejjebb eggy bizonyos szintnél amit  a tőlem legtávolabbeső kar beállítása enged.Úgy sikerült dolgonom, hogy hozzám  legközelebb teljesen előre a legtávolabbal emelgettem az ekét.

Nemsokára kipróbálom ahogy leírtad.

Köszönöm!!!

Előzmény: vmickey75 (7327)
vmickey75 Creative Commons License 2009.09.02 0 0 7327

Üdv. Akkor a leírtakból, meg DUTRANCS Mester által beadott kapcsolási helyzetekből levonhatóan Te rosszul kezeled ezt a hidraulikát. Feléd legközelebbi legyen középső állásba, szintezőkar (harmadik pont) legalsó csapszeghelybe. Ezek után a Tőled legtávolabbival emelgesd, meg sűlyeszd az ekédet. Szerintem így szépen fog működni. Negyedik kar? Azt az ülés alatt keresd ott talán meglesz, vagy maximum a helye.

Előzmény: Törölt nick (7323)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!