Két héttel ezelőtt megnéztem az akkor Nagycenken dolgozó SUZ 500-at. Nagyon tanulságos kiruccanásnak bizonyult a dolog (határozottan megérte azt az egy órát a suliiban kihagyni)...Jó drága egy masina, az tény, de szerintem mindenképp az ilyen (át)építési módé a jövő =)
A "nagyvasak" topik lakóit szomorítottam eddig képeimmel :-) Tegnap egy KIAG 636-ost láttam Keszthelyen, annak akartam utána nézni és a Google rögtön idevezetett.
Tisztelt Fórumozók!
Kis segítséget kérnék PFT járművekkel kapcsolatban.
A régivágású klasszik TVGnh-hoz keresnék jellegrajzot ,illetve olyan egyént aki tudna nekem fotózni ilyen gépet.
Mivel sajnos itt nállunk Debrecenben nagyon ritkán látni ilyet ezért itt nem tudom lencsevégre kapni részletesen saját kezűleg.
Itt néha UDJ-vel találkozom mindössze.. :(
Aki tudna nekem bármivel "rajz, fotó" segíteni kérem keressen itt meg, vagy az e-mail címemre is írhat! zuhieu@freemail.hu
Mindenkinek a segítségét, reakcióját előre is köszönöm.
Z U H I
Arra gondolsz, hogy miért használják ritkán? Valószínűleg azért, mert a mai kis volumenű vágányépítési munka sok cég között oszlik meg, akiknek nem érdemes kötőtelepet üzemeltetniük és drága sínmező szállító vonattal bajlódniuk.
A két átmenő fővágány rostálása, szabályozása, meg némi útátjáró javítgatás folyt. A biztosítóberendezési terület pedig felújítja a kezdőponti oldal vonóvezetékes technikáját - vagy ha úgy tetszik, befejezik a 3 éve elkezdett átépítgetést.
Rákosrendezőn nagyot takarítanak! A sok szemetet teljesen kipucolják R.rendező vágányai ill. a Füstis vágányok között! Terveznek oda valamit? Vagy csak kipucolják onnan a sok felhalmozódott szemetet?
Mág nem jött válasz!:( én is csak pálya felújításról tudok, de valami nagyon készülődik?:)
Elnézést, pontatlanul tetttem fel a kérdést. :) Úgy zusammen (nem csak ezek a képek) mit csinálnak most rákosrendezőn? Mert láttam valami árkokat is ástak.