Játszani kell a berugózással. Egy kis kézi pumpán leróbálható, hogy mikor kezd a labda nyitni.
Valahogy az volna a jó ha 1700ig teljesen szűkben maradna és utána is csak lassan nyitna-így hamar épül a turbónyomásod és elég jó lesz a reakciólya is.
Ha túl hamar és sokat mozdul a labda szára akkor örökké lusta lomha lesz a 2260.
Ha van gyárilag vákumos vezérlésed akkor azzal 1xrűbb műcvelet a nyomás beállítása-nem tudom milyen autóról van szó.
Köszi de nincs időm farigcsálni-ha volna akkor a bontóban találnék erre acélra alkatrészt biztos-én ikább vennék egy olyat amit csak felcsavarozok, bekötök és kész.
Nem tudom milyen a renaulté-igényel valami nagyobb átalakítást? vagy semmit sem. Megkérdezem a havert hogy mit akar-Ő inkább vene mint hogy csinálni kelljen.
Az adagoló a 10jegyű Bosch szám alapján azonositható be legegyszerűbben, és akkor megadja az Esi-Tronic a robbantott rajzát az alkatrészek cikkszámával és az beállitási értékeit, meg azt, hogy mire szerelték.
De olyan adatot nem ad meg az Esi, hogy egy hullámostárcsában mekkora pl a meghajtó stift, vagy hogy mennyit emel.
Az Esi csak a szakszerű, gyári javitáshoz ad útmutatást, adagoló épitéshez nem.
Nem is gondoltak szerintem a Bosch-nál arra, hogy valaki majd adagolókat fog legózni...
1.6 td használtam mtz 50 csúcsokat...190 baros porlasztási nyitó nyomással...nem semmi volt a hangja,,menet dinamika emelt turbónyomással elégg drasztikus volt..
Üdv mindenkinek! Van egy mk4 es Ford Escortom 1.8td motorral és arra gondoltam hogy raknék bele 50-es mtz csúcsokat hogy kipróbáljam hogy működik vele de előtte kíváncsi lennék a véleményetekre hogy esetleg a kamrákat tönkre teheti e vagy menni fog vele. Esetleg valaki rakott e már ilyen csúcsot kocsiba? Én a nagy méretű csap miatt gondoltam hogy esetleg több kaja menne be rajta ugyanannyi idő alatt mint a gyárin. A motoron Bosch adagoló van nem Lucas:)
...föl kell tenni az ékszíjtárcsa helyére egy lendkereket, oszt kész:-)generátort/szervót/klímát majd hajtjuk fogaskerékkel, mi baj lehet:-DD, várjál, mégse jó...keresztmotornál ki kell flexelni a váznyúlványból, hogy elférjen a lendítő:-DDD
Akármilyen hietetlen a torziós lengései csavargatják a főtengelyt.
Ha leszeded az első ékszijtárcsát (torziós lengéscsillapitót) és helyette egy alu ékszijtárcsát raksz, vagy egy Golf 1 lemez ékszijtárcsát akkor széttöri a blokkot a motor. Erősebb 1,9-es még a Golf II 1,6td dupla ékszijtárcsájával is eltöri a blokkot.
Tipikus, hogy pl az 5 hengeres motorok tuningjakor leszakadnak a fekvőcsapágy fedelek, mert a gyári torziós lengéscsillapitó kevés.
De a V6-ból is csináltunk pár erőset és azok között is volt amelyik szétrepesztette a blokkot.
A 130-as pd-n a torziós lengések csökkentéséért is növeltek a hajtókar csapon.
"..a lent ébredő nyomaték csavargatja a főtengelyt.(a főtengely elejének és végének szögelfordulása nem azonos..."
Azért az elég csúnya lenne! Gondold végig! Ehhez az kellene, hogy a fekvőcsapok elmozduljanak egymáshoz képest a középvonalból. Azonnal beszorulna a főtengely és rövid időn belül kiverné a csapágyakat.
Maradjunk annyiban, hogy az szíjtárcsa egy főtengelylengés csillapító, és nem főtengely lengéscsillapító. Vagyis a főtengely szöggyorsulásait hívatott kiegyenlíteni a hajtott segédberendezések felé. (igen, a "kicsit kockásan jár" kifejezéssel már Te is ezt mondtad)
Bontóban találtunk sdi adagolót nagyon újszerűt és ezen volt a 248as hdk. Mondom ez fasza nagy gázkaros. Haver megvette és kérdem 48van a gázkaron? Azt mondja 46. Szuper. És bontatlan adagoló volt-szóval ilyen is létezik. Pedig valaki megkérdezte volna biztosra mertem volna venni,hogytaz 48w jelzésű lesz. De még sem-hogy szakadjon meg.