Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Neo515 Creative Commons License 2012.08.20 0 0 127437

reakciólya=reakciója.

Emapot mérjél minden egyes próbakörnél.

Előzmény: Neo515 (127436)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.20 0 0 127436

Erősebb szelep rugót keress.

Játszani kell a berugózással. Egy kis kézi pumpán leróbálható, hogy mikor kezd a labda nyitni.

Valahogy az volna a jó ha 1700ig teljesen szűkben maradna és utána is csak lassan nyitna-így hamar épül a turbónyomásod és elég jó lesz a reakciólya is.

Ha túl hamar és sokat mozdul a labda szára akkor örökké lusta lomha lesz a 2260.

Ha van gyárilag vákumos vezérlésed akkor azzal 1xrűbb műcvelet a nyomás beállítása-nem tudom milyen autóról van szó.

Előzmény: Deviance (127424)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127435

Köszi de nincs időm farigcsálni-ha volna akkor a bontóban találnék erre acélra alkatrészt biztos-én ikább vennék egy olyat amit csak felcsavarozok, bekötök és kész.

Azért köszi.

Előzmény: Mihi85 (127414)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127434

Nem tudom milyen a renaulté-igényel valami nagyobb átalakítást? vagy semmit sem. Megkérdezem a havert hogy mit akar-Ő inkább vene mint hogy csinálni kelljen.

Előzmény: Törölt nick (127418)
tdik Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127433

háznyomás és elöltés ..

Előzmény: taki.01 (127432)
taki.01 Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127432

Pontosan hogy volt hozzá igazítva? Mit kell cserélni benne? Esetled hullámtárcsa vagy elem?

Előzmény: tdik (127431)
tdik Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127431

ki kell próbálni és meglátod,hogy melyik a jó megoldás,,bár nekem az adagolóm is hozzá volt igazítva ahoz a csúcshoz,,

Előzmény: taki.01 (127430)
taki.01 Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127430

A kamráknak nem lett semmi baja ekkora nyomáson? Mert ha nem akkor 150bar ra állítva én is beleteszem:) 190nél már nagyon kopoghatott gondolom.

Előzmény: tdik (127428)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127429

Az adagoló a 10jegyű Bosch szám alapján azonositható be legegyszerűbben, és akkor megadja az Esi-Tronic a robbantott rajzát az alkatrészek cikkszámával és az beállitási értékeit, meg azt, hogy mire szerelték.

De olyan adatot nem ad meg az Esi, hogy egy hullámostárcsában mekkora pl a meghajtó stift, vagy hogy mennyit emel. 

Az Esi csak a szakszerű, gyári javitáshoz ad útmutatást, adagoló épitéshez nem.

Nem is gondoltak szerintem a Bosch-nál arra, hogy valaki majd adagolókat fog legózni...

Előzmény: passat 1z (127423)
tdik Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127428

1.6 td használtam mtz 50 csúcsokat...190 baros porlasztási nyitó nyomással...nem semmi volt a hangja,,menet dinamika emelt turbónyomással elégg drasztikus volt..

Előzmény: taki.01 (127425)
taki.01 Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127427

Az 50-es az kamrás és csapos csúcsa van.

Előzmény: no_holy_shit (127426)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127426

az mtz az nem kozvetlen??

 

miert nem veszel nagyobb, de belevalo csucsot? olcsobb mint 0.5 diszno

Előzmény: taki.01 (127425)
taki.01 Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127425

Üdv mindenkinek! Van egy mk4 es Ford Escortom 1.8td motorral és arra gondoltam hogy raknék bele 50-es mtz csúcsokat hogy kipróbáljam hogy működik vele de előtte kíváncsi lennék a véleményetekre hogy esetleg a kamrákat tönkre teheti e vagy menni fog vele. Esetleg valaki rakott e már ilyen csúcsot kocsiba? Én a nagy méretű csap miatt gondoltam hogy esetleg több kaja menne be rajta ugyanannyi idő alatt mint a gyárin. A motoron Bosch adagoló van nem Lucas:)

Deviance Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127424

milyen rugot tudtok ajanlani nyomasos labdahoz gtb2260hoz?

2.0bar koruli nyomast szeretnek

passat 1z Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127423

Ebből gondolom akkor csak valamilyen táblázat alapján derül ki használható információ.Vagy?

Amúgy ezen adatok az adagoló technikai tartalmáról, vagy tudásáról hordoznak infót?

Előzmény: Törölt nick (127422)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.19 0 0 127422

Tipusképlet utolsó 3 számát.

Előzmény: passat 1z (127419)
kormi07 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 127421

...föl kell tenni az ékszíjtárcsa helyére egy lendkereket, oszt kész:-)generátort/szervót/klímát majd hajtjuk fogaskerékkel, mi baj lehet:-DD, várjál, mégse jó...keresztmotornál ki kell flexelni a váznyúlványból, hogy elférjen a lendítő:-DDD

Előzmény: Törölt nick (127417)
gasolinkill Creative Commons License 2012.08.18 0 0 127420

hy mindenki keresnék S.O.S nyomásos labdát ha van hivjatok nm vagyok gép elött elöre köszi

06203655055

passat 1z Creative Commons License 2012.08.18 0 0 127419

Krézi!

 

Adagolón a forgásirányt jelölő betű után levő szám az mit jelöl? R700,  R700-1,  R510, R638-3 stb.

Előzmény: Törölt nick (127418)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.18 0 0 127418

Vannak Renault 48-as HDK-im ha érdekel! Akciós áron több vásárlása esetén!

Előzmény: Neo515 (127411)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.18 0 0 127417

Akármilyen hietetlen a torziós lengései csavargatják a főtengelyt.

Ha leszeded az első ékszijtárcsát (torziós lengéscsillapitót) és helyette egy alu ékszijtárcsát raksz, vagy egy Golf 1 lemez ékszijtárcsát akkor széttöri a blokkot a motor. Erősebb 1,9-es még a Golf II 1,6td dupla ékszijtárcsájával is eltöri a blokkot.

Tipikus, hogy pl az 5 hengeres motorok tuningjakor leszakadnak a fekvőcsapágy fedelek, mert a gyári torziós lengéscsillapitó kevés.

De a V6-ból is csináltunk pár erőset és azok között is volt  amelyik szétrepesztette a blokkot.

A 130-as pd-n a torziós lengések csökkentéséért is növeltek a hajtókar csapon.

Előzmény: 409 (127415)
406TDI Creative Commons License 2012.08.18 0 0 127416

Hali.Estleg egy 2,5 d ford transit szívóját nézzd meg.Kb.  60-as a mérete.

Előzmény: Neo515 (127398)
409 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 127415

"..a lent ébredő nyomaték csavargatja a főtengelyt.(a főtengely elejének és végének szögelfordulása nem azonos..."

 

 Azért az elég csúnya lenne! Gondold végig! Ehhez az kellene, hogy a fekvőcsapok elmozduljanak egymáshoz képest a középvonalból. Azonnal beszorulna a főtengely és rövid időn belül kiverné a csapágyakat.

 

 Maradjunk annyiban, hogy az szíjtárcsa egy főtengelylengés csillapító, és nem főtengely lengéscsillapító. Vagyis a főtengely szöggyorsulásait hívatott kiegyenlíteni a hajtott segédberendezések felé. (igen, a "kicsit kockásan jár" kifejezéssel már Te is ezt mondtad)

Előzmény: nazsrai (127383)
Mihi85 Creative Commons License 2012.08.17 0 0 127414

Hello!

1.8G60 és 2.0 16V pillangóm is van elvileg ha érdekel..../mihimail@freemail.hu/

Előzmény: Neo515 (127412)
viktorG3 Creative Commons License 2012.08.17 0 0 127413

Nem,még nem. De már útban van. :)

 

Előzmény: w t (127397)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.17 0 0 127412
Olyan kéne nekünk is. De lehet megpróbálkozok és csinálok 1et. De semmi kedvem szórakozni vele.
Előzmény: passat 1z (127409)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.17 0 0 127411
Bontóban találtunk sdi adagolót nagyon újszerűt és ezen volt a 248as hdk. Mondom ez fasza nagy gázkaros. Haver megvette és kérdem 48van a gázkaron? Azt mondja 46. Szuper. És bontatlan adagoló volt-szóval ilyen is létezik. Pedig valaki megkérdezte volna biztosra mertem volna venni,hogytaz 48w jelzésű lesz. De még sem-hogy szakadjon meg.
Előzmény: JettaTDI (127410)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.17 0 0 127410

A 248-ason 48-as karnak kéne lenni!  Bár biztos van kivétel ebben is.. (ezekszerint)

 

Nekem 240-es HDK van 48-as karral.

Előzmény: Neo515 (127408)
passat 1z Creative Commons License 2012.08.17 0 0 127409

Nekem HDK 240 van, és a gázkarba ,,48" van bele ütve.

Előzmény: Neo515 (127408)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.17 0 0 127408

A 248as HDK-nak nem 48as gázkarjának kéne, hogy legyen?

Haver ozott 1 248as HDK-t bontatlan adagolóról és 46os gázkar van benne ugyan úgy mint a 216os HDK-ban.

Előzmény: JettaTDI (127406)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!